Te még nem vagy Zsórin ? Bár nekem lenne ilyen (viszonylag) közel - minden hétvégén ott áztatnám magam...
Jó hely, nagyon bírom. Egyszer éjjel, bazi hidegben motoroztunk hazafelé Kassáról: a kapunál beengedett a biztonsági őr minket, mekkora jó volt az egész napos esős-hideg motorozás után a forró vízben pancsolni éjszaka
Ha holnapig nem oldódik meg, akkor csörgess meg és megadom Áron telefonszámát: ő épp most bombáz szét egy ZZR400/600 épített gépet, biztosan fog tudni segíteni !
Kössz a tippet mindenképpen megpróbálom. Énis a lengővillával hoztam összefüggésbe mert mintha onnan nem engedné el,habár az eleje már kiesne de nem tud a váz miatt. :(
Nekem egy 400-as zizzerem van. A helyzet a következő: kivettük az összes blokktartó csavart ám a blokkot mégsem tudtuk kivenni! Mintha valami fogná a hátsó részénél.
24 az rengeteg! Pécsi Yakomoto mondott 12körülit, Papp Kawa is 10-12, Big Bang meg 6-8000, már nem tudom mennyi volt. Amúgy a Big Bang a Kawasaki központi szervize, asszem hozzájuk érkezik japánból a rendelt cucc, így náluk a legkisebb a haszon rajta. Nógrádi Csabát kell keresni, Ő foglalkozik ezekkel a dolgokkal, és nagyon segítőkész ember
nem akarok belevaú ...
de nekem a múlt télen kellett ezeket a dolgokat megcsinálnom , és 24-26000.- ft ot mondtak a 400-as hengerfejtömítésre , mindenhol !
lehet hogy átba*tak ?
ugyhogy le kellett gyártatnom , így megúsztam 14 körül ...
Küldjek Manual-t hozzá? azért ez tényleg nem mz, és nem egy egyszerű szerkezet, baj nemtudom mi lehet, de valami biztos, mivel egy rossz dolog csak meggyorsítja az elhasználódást.
azért az évek folyamán és szerelgettem a kocsijaimat meg a robogomat&azt a szar mzt anno de gondolom a zzr egy kicsivel öszezsufoltabb de csak elöször lehetnek nehézségek de én szeretem magamnak megcsinálni mert akkor tudom hogy mi a helyzet. szóval a szelephangot azt megismerem meg ha már szétszedem megnézem a vezérmüláncot is de nagy felujitásba most inkább nem fognék bele mert akkor TMK. menyi a gyári kompreszioja? meg mi baja lehet ha a szezont igy nyomom le? Üdv Ádám
Elvileg két hét alatt itt lehet, nekem a postázás miatt tartott addig, mert elírtak valamit az irányítószámon. Nemtudom mennyire tudsz szerelni, miket csináltál már, ahogy érzed. Meghallgattatnám a mocidat egy szerelővel, és a véleménye alapján újítanám fel most, vagy a télen, de lehetőleg minél hamarabb, azért 80.000km az nem kevés, de legalább tudjuk hogy ennyit elmegy. Kár hogy nincs most itt Kutya, Ő biztos tudna adni jobb tippeket, esetleg még kérdezz be a motorszerelésbe, illetve én a Suzuki Banditosokhoz pofátlankodtam be, ott akad pár ember, aki tényleg érti a dolgot, és nagyon jól elmagyarázza.
( bezzeg ZiZzeR a KaMoton is fent van - többek között az Off-Road-sóderágyas bemutatójával )
elindulok, aki akar megtalál mobilon
a ringnél hol álltál? ez a célegyenes utáni visszafordító, ott meg kerítés van ha jól tudom
Lime Party!
honnan hogyan? vágom , h létezik zoom, de olyan mintha épp át akartál volna kelni a zebrán és közben lekaptál!
Nem mentek semerre? Én lassan megindulok 1edül is, ha nincs partner...
Jó hely, nagyon bírom. Egyszer éjjel, bazi hidegben motoroztunk hazafelé Kassáról: a kapunál beengedett a biztonsági őr minket, mekkora jó volt az egész napos esős-hideg motorozás után a forró vízben pancsolni éjszaka
Nekem egy 400-as zizzerem van. A helyzet a következő: kivettük az összes blokktartó csavart ám a blokkot mégsem tudtuk kivenni! Mintha valami fogná a hátsó részénél.
Válaszotokat előreis köszönöm!
Üdv.: Gábor
de nekem a múlt télen kellett ezeket a dolgokat megcsinálnom , és 24-26000.- ft ot mondtak a 400-as hengerfejtömítésre , mindenhol !
lehet hogy átba*tak ?
ugyhogy le kellett gyártatnom , így megúsztam 14 körül ...
széles utat ...
azért az évek folyamán és szerelgettem a kocsijaimat meg a robogomat&azt a szar mzt anno de gondolom a zzr egy kicsivel öszezsufoltabb de csak elöször lehetnek nehézségek de én szeretem magamnak megcsinálni mert akkor tudom hogy mi a helyzet. szóval a szelephangot azt megismerem meg ha már szétszedem megnézem a vezérmüláncot is de nagy felujitásba most inkább nem fognék bele mert akkor TMK. menyi a gyári kompreszioja? meg mi baja lehet ha a szezont igy nyomom le? Üdv Ádám