Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz az infót, a télen megejtem én is a szemrevételezést. Letöltöttem egy service manualt abban azt találtam, hogy tisztitás és ellenőrzés 800 majd 10.000 ezt követően 30.000 km. Csere 5 tisztitás után.
A gyári matrica szettet nem javaslom, mert horror áron van. Én két éve az oldal nagy matricákat 17,500/db előlre kicsi a lámpa fölé 3000 valamennyi áron vettem, a többi maradt a régi. Ha vágatod akkor a töredéke az ár, csak egyszinű lesz és nem gyári minőségű.
Hát ez nem semmi, így lecsupaszítani. Dadognék rendesen enyémet így látnám

Első fém fékcső: ebay nr: 140271400229, rögtön vétel ár: 99,00+13,00 EUR
ZZR 600 D-re: 170270526563, első-hátsó 89,90 + szállítás

Matrica: 300266259968 vagy a másik: 380072739504
Fém fékcsövet a MotorOázis-nál vettem. Az a legjobb, ha viszed az egész fékcsövedet, s minta alapján vágnak neked, meg adnak fittingeket is. Összerakni neked kell, de elmondják hogyan. Nekem bejött.
Amikor csúsztam, kérdeztem a gyári 'ZZR' feliratot az oldalidomra - 10e forint...
Angol íbéj-en keress rá (zzr decal), vagy a németen (zzr aufkleber)!

cézé
próbáld meg itt a motormatricák topikban Motormatrica nickkel. le is gyártják, ha nincs a repertoárban...
Jaku!
Hali mindenkinek Mivel úgy gondoltam már nem lesz jó idő hát nekiálltam a téli karbantartásnak. Minden csere és festés ez idő alatt meg kell csinálni .Remélem probléma nélkül összejön a dolog. Tudja valaki hol lehet ZZR es matricához hozzájutni? Teljes matruca szett kellene mert festve lesz a GÉP Valaki tudja holl lehet jóáron hozzájutni fém fékcsöhőz? Itt van 2 kép a mocimról újitás elött és 3 órával később
Az olajcserével (6ezrenként) szoktam összekötni a légszűrő átvizsgálását. A gyári kézikönyv 12000 km-enként tartja szükségesnek a tisztítást, de hozzáteszi, hogy sűrűbben kell megejteni, ha az ember poros, szennyezett utakon járkál. (na jah, zzr-rel terepezni...)

cézé
Igen, hogy ki tudd cserélni a helyzetjelzőt. De próbáld csak meg a fényszóróét. Az enyémről hiányzik ez a lapka, már igy vettem, de ott bármit is ügyködni a lámpánál képtelenség. Max a gumiharangot tudod levenni, meg némi küzdelem árán talán az égő is kijön, de vissza tuti nem.
A halkítós témával már próbálkoztam, de nem azt az eredményt kaptam amit vártam (ugyan halkabb lett, dealacsony fordulaton akadozik és nem az igazi - még így sem).
jó, sokat nem költöttem még rá, mert erősen a gyári felé hajlok.
Igen.
Ez az ablak a 400-on is megvan, csak nekem 4 csavar fogja.
Megpróbáltam. Nagynehezen befért a kezem, de nagyon szűk a hely és csak a tapintásra lehet hagyatkozni. Nekem probléma, ha nem látom.
Emiatt elsőre meghátráltam, de csak pár percet szórakoztam vele.
Talán holnap újra nekimegyek...
Szerintem nem kell szétkapni annyira a gépet egy izzócseréhez. Nekem (zzr1100) a fejidom alsó részén van egy szerelőablak , a sárvédő felől. Két csavar rögzíti azon keresztül hozzá lehet férni a lámpatest hátsó részéhez.
Ja, és milyen időközönként kell ezt elkövetni vele? Mennyivel jobb is a papirbetétes.....
Kösz, akkor a téli álmok alatt ki is szedem belőle aztán megnézem. Amikor beletették direkt megkérdeztem pedig a szervizest, az mér nem tud ilyeneket vajon? A mosást mondta, meg a csere érett állapot jeleit, de olajzásról szó nem volt. A gyári szűrő betét vajon száraz volt, vagy itatott? Ami irott anyagot találtam, azok közül volt amelyik emlitette, volt amelyik nem, ami nekem van irás abban is csak a cseréről volt szó. Köszi, megint okosabb lettem valamivel.
Mi ezt szoktuk használni: légszűrő tisztító, és olajozó szett. 4000 körül van készletben.
Ahogy irták is. Tehát kell olajozni a aszürőt Honann vettem? A szerelési könyvből Igaz nem vagyok perfekt angol de olajzást ir igaz A másik. A száraz szürő miatt rángatott ill. dadogott ki 7-8000 között a motor . 2 geotwextilt vágtam bele és láss csodát minden jó lett. A szüröm csont száraz igy semmi ellenállása nem volt. A könyv sae 30 olajat ir, de az nem tudom minek felel meg. Ti tudjátok? Hol lehet szürő olajat venni? Kutya.?
A légszűrő betétet megfelelő olajjal kenni/befújni/átitatni kell. Anélkül esetleg a bogarakat fogja meg, a port nem. Egy légszőrűbetét (szivacs) mindaddig jó, amíg szép rugalmas, s nem kezd el az anyaga porózussá válni (egy-egy részén elkezd keményedni). Addig lehet tisztítani, s visszatenni. Nálunk (Piaggio) a gyári betétek gyárilag olajosan jönnek - bár mostanában egyre lustábbak az olaszok e téren...
Én nemrég mostam ki zizi szűrőjét, s jött ki belőle dzsuva szépen. Benzinnel addig kell átmosni többször is, amíg már csak tiszta benzint csavar ki belőle az ember. Szárítás után legjobb olajjal átitatni, de nem kell tocsognia, elég vékonyan belevinni, a lényeg az egyenletes elosztás legyen! Megéri a macera, meghálálja a gép!
Olaj nélkül talán csak a krosszosok használják.

üdv!
cézé
A 600-as szűrőjére sem írták hogy új korában impregnálni kéne, a Louis - os ember szerint ezt a fajta szivacs szűrőt olajcserénként kell tisztítani/légszűrő olajjal kezelni.
Hmmm..... Ebben a légszűrő témában elmélyedve találtam olyan leirást is ahol valóban emlitésre kerül az olajzás vagy mi. Akkor ez légszűrő függő is lehet? Én tavaly cseréltem ki a szivacsot, szervizben, ahol semmit nem csináltak vele, csak berakták a helyére. Érdeklődésemre a vele való teendőkről csak a kimosást emlitették, majd későbbi cserét. A nekem meglévő szervizkönyv sem tesz emlitést olajról, bár az enyém 99-es angol modell.
A dob az 10/db - és csak egy van belőle.

A "..amit a tervezők ráterveztek annak idején az az odavaló!.." nem feltétlenül igaz, hiszen akkor Bódis és Akropovics bácsi nem nagyon élne meg.
Én a gyári dob híve vagyok a sportmocin, de ebben főleg az Osztrák-Olasz túrák vezérelnek. Odakint bajos lenne egy sportdobbal az élet. Egyébként egy kis hang soha nem árt, de a szelepeknek sem tesz jót ha túlzottan nyitott.
Szerintem vissza lehet azt halkítani, nem kell feltétlen új dobokat venni
Legalábbis a fiatalabb zzr-ekét szervizkönyv és szerelők szerint is csak mosni, vagy cserélni.
Isten őrizz! Honnan vetted?