Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Uraim, mi elindultunk ha esik ha fuj, a cél Krakkó. A szlovákiai különitménynek balesetmentes és kellemes túrázást kívánok napsütéses időben, száraz aszfalton (bár a Weather Online valami -5 fokot is emleget szombat éjjelre némi ónos esővel Lomnic és Poprad környékére, de az elég irreálisnak tünik). Nem leszünk túl messze egymástól . A többieknek meg kellemes hétvégét .
Érdekes, ha parázslott, ugyanis akkor az izzó jó. Az egy 55W-os izzó, tehát rendesen égetnie kell. Ha nem 24 V-os, akkor kontakt hiba lehet valahol. Vagy cseréld ki azt a pici izzót. Ha jól emlékszem bele van dugva a a foglalatába, tehát kihuzható fajta. Lehet kapni, elsősorban olyan helyen ahol xenon-t is árulnak. Ha az ívfény világít, tehát begyujt, akkor a xenon jó, így jelen állapotban csak tompitottad van, a távolsági pedig parázslik.
Miről próbáltad ki? A helyén? Fontos ez is, mert egy gyengébb tápon csak izzani fog. Ha teherautóba való 24 V-os akkor szintén. De nagyon ritkán előfordul izzó hiba is ebben a formában. Lehet még hibás a kicsi izzó foglalata.
Szar az izzó.................csere
Csak a pici parázslott. A csatlakozók miatt nem lehet rosszul összerakni.
Ez egy sima xenon izzó. A felső, nagyobb cső a xenon, a tompítottat viszi. A kicsi, eleve xenononba gyártott, de cserélhető távolsági halogén izzó. A bixenon egy csővel van megoldva, mivel nem gyujt azonnal és igy fényváltáskor egy pillanatra sötét lenne, igy a xenon csövön egy elektromosan mozgatott árnyékoló hüvely tologatásával oldják meg a gyujtópont eltolást és ezáltal a fényváltást.
Ha nem világit valamit nemjól kötöttél össze. Feszültség megegyezik? Nem-e 24 V-os. A halogén ugyanúgy függetlenül megy a xenon résztől, annak minimum rendesen kell világítani. A xenon meg vagy begyujt vagy nem.
Ja, meg figyó! Az jelenthet valamit, h a dobozon a vonalkódnál lévő dátum az 2008.06.14. ?
Voltam otthon, kenutura, erdely es most megyek a tengerre hetvegere (nem mocival ).
A moci sokat pihent sajnos augusztusba . Sajnos ki kellett hagynom a verdanapokat is meg ezt
a turat is, de igerem nagyon igyekszem jovo hettol csalakozni barmilyen csoportos-mocis
megmozdulasra .
Azt nem hiszem! Fényszóró izzóba sosem tesznek helyzetjelzőt. Szerintem... Az egy teljesen más dolog.
Így néz ki az izzó.
Azért is kérdeztem du., h használt e, mert a trafók össze voltak kötve. Nem tünt teljesen zsírnak a cucc. Nem lehet, h elcserélték?
Az "alsó izzó" ?

Nem lehet h van benne helyzetjelző (is) és az lett csak bekötve ?

Én sem vagyok erős elektronyosságban - vidd el a szakihoz, a lényeg hogy 6 napon belül legyen, és természetesen azonnal cseréljük ha bármi gond van vele.
Heló kuty!

Sajna holnap haza kell mennem temetésre, vidékre. Remélem nem haragszol csak max kedden tudom elvinni szakihoz a kütyüt. De a kapcsolási rajz alapján nem lehet gond. Biztos vagyok benne, h jól kötöttem be. Az alsó izzó parázslott(nekem bi-nek tünt, de lehet, h tévedek, mert az nem világít, de ott van). Nem lehet, h a trafó nem jó? Annyira örültem neki és tessék... Picsába! Neked vmi ötlet?
Sirok már csak ilyen fura hely: ott láttam először éőben az 1000-es, hathengeres (!) JAWA-t is !

Az ember nem kicsit mexállott: csak azért , hogy IGAZI 6hengeres kinézete legyen, szétvágta félbe-félbe a hengereket, és párban összehegesztette őket, hogy ne 2-2-2 párban álljanak a vázban, hanem 3-3 alakban !

Minden elismerésem...
Jaa és nem 500 -as .
Szerintem nem az, vagy csak nem tudok róla.
Nem tudom, te mit láttál, de ez nagyrészt gyári állapotú.
Ha a Sirokon is megjelent 500-as négyhengeres Pancsi az, akkor bátran jöhet...
A szóvicceket mi is szeretjük, ezt szenvedi el egyik cimboránk zongorája (Yamaha) is rendszeresen.

Kuplung remélem megoldódik, mert különben gatya lesz. Van egy saját maga által felújított Pannóniája is, és mivel úgyis a leglasabbhoz igazítjuk a sebességet ...
Természetesen tiszteletben tartjuk a dicső Angol márkát - melytől csak egy Norton lehet nagyobb - de a szóviccet nem tudtam kihagyni
És mielőtt valaki utánozni próbálna ezzel a hülye kis viccel: ne felejtsük el, hogy a Triumph a LEG motor címet elnyerte, a full-brahi kategóriában ( Best Of PowerNaked ) , CB1000-et, Z1000-et, Duci S4Rs-t és egyetlen hajszállal még személyes kedvencemet, a '08 SuperDuke - ot is megmosva !

Szóval Ok, jeti kút 7 óra, szombat. A kuplungban meg szólj ha segítség kell - a föld alól is kerítünk !
Attila barátommal (Triumph) együtt megyünk az érdi Jeti kúthoz, bár a korábbi írásaim erre utaltak azért akkor ezt is megerősítettük.
Monnyuk ezt a melltartózást naon gyorsan el is felejteném, mivel bármelyik két másik gépet gyúrnánk egybe a túrára jelentkezők közül ez a gép még akkor is megenné reggelire (plusz a gazdi sem rajong érte).
Beveszem, mint vasárnap az algopirint.
A határnál tudok is egyet. Ott jó lesz?
Hát te merre jártál? Ezer éve nem írtál. Otthon voltál? Miért nem most jössz velünk?
Jo turazast, vigyazzatok egymasra es persze sok kepet csinaljatok .
Remelem ez a szezonzaro sorozat elso turaja csak .
Tavalyhoz hasonloan remelem lesz majd belolluk egy par .
Kutya egy jótanács.....ha találkozóhely lefixálásán igyekszel a legtutibb helyszín a KOCSMA 1000 % hogy ott összejön a csapat
Na, aki pestről jönne velem, Pélaci és MI!
Ha 8-ra ott kell lenni az M3-as 21-es út találkozásánál, akkor szerintem legkésőbb 7-kor el kell indulnunk, hogy ne ránk várjanak.
Javaslatom, hogy 3/4 7-kor találkozzunk a Kerepesi úti (Ez a későbbi 3-as főút) McDonald's-nál. De akkor pontosak legyetek, hogy ne késsünk!
Így jó lesz nektek?
Egyeztetés végett itt a számom is, ha valami nem kosher: 06-20-négynégy6-81-8három
Mennyibe fájt?
( Ha késnénk, akkor próbáld meg addig visszafoglalni a füleki várat. Hátha...
Pont evés közben olvastam enyhe lefolyású fulladitiszem lett a röhögéstől