Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Küldöm az új árakat - a motorod fiatalítása miatt kicsit olcsóbb lesz a végösszeg.
Kép nem jött. Hétfőn küldöm. Még nem számoltam össze - de azok az árak ami írtam, + 2000-2500 körül postaköltség.
Elviszed egy (Kawában is jártas) szerelőhöz. Meghallgatja, rámér a kompresszióra: az sem biztosítás, de valamit mutat.
Rendben A kép is átment? Mikorra várható a csomag? mennyi lessz össszesen? A motort hogyan tudom megnézni hogy jó-e már mint a blokkot
Természetesen én is így értettem: mindent amit rendeltél !

- olaj
- szűrők
- láncszett
Csak azt amit rendelek jó?
Megrendeltem mindent - de levél (még) nem jött Tőled.
Hali küldtem a emailt. A 600 szet jó lesz szerintem is. Majd jelezz vissza köszi
Megnéztem, darabonként a következő ZZR400-as gyári áttétel van polcon :

Ez 15-ös első és 46-os hátsó lánckerék külön, plusz az 530-as O Ringes lánc. Ez 26.020.- Ft így együtt.

De mivel ez alig különbözik végáttétel szempontjából a 600-asétól ( 16-48 ) én inkább azt ajánlanám, főleg az ára miatt. De a Te döntésed, amit kérsz én azt hozom.

Nos, melyik legyen ?
Ha jó a gépre akkor ez is jöhet már mint a első, hátsó lánckerék, +a lánc 26e körül
Gyertyáid hogy állnak a gépben ? Gondolom azok sem újak...

Az egy pólusú (én azzal jártam a 4kilóssal is) 7.300.- a 4db-os szett japán NGK-ban. A két pólusúból pedig 8.990.- a szett.
Küldj légyszíves az adatlapomon lévő címre egy emilt a következővel.

- név
- cím
- telefonszám

- motor típusa
- évjárata ( ha van, akkor egy képet is!)
- rendelt alkatrész neve, darabszáma.

Ha megjön 10-ig, akkor még ma el tudom lökni a postára !
OK akkor kell az olaj is
...Mennyi is az ára?120/60-R17.. - Nem, a váltó mérete. 11o/7o-17. 14-ből megáll. Ha a gyári mérethez ragaszkodsz, akkor Conti RoadAttack a legjobb ár/érték arányban.

..Lámpában hogyan tudsz segíteni?.. - Lejössz hozzám, amikor vizsgáztatnád. Itt nem fogják nézni.

..Olajszűrő, levegőszűrő, az kell. Csomagküldés az megoldható?.. - Természetesen megoldható.

..Első, hátsó lánckerék,lánc? Mennyibefáj?.. - Ha jó Neked áttételben a 600-as szettje ( kicsit hosszabb, 120-nál csak 6ezret forog vele a gép, és kicsit kevesebbet eszik ) azt tudom jó áron adni, 24.600.- ért. ( D.i.D lánc, JT kerekekkel )
Ha rövidebb, egyedi áttétel kell, akkor darabonként véve kb. 2-3 ezerrel hosszabb árban a lánc + E-H l.kerék.

Szólj ha bármelyik kell, és regisztrállak a rendszerben nálunk. Onnantól folyamatosan tudsz 30% kedvezménnyel vásárolni, bármilyen motor- vagy autóalkatrészt ( DE CSAK AMÍG ZZR-ES VAGY ! )
Az enyémet láthattad - szerintem nem vesz le fényerőben jelentőset.
...A mobil1 10w-40 olaj jó? Ezt használom a kocsiba ebből van is még...

NEEEEEMMMM ! Motorba nem teszünk autó kenőanyagot ! Kinyírod vele a kuplungodat.
Lámpafetéken én is gondolkodtam, de szerinet az elég sokat elvesz a fényerőből (oszt mi motorosok úgyis szinte láthatatlanok vagyunk), plusz nekem előtte valamin nem keveset kéne gyakorolnom.
Hali. Az első gumin még gondolkozom igen túrázásra kell. Mennyi is az ára?120/60-R17
A kuplung karnak csak annyi a baja a menet kopott ki már kész is van.
Lámpában hogyan tudsz segíteni?
A mobil1 10w-40 olaj jó? Ezt használom a kocsiba ebből van is még.
Olajszűrő, levegőszűrő, az kell. Csomagküldés az megoldható?
Első, hátsó lánckerék,lánc? Mennyibefáj?
Itt küldök egy képet a móciról. Valóságban sokkal lepukkantabb
bbzz@citromail.hu
Az idióta Bárdisoknál van lámpafesték - azzal olyan füstszínű lesz a búrád, mint az enyém is. És akkor másik lámpát sem kell venned...
VAU! Ki bántja az én egyetlen Lengyelül (is) beszélő barátomat ?!

( Internet , Lengyelül = Laptóóóp-póóóznaaaa )
Áron azt mondja, látott már ilyet. Ha mész folyamatosan vele, és 15-20 perc után elkezd forrósodni: akkor lehet hogy mégis fesz.szabályzó a baj.
Nézd má, hogy beárulja magát. Szerintem egyébként nem a szemeddel van baj, hanem azzal, hogy még két személlyel is tök közelre világított. "40 évesen" aaaz lehetetlen vazz linkeld be légyszíves az ifjuság forrásának GPS koordinátáit is . (Érzed, hogy próbálok javítani.)
Egyébként, én is ott érdeklődtem, de mondták, hogy csak motorokhoz (pl. Suzuki(azért érzed megint)) tartanak első irányjelzőt füstszínűben, Kawasaki ZZR -hez nem .
Az azért állandóan meg volt húzva, de akkor helyben, kézzel, nem tudtam jobban, Azért annyira vagyok műszaki ember!
RamAir ezért a beszólásért nem mondom meg hol vettem a füstszínű irányjelzőket max a linkjét bemásolom

http://tutilampa.extra.hu./
Ez nem igaz méghogy xenonnal sem látok deee igaz........ 40 évesen ezt kapom mert elromlott a szemem KUTYABÁCSI védjen meg bántanak
Jut is eszembe, te hol vetted a füstszínű irányjezőidet?