Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

saját tapasztalataim:
1.alapjárat ingadozik
2. alapjárat felteker 1500ra vagy fölé-- nem esik a fordulat rendesen
3. le akar állni--leesik a fordulat--1000rpm alól nem fog gázfröccre felpörögni.
4. 4-5xre indul

Karbiba valami piszok cucc ment, egyre inkább tömődik el. Most kerül a karbi kipucolásra.
Néhány tünet a gépemről:
1. Nagyon lassan esik vissza a fordulat.
Valamannyire javít a dolgon, ha az alapjáratot visszaveszem. Így meg persze leáll.
2. Erős gázadásnál fullad egy kicsit. Ahelyett, hogy egyből felpörögne.
3. Oldaltámaszon az alapjárat kb. 1600. Ha felveszem és megszűnik ez a kis dőlés , akkor visszaesik a fordulat kb. 1100-ra. Ha nem figyelek rá néha le is áll. Például városban lámpánál.

Most volt gyertyacsere és karbiszinkron PappMotorsnál. Ott nem nagyon mondtak rá semmit.
Egyébként lehet vele menni. Jól húz , nem fogyaszt sokat. De városban elég idegesítő tud lenni.

Szerintetek mi a teendő?
Zizzer holnap esetleg pólóügy?
Bembo (Duna Plaza) után megkeresnélek... (18 óra körül)
Asszem pont a környéken laksz... ugye?
Holnap csörgök.
Sziasztok!
Probiker Traveller túracsizmáról tud valaki valamit?
Olyan szar , amilyen olcsó? (15.000Ft)
Vagy ennyit megér?
Holnap du. megsasolom BemboMotor-nál.
HIBÁTLAN !

( khhmm...ezetet kellett vóna magának is vennie ) A ZR7s teljesen jó gép, és vissza lehet nyitni az 'ős' GPz 86 lóerős szintjére is.
És az a 86 ló (érzésre) sokkal több mint a ZiZi600 papíron meglévő 100 lova !

Ez a blokk már 1983 óta hajtja a Kawákat, gyönyörű hangja van - és ezzel az üléssel+idommal hibátlan túramotor. Egyetlen hiányossága, hogy nem 'expressz-motor' : az egész napos, 150 feletti autópályázást nem kedveli.
Kezdésnek is legalább 400-ast vegyél, abból is inkább már a RamAir-rel ellátott ( gömbölyű indexes, 1993-tól gyártott ) modellt.
Igazi típushibája nincs, max. a hátsó rugóstag, és a hátsó lánckerék alatti menesztő gumipogácsa elöregedése.
Értéktartása a '99 előttieknek már teljesen jó, és szervizigénye is minimális szokott lenni.

Ha sokat jársz két személlyel, esetleg hosszú távon, akkor én is inkább javaslom a 600-ast, sokkal kényelmesebben motorozható a több nyomaték miatt.
ZZR vizpumpa tömszelence kb 2600Ft ugyan olyan mint a beépitett GERMALEX Bp Liszt F 1-7. Érdemes körülnézni . Egy másik helyen hasonlót adtak volna 11000Ft ért . A kawasakinál 56000 igaz ez komplett.
Sztem egy 600-assal jobban jársz! Nem sok az árkülönbség a 400 és a 600között. A biztosítás,fogyasztás ua. Legalább marad erőtartalékod. A gázkart pedig úgyis te húzod. Amúgy a 400as nem sokkal marad el a 600tól, csak a végseb kicsit kevesebb. Amúgy az enyém eladósorba került. Jelenleg 400as papírokkal van, de 600as blokkot raktunk bele. Legálisan 600asként friss kpm-es műszakival 590e. Ha érdekel.
hello!lécci irjatok vmit a zzrrol 250,400!érdemes venni? akár kezdesnek is jo?
Nem rossz, de ezt nézd meg. Évjárat/kilóméter...
http://www.kepesmotor.hu/kawas
...
http://www.kepesmotor.hu/kawas...

Ez naon jó árban van.... vagy nem ?
Duß!
Gratulálok, ezzel a beszólásoddal TE voltál a 10.000-ik beíró! A nyereményt postán küldjük!
sziasztok!Lehet, h zzr-t vennék ,csak nemtok sokat roluk, mennyire megbizhato,szervizigenyes-e?, stbIrjatok lécci vmit rola!elore is köszi
ne is mondd pofán verhetne velük
köszi (öltözőben együtt öltözös 'bemaszírozzam a hátad?' szmájli )
Hmm Motorok + csajok topikban cseh kannák a köbön.
Áj láájk!
jaja, hasonlít... de sajna elvitte egy szívroham... R.I.P.
ok lesz
Hmm az énekes tiszta Szabó Győző
tényleg, de az remix... legyen több!
Ez az xXx Soundtracken rajta van (mondtam hogy pornó)
Legyen több?
pornó az van, könnyed zenélgetés
DP - Bodies...
Az pornó? Mert akoor lehet van
De tényleg mi az?
dvd helykitöltés ügyében... 'drowning pool'-od van esetleg?
igen? Volt vmi kérdés?