saját tapasztalataim:
1.alapjárat ingadozik
2. alapjárat felteker 1500ra vagy fölé-- nem esik a fordulat rendesen
3. le akar állni--leesik a fordulat--1000rpm alól nem fog gázfröccre felpörögni.
4. 4-5xre indul
Karbiba valami piszok cucc ment, egyre inkább tömődik el. Most kerül a karbi kipucolásra.
Néhány tünet a gépemről:
1. Nagyon lassan esik vissza a fordulat.
Valamannyire javít a dolgon, ha az alapjáratot visszaveszem. Így meg persze leáll.
2. Erős gázadásnál fullad egy kicsit. Ahelyett, hogy egyből felpörögne.
3. Oldaltámaszon az alapjárat kb. 1600. Ha felveszem és megszűnik ez a kis dőlés , akkor visszaesik a fordulat kb. 1100-ra. Ha nem figyelek rá néha le is áll. Például városban lámpánál.
Most volt gyertyacsere és karbiszinkron PappMotorsnál. Ott nem nagyon mondtak rá semmit.
Egyébként lehet vele menni. Jól húz , nem fogyaszt sokat. De városban elég idegesítő tud lenni.
Sziasztok!
Probiker Traveller túracsizmáról tud valaki valamit?
Olyan szar , amilyen olcsó? (15.000Ft)
Vagy ennyit megér?
Holnap du. megsasolom BemboMotor-nál.
( khhmm...ezetet kellett vóna magának is vennie ) A ZR7s teljesen jó gép, és vissza lehet nyitni az 'ős' GPz 86 lóerős szintjére is.
És az a 86 ló (érzésre) sokkal több mint a ZiZi600 papíron meglévő 100 lova !
Ez a blokk már 1983 óta hajtja a Kawákat, gyönyörű hangja van - és ezzel az üléssel+idommal hibátlan túramotor. Egyetlen hiányossága, hogy nem 'expressz-motor' : az egész napos, 150 feletti autópályázást nem kedveli.
Kezdésnek is legalább 400-ast vegyél, abból is inkább már a RamAir-rel ellátott ( gömbölyű indexes, 1993-tól gyártott ) modellt.
Igazi típushibája nincs, max. a hátsó rugóstag, és a hátsó lánckerék alatti menesztő gumipogácsa elöregedése.
Értéktartása a '99 előttieknek már teljesen jó, és szervizigénye is minimális szokott lenni.
Ha sokat jársz két személlyel, esetleg hosszú távon, akkor én is inkább javaslom a 600-ast, sokkal kényelmesebben motorozható a több nyomaték miatt.
ZZR vizpumpa tömszelence kb 2600Ft ugyan olyan mint a beépitett GERMALEX Bp Liszt F 1-7. Érdemes körülnézni . Egy másik helyen hasonlót adtak volna 11000Ft ért . A kawasakinál 56000 igaz ez komplett.
Sztem egy 600-assal jobban jársz! Nem sok az árkülönbség a 400 és a 600között. A biztosítás,fogyasztás ua. Legalább marad erőtartalékod. A gázkart pedig úgyis te húzod. Amúgy a 400as nem sokkal marad el a 600tól, csak a végseb kicsit kevesebb. Amúgy az enyém eladósorba került. Jelenleg 400as papírokkal van, de 600as blokkot raktunk bele. Legálisan 600asként friss kpm-es műszakival 590e. Ha érdekel.
1.alapjárat ingadozik
2. alapjárat felteker 1500ra vagy fölé-- nem esik a fordulat rendesen
3. le akar állni--leesik a fordulat--1000rpm alól nem fog gázfröccre felpörögni.
4. 4-5xre indul
Karbiba valami piszok cucc ment, egyre inkább tömődik el. Most kerül a karbi kipucolásra.