Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez zsír,eccő kipróbálnék egy laza krossz/endurózást, persze sokkal kisebb falon
Alkatrészek topikban, SúgóMotors. émmár hoztam tőlük több alkatrészt is.
Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni zzr400 szívócsonk ügyben,hogy hol tudnék hamar hamar hozzájutni 1db-hoz?!? Nagyon fontos és sűrgős lenne!
06309767656
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv Toni
Ezzel azért (kicsit) vitatkoznék

A ZZR 600 gyári lánca sem drága (alig 20 ezer Ft, ami nálam 15 körül meg is áll ) és az O-Ringes, 100 lóerős teljesítményig jó. A tartósságát jól mutatja a saját gépem: 30EKm-nél járok, és kétszer kellett láncot állítani rajta eddig, és 40-ig nem is szeretném cserélni...
Ha az olcsóbb lánc is O-Ringes akkor megér annyit ( elvileg van egy 530+ elnevezésű lánc szabvány is, 50LE -ig, de azt én úgy tudtam hogy porvédő gyűrű nélküli, nem O-Ringes verzió ) de a gyűrű nélkülit nem erőltetném (többet) azzal nagyon ráfáztunk anno.

Szóval lehet h drágább az erősebb lánc, de ha meg is tartod a motort 2-3 szezonra, akkor megtérül a befektetés.
Helló aszfaltkandúrok egy kicsit máááás vidi mint amit megszoktatok én és jóbarátom,Zoli......

http://sportmotor.hu/motoros_v
...
Hi!
Én a www.nagyvas.hu oldalról vettem láncot a 400hoz.
A lánc 14000ft körül volt a lánckerék azthiszem a hátsó az 6e az elsö meg 2-3e körül.
nem kell neki olyan lánc mint a 600asokon van fölösleges.
Igen ezt én is furának találtam.
Viszont már sokszor jártam náluk és mindíg meg voltam elégedve a vásárolt cuccokkal valamint a kiszolgálással és az árakkal is. Ezért nem írtam le a bolt nevét.
A láncszett érdekelne.
Az elég fura ha alkatrészt árul, de csak méret után tud adni... ( Hadd kiváncsiskodjak - melyik bolt volt ez ? )

Egyébként ha segíteni akarsz rajta, akkor mondd meg neki hogy ez a motor a ZZR600-assal megegyezik ( mint általában a japán belpiacos 400-600 asok ) és annak a láncszettje jó is rá.
Ha nem szeretnél túl hosszú áttételt, akkor az első lánckereket kérd egy foggal kissebbre mint ebben a gyári szettben, úgy pörgős marad a 4kilós.

( psszt, súgok: Nálam 35.500.- ez a szett, Te 24ezerért megkapod tőlem, D.i.D lánccal, JT lánckerékkel. Van itt polcon. )
Sziasztok!
Láncszett vásárlás miatt felhívtam egy üzletet itt Keckeméten.
Azt mondták, hogy biztosan lesz raktáron 25 E körül, de vegyem le a mostanit mert csak az alapján tudják kiválasztani. Nem találják a katalógusban.
Holnap meg akartam venni, de addig már nem hiszem, hogy le lesz szerelve. Pláne ha nekem kell csinálni
Jó lett volna, ha péntek délutánra felkerül az új.
Tudtok mondani esetleg pontos meghatározást, - láncra és kerekekre - amivel segíthetek az eladónak?
Megnéztem a motort, nincs félretéve, akár el is hozhattam volna. Az ára kb. 670000 névra írva mindennel együtt. Olaszországból hozták, 39000 km-van benne. Gumik kellenek rá. A lánc az egész jó. Nem próbáltam ki a gépet, be se lett indítva. Csak a külsejéről tudok véleményt mondani. Néhány esztétikai hiba van rajta, a kipun egy sérülés, ezeket leszámítva külsőleg teljesen jó állapotban van. Éppen meg tudnám venni, de nem tudnám fenttartani.
Köszönöm a felvilágosítást a forgalomba helyezésről attix1-nek.
Másnak is megy, és az összes környékbeli országban is rendszámosak.

Egyébként tényleg nem nagy élmény - száraz aszfalton inkább motorozni jó mint quadozni ( a vizeset/havasat meg hagyjuk is )


Ez ökörség, nekem simán ment a kanyargás difi nélkül is. Akkor marad az autó
Azok még a legutóbbi vizsgán átmentek - júliustól MINDEN vizsgabázison kint van, hogy TILOS vizsgáztatni ( kivéve, ha van differenciálmű benne, ami ugye nincs egyetlen sportquadban sem... )

Ha van sok pénzed és ismerősöd, akkor esetleg mezőgazdasági gépnek lehet rendszámozni, de csak ATV-t, sportquadot arra sem.
Akkor miért vannak rendszámosak?
Utcán nem fogod tudni tartósan használni. Kissebb részt műszakilag, nagyobb részt törvényileg.

Egyébként jó gép, Rammsteinnek sokáig volt, őt kérdezd róla !
Kutya! Sok Quadot próbáltál? Gondolkodom egy Suzuki LTZ400asban, mocskosul megtetszett egy próbakarika után Milyen költségekkel kell számolni? Üzemóra, fogyasztás, gumik milyen árban vannak, illletve utcán mennyire kopnak el gyorsan(városi állatkodás ) illetve mennyire tartósak, kihasználhatósága milyen(gondolok itt arra hogy mondjuk suliba, melóba járni)?
Mééért? Legalább nem kapsz fehérje mérgezést.
Donovalyban neeeeem szeretnék Zorall tálat enni
Az ár szálitással 5 font, kb 1800 Ft?
Akkor ketto darab ZZR 600/400 kitűző?
1. Zizzer
2. Peeter
3.
.....?

ZZR 1200:
1. ZizZeR (ha rendelnél azt is tHUNder)
Most hétvégén sajnos nem vok, de majd hívlak. Köszi a lehetőséget!
tHUNder: lehet kérni az 1200-esből is? THX
Forgalomba helyezés menete
2007.05.01.-


1. Bejelentés ! (minél hamarabb) Megyei Közlekedési Felügyeletnél műszaki vizsga, egyedi forgalomba helyezés (ide kell a moci).
egyedi forg. helyezés: 22.800.-
műszaki adatlap: 1.190.-
műszaki vizsga: 2.750.-

2. Bejelentés ! MGA, Származás Ellenőrzés megkérése a helyi okmány irodában. ( kinti forgalmi és adásvételi alapján )
MGA, szárm. ellen.: 8.400.-

(minél hamarabb, mire vihetjük műszakira addigra ez megjöjjön és rövidülhessen az idő)

3.Sima eredet vizsga, bárhol lehet (ide kell a moci).
Még műszaki előtt! eredet vizsga: 17.000.-
( ccm függő, pár száz forintot leszámítva szinte mindig ennyi )

4. Megyei Vám- és Pénzügyőrség Parancsnokságán befizetni a regisztrációs
adót. ( Adó függ a ccm-től és évjárattól, lásd a www.vam.hu –n )
reg. adó:

5. Kötelező biztosítás megkötése. ( a KNH-nál a legolcsóbb)

6. Okmány iroda
rendszám : 4.200.-
törzskönyv : 6.000.-
forgalmi : 6.000.-
matrica : 600.-

( Az 1-2 lépés egyszerre és minél hamarabb, a 3-4-5 lépés tetszőlegesen felcserélhető, itt időpontokat sem kell kérni )
Mivel ez FORGALOMBA helyezés nem ÁTÍRÁS ezért NE fizesd ki a 18/24 ft-ot ccm-ként !
Továbbiakban, érdemes a műszakira úgy vinni a járművet, hogy már meg legyen csinálva (MGA is) az eredet vizsga, és ezzel műszakinál nem kell előzetes vizsgálatot végezni cirka 7000-ért. Emiatt torlódnak a „KPM” időpontok.
(Átírás költcségei összehasonlításul: törzsk-forgalmi 6000+6000, eredet v. 15000, 1000ccm x 24 = 24000, biztosítás kötés. Z= 51000 pénz )
Ezt egy kereskedőtől másoltam be. ha nem fedi teljesen a valóságot ne engem hibáztass
Ez a vas péntekig félre van téve. Ha tényleg jó akkor már nem sokáig lesz eladó.
Az gyanúsan olcsó, alaposan nézesd át - ha a biztosítás havi 400 ft os összege érdekel Téged, akkor erős meglepetés érhet egy ilyan motor tavaszi szervízénél, ami simán 100ezer felett lehet gumival, olajjal stb. - és akkor még műszaki baja nem volt, csak a kopó dolgok.

A regadót ki tudod számolni a Grandemoto oldalán, a biztosítás ha okosan kötöd 10 körül megáll, a súlyadója meg 15-20 körül lehet.

Amúgy szép a vas.
Sziasztok!
A véleményetekre volnék kíváncsi. Találtam egy 1998-as zzr 1100-est, 480000+regadó. Menyi egy ilyen motornak a forgalomba helyezése, és hogy lehet ezt elintézni? Kb. menyi biztosítást fizetnék?