peter én akkor kezdtem gyanakodni amikor az akksi csere után elfelejtetted meghúzni a saruk csavarjait...... (én szóltam ) lehetséges hogy már eleve nem volt meghúzva rendesem az akkusarud és azért rosszalkodott neked
Az tuti!
Újabb fejlemény motorom elektronikus hibájára. A szerelő srác szerint, kár otthagynom ,mert amiket ő csinálna, az én is megbírom. A fesz szabit meg a generátort kizárta mint hibaforrás, mert akkor nem tudtam volna a szerelőhöz se felmenni vele. Szerinte valahol letestel egy vezeték, szar az aksim, nézzem meg a földelő kábelt, hogy biztos hogy jó helyre van bedugva, nézzem át a csatlakozókat és a többi.
Úgy hogy megvan a szombat délelötti programom. :) Kutya, ha valami nem gömbölyű, felhívhatlak telefonos segítség gyanánt?
Köszi, nem alakítom VISSZA 400-asra, bár most hogy mondod: néh megrémiszt a teljesítmény...
Nem, a sztori a világításról szól: Gambesz egy TL-t Xenonosított, én pedig a ZZR-t fogom átalakítani ugyanilyenre.
A blogra felrakom az építés leírását/fényképeit - sok hiba, és tévesztés volt már ( kábelezés/trafó elhelyezése/vízérzékenység stb ) így talán egyszerűbb lesz, és bátrabban indul majd neki mindenki , ennek a hasznos extrának.
Nekem ( és Peeternek ) jól jött volna most hétvégén...
- egy első gumi kell: ha elég a túrás, pályázni csak korlátozottan alkalmas gumi, akkor a Dunlop D205F túra gumi Kenda megfelelője a legkedvezőbb vétel. bőven 15 alatt megáll, tudok segíteni kedvezményben erre a típusra
- Egy kuplung kar bár ezt megtudom csináli. - Ne javítgasd. 2500.- az új ára, én tudok Neked 1.700.- ért hozni. És akkor nem a csúnya hegesztettet kell nézegetned.
- Ja és majd vizsgára2010-re egy első lámpa ami E jelzésű. Tudtok segíteni? - Nem feltétlenül kell azért fényszórót cserélni benne. Csak szólj, és segítek abban is.
- Milyen olajat kell bele tenni? ez sürgős lenne - Mi elég sokan járunk Fuchs Silkolene-nel, a Kawa gyári olajával. 10-40 -es, félszintetikus, 2.490.- helyett 1.690.- ért van nálam literje.
A szűrőket is cseréld ki - ha már javítod - A légszűrő 6.500.- Ft ( 4.900.- ért kapod tőlem ) az olajszűrő pedig 2.200.- ( ezt 1.700.- ért kapod. )
Én vennék rá egy fejidomot, valami utángyártottat, és nakedbiket épitenék belőle esetleg csináltatnék valami váztakarót rá, egyedivé varázsolnám, most lassan ugyis lesz időd rá, hacsak nem akarod tolni télen is.
Szevasztok! Meg van a motor A kuplung deninél folyik az olaj mert a szimering ház le van törve félig. Heggesztés lesz belöle. 12x20x5 szimering kellett mert ovális lett a sérüléstől. Ez igazán jó kezdő motor.Már majdnem megszoktam Na jó nem vadulunk még . Sokan tanulhattak rajta ugyan is nincs egy burkolat sem a helyén . Tudtok valahol Miskolcon aki hegeszt spojlert? Bár tudtam hogy milyen állapotú de azért meglepödtem hogy a motorja miilyen jó állapotban van. Na szóval spojler kell, csvarok kellenek hozzá, egy első gumi kell, Egy kuplung kar bár ezt megtudom csináli. Ja és majd vizsgára2010-re egy első lámpa ami E jelzésű. Tudtok segíteni? Milyen olajat kell bele tenni? ez sürgős lenne
Még nem. Ma is mentem vele 30 km-ert lámpákkal meg mindennel együtt, és semmi baja nem volt. Holnap viszem dokihoz, kiméretni az összes elektromos pontot benne, hogy kiderüljön, hogy mizu. Lehet hogy valahol letestel valami kontakt hiba miatt, nem tudom. Majd a doki megmondja, ha kiderítette.
Bontott cuccokban a Racsit és Kakasdot ajánlom - ha pedig új kopóalkatrész kell ( fék, kuplung, kenőanyag, lánc stb ) akkor csak írd ide fel mit szeretnél, és mondok jobbat mint az itthoni árak.
Sok szerencsét az új vashoz, és persze üdv a ZZR esek táborában !
Respekt mindenkinek! Holnap megyek a kawámért. Elég lepusztult ugy hogy segitsetek mojd nekem. 3 év után ülök motorra újra. Most a téli időzakban megjavitom és tavasszal irány az út. Előre is köszönöm a segitségeteket.
Ja a kawám ZZR400 95'
szevasztok.
Mégis csak jobb más kárán .
Újabb fejlemény motorom elektronikus hibájára. A szerelő srác szerint, kár otthagynom ,mert amiket ő csinálna, az én is megbírom. A fesz szabit meg a generátort kizárta mint hibaforrás, mert akkor nem tudtam volna a szerelőhöz se felmenni vele. Szerinte valahol letestel egy vezeték, szar az aksim, nézzem meg a földelő kábelt, hogy biztos hogy jó helyre van bedugva, nézzem át a csatlakozókat és a többi.
Úgy hogy megvan a szombat délelötti programom. :) Kutya, ha valami nem gömbölyű, felhívhatlak telefonos segítség gyanánt?
Nem, a sztori a világításról szól: Gambesz egy TL-t Xenonosított, én pedig a ZZR-t fogom átalakítani ugyanilyenre.
A blogra felrakom az építés leírását/fényképeit - sok hiba, és tévesztés volt már ( kábelezés/trafó elhelyezése/vízérzékenység stb ) így talán egyszerűbb lesz, és bátrabban indul majd neki mindenki , ennek a hasznos extrának.
Nekem ( és Peeternek ) jól jött volna most hétvégén...
- Egy kuplung kar bár ezt megtudom csináli. - Ne javítgasd. 2500.- az új ára, én tudok Neked 1.700.- ért hozni. És akkor nem a csúnya hegesztettet kell nézegetned.
- Ja és majd vizsgára2010-re egy első lámpa ami E jelzésű. Tudtok segíteni? - Nem feltétlenül kell azért fényszórót cserélni benne. Csak szólj, és segítek abban is.
- Milyen olajat kell bele tenni? ez sürgős lenne - Mi elég sokan járunk Fuchs Silkolene-nel, a Kawa gyári olajával. 10-40 -es, félszintetikus, 2.490.- helyett 1.690.- ért van nálam literje.
A szűrőket is cseréld ki - ha már javítod - A légszűrő 6.500.- Ft ( 4.900.- ért kapod tőlem ) az olajszűrő pedig 2.200.- ( ezt 1.700.- ért kapod. )
Hű! A leírtak alapján mit kaphatott ez a motor, hogy ilyen állapotban van? Teszel fel róla fényképet?
Ment a mail. Ha kell, majd kiegészítem.
Üdv Till
Sok szerencsét az új vashoz, és persze üdv a ZZR esek táborában !
Ja a kawám ZZR400 95'
szevasztok.
Nem itt laktunk - de a szállásunk ugyanebben a faluban volt ( Zdiar ) , és 400 Sk / 2fő / szoba áron kaptuk.
Ha kell, sms-ben átküldöm a Mámmi telefonszámát: németül vagy szlovákul tudsz szállást foglalni nála.