Csimmakérdés megoldva:
Stylmartin - Roadjet
Nem kimondottan túracsizma, de elsőblikkre jónak tűnik.
Most is rajtam van...
Parillánál vettem és 30 ropi volt.
Most jut eszembe: valamelyik oldali tömítetlenség ( azt hiszem a kipufogó ) a hengerfej szelepeinél, szintén okozhat ilyet. Érdemes lenne egy kompresszió próbát (is) tenni.
Na hali!
Mivel ráérek kicsit írok neked pár sort.:
Kezdésnek is jó moci, kezes és két személlyel is egész jól el lehet vele motorozni. Nekem ez előtt volt már pár mocim, de a zzr az zzr, szóval én nagyon meg vagyok vele elégedve. Sajnos az enyémet most el kell adnom házvásárlás miatt, ha esetleg érdekel az adatlapomon fönn vannak az elérhetőségeim, most 450e őszi áron, kiválló álapotban, képet és további infót szivesen küldök e-mail-en, ha kell.
Egyépként álltalánosságba olvashatsz ha visszább lapozol ezekről a mocikról.
1-2 dolog ami nekem eszembe jut. A többiek biztos kiegészítik még.
Sebváltó hangos, főleg 1-es 2-es sebességi fokozatba váltáskor.
Blokk kicsit zajos mondjuk egy suzukihoz képest.
Figyelj az évjáratra, voltak tipus frissítések, amit előszeretettel kihasználnak a gansterek akik próbálják fiatalabként eladni a gépet mint ahány éves.
Feltehetően sérülésmenteset nem fogsz találni, legföljebb szépen összerakottat, vagy 2006-osat horror pénzért.
Itt a fórumon sok érdekes extrát tudnak a srácok ajánlani táska, lámpa alkatrész szervíz stb. ha visszább olvasol ezeket is megtalálod.
Alkartészt nem olyan nehéz hozzá kapni mint ahogy azt sokan mondják, ha ilyen mocid lesz itt a fórumon mindenre találsz megoldást.
És ami a legfontosabb ha zzr-ed lesz csatlakozhatsz ehhez a fantasztikus csapathoz, amilyen frankó társasággal én még ezelőtt sose találkoztam mindíg szerveznek túrákat, közös bulikat, melyekből én munkám miatt kimaradok, de jó olvasni is azokról a jó bulikról amiket ezek a srácok együtt elkövetnek. Összetartó segítőkész tök király brigád!
Hali kutya. Megkaptam a csomagot köszi szépen. a láncot ha felteszem megkell olajozni vagy gyárilag bevan olajozva? A következő tételem majd a fékek lesznek de még magamhoz kell térjek egy kicsit hali
Nékem illen csukám van.....tök jóóó kb 5x volt rajtam és gyün le a talpa nem vennék még egyszer ilyet......nyárra viszont jóóó talp nélkül remek a szellőzése
tombat: Csak, hogy minnél jobban megzavarjunk: Nálam igaz ZZR 250 -nél produkálta az általad leírtak egy részét.
Nekem egy karburátor, üzemanyag ellátó rendszer tisztítás elég volt. Közben persze az is kiderült, hogy a légszűrőház nem megfelelően illeszkedett a karbihoz és mondjuk úgy ez sem javíthatta a képet. A sztenderes alapjáratváltozós okossághoz csak annyit, hogy nézd meg jóhelyen van-e elvezetve a szivató bowden. Sok sikert .
Hali mindenkinek. 92-es ZZR 400 -ra rakott már fel valaki 95-ös 600 burkolatot? Valamit át kell hozzá alakitani? Teljesen passzol a két burkolat Fejidom hasidom? Az óránál a burkolatok passzolnak? Megköszönném a választ
1. fogalmam sincs
2. nem egyedi dolog az összes szinte ilyen, hogy kicsit erőt gyűjt mielőtt meglódulna főleg váltás után, próbáld eleve magasan tartani a fordulatszámot
3. meleg motornál állítsd be az alapjáratot a bal oldali tekerős szabályozóval (1300-1500 a jó kb.). Indításkor szitne mindig szivató egy fél percig legalább lassan visszanyomva az alaphelyzetbe.
konkrét tapasztalatom nincs erről a modellről, de annyi infóm van, hogy a Probiker nyári sport(os)
csizmámat Bécsbe visszavisszük, mert oldalt elengedett egy műanyag betét varrása.
Intenzíven kb 2.5 hónapot nyúztam.
Gyertyateszt, kompresszió, karbipuccen, bovdenek...
Csimmakérdés megoldva:
Stylmartin - Roadjet
Nem kimondottan túracsizma, de elsőblikkre jónak tűnik.
Most is rajtam van...
Parillánál vettem és 30 ropi volt.
NEEEEE ! Olaj nem érheti a láncot - azzal gyakorlatilag megölöd az első kenéskor.
Csak láncspray, abból is valami jobb fajta ( O-ringes, vagy X-Ringes lánchoz ajánlott típus )
Mivel ráérek kicsit írok neked pár sort.:
Kezdésnek is jó moci, kezes és két személlyel is egész jól el lehet vele motorozni. Nekem ez előtt volt már pár mocim, de a zzr az zzr, szóval én nagyon meg vagyok vele elégedve. Sajnos az enyémet most el kell adnom házvásárlás miatt, ha esetleg érdekel az adatlapomon fönn vannak az elérhetőségeim, most 450e őszi áron, kiválló álapotban, képet és további infót szivesen küldök e-mail-en, ha kell.
Egyépként álltalánosságba olvashatsz ha visszább lapozol ezekről a mocikról.
1-2 dolog ami nekem eszembe jut. A többiek biztos kiegészítik még.
Sebváltó hangos, főleg 1-es 2-es sebességi fokozatba váltáskor.
Blokk kicsit zajos mondjuk egy suzukihoz képest.
Figyelj az évjáratra, voltak tipus frissítések, amit előszeretettel kihasználnak a gansterek akik próbálják fiatalabként eladni a gépet mint ahány éves.
Feltehetően sérülésmenteset nem fogsz találni, legföljebb szépen összerakottat, vagy 2006-osat horror pénzért.
Itt a fórumon sok érdekes extrát tudnak a srácok ajánlani táska, lámpa alkatrész szervíz stb. ha visszább olvasol ezeket is megtalálod.
Alkartészt nem olyan nehéz hozzá kapni mint ahogy azt sokan mondják, ha ilyen mocid lesz itt a fórumon mindenre találsz megoldást.
És ami a legfontosabb ha zzr-ed lesz csatlakozhatsz ehhez a fantasztikus csapathoz, amilyen frankó társasággal én még ezelőtt sose találkoztam mindíg szerveznek túrákat, közös bulikat, melyekből én munkám miatt kimaradok, de jó olvasni is azokról a jó bulikról amiket ezek a srácok együtt elkövetnek. Összetartó segítőkész tök király brigád!
Benézek a mocival egy másik szerelőhöz.
Csizmát még meggondolom.
/ A quados csizmám Probiker, a legolcsóbb 30 EUR-os megoldás - az jól bírja, bazi kényelmes, viszont esésnél nem sokat véd(ett) ... /
Ha nincs tömítetlenség valahol a szívóoldalon ( ha most járt szervízben, akkor elvileg nem lehet ) akkor egyértelmű a diagnózis: túl szegény keverék.
tombat: Csak, hogy minnél jobban megzavarjunk: Nálam igaz ZZR 250 -nél produkálta az általad leírtak egy részét.
Nekem egy karburátor, üzemanyag ellátó rendszer tisztítás elég volt. Közben persze az is kiderült, hogy a légszűrőház nem megfelelően illeszkedett a karbihoz és mondjuk úgy ez sem javíthatta a képet. A sztenderes alapjáratváltozós okossághoz csak annyit, hogy nézd meg jóhelyen van-e elvezetve a szivató bowden. Sok sikert .
2. nem egyedi dolog az összes szinte ilyen, hogy kicsit erőt gyűjt mielőtt meglódulna főleg váltás után, próbáld eleve magasan tartani a fordulatszámot
3. meleg motornál állítsd be az alapjáratot a bal oldali tekerős szabályozóval (1300-1500 a jó kb.). Indításkor szitne mindig szivató egy fél percig legalább lassan visszanyomva az alaphelyzetbe.
csizmámat Bécsbe visszavisszük, mert oldalt elengedett egy műanyag betét varrása.
Intenzíven kb 2.5 hónapot nyúztam.