Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ált. vegyesen megyek, asszem maradok az ipone-nál, de most már színtelenben, mert a fehér nem láccik, a pirosból meg rózsaszín lesz

kutya, tudsz mondani olyan márkákat, amik köthetők kawához?
gondolok itt szponzorálásra, racing matricázáshoz...kortól, helytől függetlenül!
Ma már mondták, hogy az az esőt hozó front elment kelet felé, reméljük nem jön utánpótlás. De már látnám élőben ezt a képet!
Még a szokásos, napsütéses szeptemberhez képest is szép időt ígérnek - ma megy olyan igazi Tátra-időjárás van kint :

( Ahogy a mondás tartja arrafelé: Ha látod azokat a hegyeket, akkor esni fog. Ha nem látod, akkor már esik is... )
Én már ma este meg tudom elvileg mondani, hogy rajtam kívül hányan jönnek még.
Az időjárás az egyelőre nagyon jól hangzik...
Sárbogárd - Ercsi - Pest vonalon ingyen viszi a futár.
400milis mindkettő.
Én a Pro-t használom - itthonról, Klagenfurtig kibírta, pedig szemerkélő esőt is kapott útközben.

A normál igazából jó poroszkálni, és tökéletesen védi a láncot - de a Pro 150 felett sem verődik le, k..va jó anyag.
Ha csak városban járkálsz mostanában, akkor a normál is Ok lesz rá.
Postaköltség,csomagolási dij?
a normál hány ml? teflonos? tapasztalat?
Holnaptól kapható/rendelhető a Fuchs Silkolene ChainLube láncspray, és az extrém használathoz ideális Titan Synt Pro Chain Gel is !

Darabos kiszerelésben : Normál láncspray ( 2.490.- helyett 1990.- ) a 100% szintetikus Pro ChainGel ( 2.990.- helyett 2.500.- )

Kartonos kiszerelésben ( 10 db ) további 10 % kedvezmény!
Jövő májusban jár le a műszaki, akkor akarom legalizálni a blokkot. 12e a kpm papír, 12 az új forgalmi. Megéri inkább a kpm-hez vinnem mint síma műszakira. Remélem megy majd a dolog.
nekem 400-as van, elvileg ugyanakkora mint a 600. én 185cm/90kg. nem rossz alapból.
méreteit tekintve ez az a testű mocc, ami nem "tűnik el" alattam... viszont gyakran érzem a magas kormány
hiányát, főleg városban... de ez az én igényem. szélvédelem egész jó, de én úgyis nakedre váltást tervezem
Én 175 magas (alacsony?) vagyok, nekem semmi gondom vele. Neki esetleg kényelmesebb lehet egy túra kormány+magas plexi összeállítással a ZiZi - nem lesz baja vele.
A szélvédelem így sem lesz "GTR"-es, de a sisak felső harmadát fogja csak érni a szél.
Az átalakítás kb 50-60 EFt.
A kollegámnak volt sokáig és nagyon dicsérte.
Ö is kb 180-185 magas.
Én is mentem a motorral,de szerintem túl nehéz,jóval 200 kiló felett van a mai pehelysulyuak között.
Sziasztok! motor vásárlást tervezek,és az egyik jelölt a ZZR-600. De mivel még nem volt szerencsém ilyen motoron ülni,viszont nagyon tetszik,az a kérésem hogy ha van valaki, aki legalább 190 cm magas,és van tapasztalata a zzr-ről,kérem ossza meg velem.Leginkább a kényelmi szempontok érdekelnek,(szélvédelem,üléspozíció)meg hogy ne úgy nézzek ki a motoron mint "majom a köszörűkövön"! Előre is köszi.
Üdv!
az csippendél, a sztriptízt csajok csinálják e! műfajelmélet megvolt, most már gyakorolj és majd kiértékeljük
vót, nem? akkor meg?
egykis sztriptízt megérdemeltünk vóna szülinapi ajándékként
pláne, ha előtte "beleszállok" a kis fekete csodába, amit B-től kaptam, mi? ..mondjuk a mamusszal együtt nagyon ütős lesz..
sztem a vendégsereget nem zavarta volna, sőőőt
...ha érzékenyebb lenne a gyomrom, akkor lehet gond lett volna, ahogy megpörgetett... ..így csak attól rettegtem, hogy ne kaszáljam el röptömben a fél vendégsereget..
mér? meghánytatott?

..jobb vagy, mint a hullámvasút..
Szia Zseby!
Még 1x Boldog Szülinapot, és köszi a bulit! Tegnap még nem volt erőm bekapcsolnia a gépet.
Tátrai őszi túra: 2008.09. 13-14

- Kutya. ( 2fő ) - ZZR600 - felvezető motor
- ZizZeR ( 1fő ) - ZZR400
- Till ( 2 fő ) - szuka 750 - záró motor
- Peeter ( 1 fő ? ) - ZZR400
- + ? fő a jövőhéten meglesz
- RamAir - ZZR600
- + 1 fő - Triumph

Mindenki fixálja részvételét SZERDA REGGELIG, ill. hogy milyen módon/elhelyezéssel kíván szobát foglalni ( a szoba 3 ágyas - kb. 1400 Ft / fő, de ha valaki egyedül kíván aludni, akkor 2 személy árát kell fizetnie a szobáért ! )
Hétvégére mindkét meteo zavartalan napos időt jósol, szlovákia területére 8/22 fokos, a hegyvidékre 1/17 fokos hőmérséklettel.
Nem biztos hogy szükséged van ilyenre, mivel nem EGYEDI jármű jött létre.
Az autón, ugyanilyen problémánál elegendő volt a gyártól/importőrtől egy igazolás, hogy az általad 'készített' jármű ugyanilyen paraméterekkel, gyárilag is létezik.