Szerintem sávon belül nem vonatkozik a jobbra tarts ha fel van festve a sáv, és egyébként is akkor mindeki beáll a sáv képzeletbeli felezővonalától 10 centire jobbra. Ebbe egyetlen bíróság szerint se lehetne amugy belekötni szerintem.
A rendőröktől meg jól megkapnánk, hogy jobbra tarts van, és sávon belül emúgy is lehet előzni ( persze csak autónak, nekünk továbbra sem!) úgy hogy 340db fel-lökött/padkának szorított motoros, meg 340 betört orr lenne csak a vége...
Ja: és persze mi lennénk a köcsögök megint
Ez jó ötlet, de akkor meg jön a yard és szétoszlat minket, de biztos, hogy bekerülnénk a médiába...
Csinálhatnánk egy ilyen tiltakozást a mostani kötsög leszavazás ellen!
Szerintem egy hétig a reggeli és esti dugós utakon kéne összegyülni párszáz motorosnak és szépen beállni a sorba egymás mögé (egy-egy autónyi helyett foglalva), mert ugye egymás mellett nem lehet, és akkor talán látnák az idióták, hogy milyen az amikor egy 500 méteres dugóból csinálunk a hülye szabályozás miatt 2-3 kilómétert teljesen feleslegesen.
Én hallottam róla, hogy van tervezet és a nagyokosok majd szavaznak róla.
rrace mono adta be a javaslatot megannyi motoros aláírás alapján, tehát MI MOTOROSOK
IGÉNYELJÜK , hogy előremehessünk! van egy igény, szarnak rá, mert senki nem meri
vállalni a felelősséget, ha emiatt balesetek történnek vagy mittudomén a pokol angyalai alatt beszakad
a körút pirosnál
1. én is úgy emlékszem. ott az autós hagy helyet a 8-10 robogósnak, motorosnak
2. annyi motor nem is közlekedik Mo-n, hogy ne legyen hely 1-1 pirosnál
3. tény, hogy 90% előre megy, talán el kéne fogadni, nem szőnyeg alá söpörni a problémát.
yard sem véletlenül nem baxtat emiatt, mert vágja, hogy méretünkből adódóan 'jogos'
Ezt a Kondorosit meg az egész bagázst ki kellene állitani ilyenkor néhány ezer motoros elé,hogy ott hogy járna a pofájuk.Persze kormányőrök,meg biztonságiak nélkül.Hogy szakadnának meg!
1, ökörség amit mond: olaszban nincs "gyülekezőhely" ( Istenem, micsoda dilettáns megfogalmazás! ) és mégis előremehetnek.
2, Ha felfestés kell, miért nem FESTIK FEL ? Összedobjuk rá a pénzt ?
Éppen ezért írtam össze TÉTELESEN a feliratkozáshoz , hadd számoljon mindenki.
Egyébként low-cost túra lesz, ha elfogy a pénzünk Dub fogja a Mámmin ledolgozni a szállásunk árát is
"...Tátrai Ősz, 2008 túra szeptember 13-14 :
1.nap: Indulás: 6:30 Dunaújváros, Külső ÖMV-kút.
Útvonal: Dunaújváros – M6 – Érd Jet kút ( találkozás: 7:00 )
Lágymányosi híd – M3 Shell kút ( találkozás : 7:30 )
M3 – Bag – 21-es út – Salgótarján – Határátlépés a Füleki várnál ( találkozó : 9:00 )
50-es út – 531-es út ( szerpentin, Murány Nemzeti Park – Murányi Vár )
Poprad – Tatr. Lomnic – Tatr. Kotlina - Zdiar
Érkezés: 12:30
Táv: (Budapestről ) 282 km – Fogyasztás: kb. 14 L ( 4500.- Ft )
Autópálya matrica : Magyarországra szükséges ( 765 Ft )
Szállás : Zdiar, ca.: 2.800.- Ft / szoba ( 2 fő részére – fejenként 1.400.- Ft ! )
Szobák elfoglalása, ebéd a helyi Gorall múzeum éttermében ( kb 300m a szállástól )
Délután: Szerpentinezés Zdiar – Zakopane útvonalon ( 2 x 33 km )
Sétáló utca, a régi piac tér, nyári bob pálya, Gublowka stb.
Este vissza a szállásra, helyi égetett szesz és egyéb italok megismerése, maximális hangoskodás, minimális alvás.
2.nap: Indulás 9:00
A Szabadság-úton végig a Tátra vonalát követve, Zdiar – Tátra-Lomnic – Csorba tó – Árva – vára. Ruzomberok – Donovaly – Teplice – Zólyom – Sahy – Budapest – Dunaújváros
A 2. nap útvonala is nagyrészt szűk kanyarokkal tűzdelt, főleg magaslaton ( 1000km + ) futó utakból áll. A tempót a leglassabbhoz igazítjuk, de természetesen aki szeretne, megbeszélt találkozási pontig előre mehet nagyobb tempóban.
Ez a nap csak a motorozásé, külön ebéddel sem pazaroljuk az időt: a nagy benzinkutak Viva-shop részében olcsón, finom gyors kaját tudunk venni – erre nem szánunk vasárnap fél óránál többet.
Táv (Budapestig) : 400 km – Fogyasztás kb. 20 L ( 6.000.- Ft )
Autópálya matrica: nem szükséges
Össz költség:
Üzemanyag: ca. 11-12.000.- Ft
Autópálya matrica : 765.- Ft
Szállás : 1.400.- Ft..."
Kaja boltban ugyanannyi mint itthon, a penge helyek árszintje még olcsóbb is.
Gumiban esetleg körül tudok nézni, hátha van még egy "ezresre jó lesz" gumi szinte ingyen valahol.
Kutya! Van kb infód, hogy mennyibe kerülne a Tátrás kiruccanás? benya+szállás+stb.
Hogy megyek-e az teljesen az ár függvénye, illetve hogy szerzek-e gummát addig.
Ja: és persze mi lennénk a köcsögök megint
Este romaira jottok? 7-7:30 kozott?
Áttegyem a találkozót a Könyves K. körúti ÖMV-re ?
Csinálhatnánk egy ilyen tiltakozást a mostani kötsög leszavazás ellen!
rrace mono adta be a javaslatot megannyi motoros aláírás alapján, tehát MI MOTOROSOK
IGÉNYELJÜK , hogy előremehessünk! van egy igény, szarnak rá, mert senki nem meri
vállalni a felelősséget, ha emiatt balesetek történnek vagy mittudomén a pokol angyalai alatt beszakad
a körút pirosnál
1, Nem jelentik be júniusban hogy LESZ egy ilyen szabály
2, Szeptemberben így nincs mit visszavonni, mindenki előremegy mint eddig, csendben.
Mit akartak elérni ezzel a kamu bejelentéssel anno ?! Gyorsan valaki gyártson nekem egy összeesküvés elméletet, vagy megőrülök...
1. én is úgy emlékszem. ott az autós hagy helyet a 8-10 robogósnak, motorosnak
2. annyi motor nem is közlekedik Mo-n, hogy ne legyen hely 1-1 pirosnál
3. tény, hogy 90% előre megy, talán el kéne fogadni, nem szőnyeg alá söpörni a problémát.
yard sem véletlenül nem baxtat emiatt, mert vágja, hogy méretünkből adódóan 'jogos'
Igazad volt: Kondorosi meg leszoph@t... köcsög.
1, ökörség amit mond: olaszban nincs "gyülekezőhely" ( Istenem, micsoda dilettáns megfogalmazás! ) és mégis előremehetnek.
2, Ha felfestés kell, miért nem FESTIK FEL ? Összedobjuk rá a pénzt ?
Vitorlázás miatt kicsit elmardtam.
Holnap egy római vacsi este 7 körül?
Egyébként low-cost túra lesz, ha elfogy a pénzünk Dub fogja a Mámmin ledolgozni a szállásunk árát is
"...Tátrai Ősz, 2008 túra szeptember 13-14 :
1.nap: Indulás: 6:30 Dunaújváros, Külső ÖMV-kút.
Útvonal: Dunaújváros – M6 – Érd Jet kút ( találkozás: 7:00 )
Lágymányosi híd – M3 Shell kút ( találkozás : 7:30 )
M3 – Bag – 21-es út – Salgótarján – Határátlépés a Füleki várnál ( találkozó : 9:00 )
50-es út – 531-es út ( szerpentin, Murány Nemzeti Park – Murányi Vár )
Poprad – Tatr. Lomnic – Tatr. Kotlina - Zdiar
Érkezés: 12:30
Táv: (Budapestről ) 282 km – Fogyasztás: kb. 14 L ( 4500.- Ft )
Autópálya matrica : Magyarországra szükséges ( 765 Ft )
Szállás : Zdiar, ca.: 2.800.- Ft / szoba ( 2 fő részére – fejenként 1.400.- Ft ! )
Szobák elfoglalása, ebéd a helyi Gorall múzeum éttermében ( kb 300m a szállástól )
Délután: Szerpentinezés Zdiar – Zakopane útvonalon ( 2 x 33 km )
Sétáló utca, a régi piac tér, nyári bob pálya, Gublowka stb.
Este vissza a szállásra, helyi égetett szesz és egyéb italok megismerése, maximális hangoskodás, minimális alvás.
2.nap: Indulás 9:00
A Szabadság-úton végig a Tátra vonalát követve, Zdiar – Tátra-Lomnic – Csorba tó – Árva – vára. Ruzomberok – Donovaly – Teplice – Zólyom – Sahy – Budapest – Dunaújváros
A 2. nap útvonala is nagyrészt szűk kanyarokkal tűzdelt, főleg magaslaton ( 1000km + ) futó utakból áll. A tempót a leglassabbhoz igazítjuk, de természetesen aki szeretne, megbeszélt találkozási pontig előre mehet nagyobb tempóban.
Ez a nap csak a motorozásé, külön ebéddel sem pazaroljuk az időt: a nagy benzinkutak Viva-shop részében olcsón, finom gyors kaját tudunk venni – erre nem szánunk vasárnap fél óránál többet.
Táv (Budapestig) : 400 km – Fogyasztás kb. 20 L ( 6.000.- Ft )
Autópálya matrica: nem szükséges
Össz költség:
Üzemanyag: ca. 11-12.000.- Ft
Autópálya matrica : 765.- Ft
Szállás : 1.400.- Ft..."
Kaja boltban ugyanannyi mint itthon, a penge helyek árszintje még olcsóbb is.
Gumiban esetleg körül tudok nézni, hátha van még egy "ezresre jó lesz" gumi szinte ingyen valahol.
Hogy megyek-e az teljesen az ár függvénye, illetve hogy szerzek-e gummát addig.
na meg ugye a lángcsóvák.
még akkor is ha jövőre halkítunk kicsikét... ;)
de azóta csakis Véééé foreva majd ha lesz vé zzr akkor visszatérek
V2-ért a ZZR-t! SV