Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez olyan baromság, hogy a Media Markt-ban vásárolt autórádióra is csak akkor van garancia, ha szakszervíz vagy ők szerelik be...
az megint nagy okosság ha otthon szerelem be én akkor nincs garancia? milyen pecsét kéne arra a garanciapapirra?
A beszerelést lehetőleg bízd szakemberre ( nálunk 5.000 ért csinálják Áronék ) , a papírját amúgy is le kell pecsételtetni egy szervizzel, a gari miatt.
Mivel 6000K -s átmegy a műszakin is simán.

( Egyébként csak lámpamosós-magasságállítós járműbe rakható a xenon utólag - de ez a motorokra nem vonatkozik a műszaki sajátosságok miatt )
Szerintem jövő héten fog bexenonosodni a ZiZi. Természetesen belekalkulálták hogy ez nem szimpla, műanyag búra - hanem hagyományos H4-es.
Biztos hogy jó lesz - Gambesz képeit látva nekem már nincs semmi kétségem. És ha autósban is ki fog jönni ez a kis trafós széria amit most a motorhoz kaptunk, akkor az Asztma is kap egy gázégőt...

Küldj egy mélt ha fel szeretnél iratkozni, még van pár darab.
okés majd fizukor viszatérünk rá addig hogyan van ennek a beszerelése itt tulajdonképpen csak az égő változik meg a lámpábna a trafót valahol a burkolat alá kéne elrejteni? és müszakin ez mit takar? mert mondjuk nekem E betü sincs a lámpába! üdv Ádám
Tiedbe mikor kerül be a xenyon?
Ha jó lesz nekem is kéne. Az hogy nem sima a búra nem számít?
Igen, van még belőle - írj egy emailt az adatlapomon található címre és intézem Neked !
sziasztok

elöször is nagyon jó az uj gumi a gépen bár kár hogy az időjárás miatt csak 150 km-t tudtam belenyomni de ég és föld a külömbség a régi avon és az uj michelin pp2ct között, sokkal stabilabb könyebben fordul! Én már elkezdtem takaritani a gépet már nem nagyon reménykedek hoszabb utazásokban, le akarom mosni a blokkot nekem a brigéciolt ajánlották, leszedem az elemeket és a blokkot lemosom vele tudja valaki hogy a müanyag, fényezett felületekre milyen hatással van ez az anyag? És Kutya a xenonbol van még? mert ha igen és beépithető akkor egy valszeg kéne mert ez igy tompitotton nagyon kevés ! csáó Ádám
1, Bontókat felhívsz -valószínűleg sokat - és ha szerencséd van , akkor találsz is.
2, Elviszed egy nem túl drágán dolgozó elektromos szerelőhöz, és kibogarássza neked, és beköti egyesével újra.
Sziasztok.. kérdés . elégett a feszszabályzóból kivezető kábelköteg és vele együtt a műanyag csatlakozó is .. mi a teendő? hol találok ilyet . ha van valamilyen ötletetek szívesen venném köszi :.9
Oksi. A pucolást úgy is meg akartam ejteni most a hétvégén, az tényleg csak használhat neki. A lábait meg megszámolom...
Az RMC-ben valóban jó dolgok vannak (Törökbálint) Pl vásároltam egy eredeti ördögbőr gatyát 25 e forintért...ami szerintem naon jó ár.........aki tud gyüjjék megéri szétnézni.
Természetesen vásárolhatsz. Hiszen aki a ZZR birtoklásáig eljutott, az már NEM PASSZÍV !
Hangos dobbal ne menj el semmiképp - kár lenne a 9600.- vizsgadíjért.

Vagy egy furulyát kell készíttetni ( 2-3000 Ft ) vagy a műszakin jattolni. A furulya a bonyolultabb, de olcsóbb megoldás - ha amúgy egyébként rendben van a gép.
Ne. Járj vele így, egy jó akksival - a vezetékelést pedig ahol csak tudod húzd szét , WD40-et neki és újra össze. Ha nem is az a baj, de nem ártasz a gépnek egy kis ápolással.
Ha újra előjön a hiba, akkor meg ott a helyszínen mérni rá egyet - hátha produkálja.

( JA: és ha 5 lábas a fesz.szabályzó akkor Áronnál van olcsó, 6 lábas sajnos nála sincs. )
Hi Zizzer!
Nagyon szégyenlem, de még mindíg nem vettem át a ZZR pólómat.
Ugye meg van még?
Esetleg holnap délután találkozhatnánk?
M5 - Hungária - Árpád Híd útvonalon megyek. Ha lenne 5 perced megkeresnélek.

üdv: tombat
És most próba cseresznyére vegyek egyet kemény ezrekért?
Sok jó dolgot olvasgattam
Tavasszal lenne esedékes a műszakim, kipufogó miatt szerinted leverik a vesémet, ha nem hozzád viszem?
Vasárnap hozom haza a paripát, jó későn de végre kész lesz
Sziasztok!
horror fogyasztás? jelentem az megvan nálam - köszi a tippet RamAir - erre nem gondoltam volna - téli babusgatás során megnézetem, hogy az enyém, hogy van összerakva.

Sorry, tényleg csak néha nézek be, de mindig jókat olvasok, pl a tátrai túraképek - meg már össze is írtam a karácsonyi kívánságlistát (alkatrészek 400-as Zizihez ;) - remélem passzív tagok is rendelhetnek Kutya bácsitól.

üdv, jó hétvégét Mindenkinek (na ja, az nem ilyen időjárással kezdődne, de sebaj)
Hi All!
kutya. üzeni, hogy az RMC-nél (Törökbálint) kedvezményesen kipakolták a mocis cuccokat.
Nocsak, miről megy itt meg a matek , minnyá elpirulok .

Egyébként ez az az alkatrész, ami helytelen illeszkedés, rossz bekötés esetén horror fogyasztást produkálhat a gépeden. Mivel, ahogy Kutya. is írta nagy sebességnél néhány lóerő, nem hiszem hogy sűrűn észrevennéd, hogy van vagy nincs, egy hibaforrással kevesebb.
A váltás 93-ban volt - de tényleg nem gáz, főleg ha jó áron volt.

A RamAir

1, egy jó fej srác fehérvárról, aki a csapat egyik legjobb bringáját birtokolja
2, a Kawasaki menetszél torlónyomását kihasználó rendszere, amivel túlnyomással juttatja a külső levegőt a légszűrő házba. Egyfajta Airbox ha úgy tetszik, ami nagy tempónál plusz lóerőkkel jutalmazza a motort.
Nem gond hogy öregebb . Tudtam hiszen olvastam töletek erről . Mondtam is az eladónak de szerencsétlen mit udjon tenni. Ez van a forgalmiban. 99 ben hozták az országba inportőr biztos kaszált rajta. Azt hiszem 94 ben volt a váltás? De az ára is 91 -92es nem? Mi is az a remair?
A bmp-t nem hajlandó kezelni a sportmoci - szóval a kép a motorról:

www.quadarcok.extra.hu/cicamap...
Esküszöm, most már a blogra meg a klub oldalra készítek egy " Ne hagyd magad átverni ! " posztot.

Atti motorja épp a 148-ik ami pofátlanul fiatalítva van, forgalmi szerint.

Mert hogy a gömbölyű ( 93-tól ) ZiZin csalnak 1-2 évet, ki nem sz@rja le ? Ugyanazt a motort kapja az ember 93-ban, meg 2000-ben is.

De hogy a kocka-seggű, RamAir-mentes vasat 95-ösnek meg merje papírozni valaki...

Minden majdani ZiZi tulaj okulására fel is dobom valamelyik este az eltéréseket mutató képeket - ha másnak nem, hát alku alapnak jó...

Attix "95-ös" gépe: