Igazán a bajom a mostanival (sportdob) annyi, hogy olyan hangja van, ami nekem sok, másrészt pedig ugye olyan nyitott, hogy a "kipufogón keresztül is lehetne karbantartani a szelepeket", ami túrázáshoz annyira nem nyerő összeállítás.
Persze tudom sokan jönnek azzal, hogy jó a nyitott dob, mert legalább hallják az autósok - de ez tapasztalatom szerint smafu.
Tulajdonképpen emiatt gondolkozom az eredetiben - persze itt kérdés az ár-érték arány, mert a 10e (ahogy írtad ez per db, vagy egyben a két dob - gondolom per darab?) jelentősen jobban hangzik mint amit eddig gyárira / "menő" sportdobra kaptam, de az, hogy át kell alakítani, hogy klappoljon, az már para.
Százhalombattán van egy rendes szaki (ha valakit érdekel szívesen megadom a számát) aki gyártana "szép sportdobot" a gépre - tényleg jókat csinál, de valahogy az a gondolatom, hogy amit a tervezők ráterveztek annak idején az az odavaló!
Vélemények?
Sportdob - kontra gyári? ki mire szavasz?
Nekem van egy sportdobom, de annak az összekötő csöve keskeny a ZZR-hez azt alakítani kell.
400cc motorra való, 20.000.- be kerül - nálam ezt 10ezerrel lefoglalózták, de teljesen kifizetni nem tudták, így nálam maradt. Ha gondolod, azt a MARADÉK ÁRÁN tehát 10ezerért oda tudom adni.
Saválló, SRX-re, DRZ-re és quad-ra már raktunk ilyet, nagyon jó hangja lett tőle, és kivitelre is szép. Quadon ilyen hangja van:
Én egy szezonba kétszer általában ki szoktam pucolni. Van jófajta Sparco légszűrő olajam, amivel befúlyom. Még egyszer sem volt semmilyen gondom belőle. Viszont már találtam benne nem egyszer szép kis darázs tetemeket.
By the way, Kutya Bácsi!
ha írom a karácsonyi bevásárló listámat a kipufogót is ráírhatom?
azt hiszem ez a leghúzósabb tétel lesz (leömlők rendben, a többit viszont egy gyárira szívesen lecserélném - 400-as zizire valóra) - vagy jobban járok ha elmegyek egy ügyes kipufogóshoz és csináltatok vele egy (kettő) sportdobot?
hétvégéről ne is beszéljünk!
Kékestetőn voltam (persze autóval - családi hétvége és hárman nem utazhatunk a Zizin ;) ) és tudom hűvös az aszfalt, tele van lehullott falevéllel - Balesetveszélyes - de azért vágyakozva néztem, ahogy sporttársak elsuhannak 2keréken.
Hiába no, egy kis napsütés még, aztán idénre sokat már nem tervezünk ;(
Hoppá bácsi,maga is itt van Jó volt ez a hosszú hétvége.....csak annyira hamar eltelt....nem is tudom kit kéne hibáztatni emiatt szerintem maga tehet róla
A szivacs magában semmit nem ér ! Be KELL olajozni ! Kapsz a boltban légszűrő olajat,vagy spray formában is felhordható a szivacsszűrőre.................
A hagyományos szűrőt nem kell kivenni újra olajozás miatt a szervizek között. A 93 - tól ZZR ét azt hiszem csak tisztítani/olajozni kell, 6000 ként, ha nincs rajta fizikai sérülés nyom.
Négy-keréken sem volt rossz ( főleg hogy egy eszméletlen égszakadást szenvedtünk el, pont a Murány fennsíkon. Az út tele vizes falevelekkel, plusz semmit nem láttál az éjszakai sötétségben. Motorral nem lett volna humoros... )
Hali mindenkinek ZZR hez a szivacs légszürőt be kell olajozni? Ha be kell milyen időszakonként? Milyen olajjal? Kutya megkaptad az üzenetem? AHa valaki járt Tokajfelé azt üdvözlöm . Sokan voltunk
Valóban, lehet hogy a kisebbeken másképp közelithető meg az izzó, én még csak a sajátomon próbáltam, az tényleg 1100. De a 600-ason is akkorának tünt kivülről minden mint az enyémen, a 400-ast még nem volt lehetőségem közelebbről szemügyre venni. De hátha bontható és hozzáférhető felülről az is, egy próbát megér.
Hoppácska mostnézem csak, ezer egyes mi?
Nálam ez csak úgy menne, hogy plexi le, műszerburkolat le, de előtte két váz és idom közti műanyag le, műszer valahogy ki, a többit még nem próbáltam, neked lehet eleve több helyed van. Ha működik az általad alkalmazott lehet a jobb megoldás.
Igazán a bajom a mostanival (sportdob) annyi, hogy olyan hangja van, ami nekem sok, másrészt pedig ugye olyan nyitott, hogy a "kipufogón keresztül is lehetne karbantartani a szelepeket", ami túrázáshoz annyira nem nyerő összeállítás.
Persze tudom sokan jönnek azzal, hogy jó a nyitott dob, mert legalább hallják az autósok - de ez tapasztalatom szerint smafu.
Tulajdonképpen emiatt gondolkozom az eredetiben - persze itt kérdés az ár-érték arány, mert a 10e (ahogy írtad ez per db, vagy egyben a két dob - gondolom per darab?) jelentősen jobban hangzik mint amit eddig gyárira / "menő" sportdobra kaptam, de az, hogy át kell alakítani, hogy klappoljon, az már para.
Százhalombattán van egy rendes szaki (ha valakit érdekel szívesen megadom a számát) aki gyártana "szép sportdobot" a gépre - tényleg jókat csinál, de valahogy az a gondolatom, hogy amit a tervezők ráterveztek annak idején az az odavaló!
Vélemények?
Sportdob - kontra gyári? ki mire szavasz?