Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello

na az jó csak azért akarom otthon szétszedni mert addig a fékeket is meglehetne csinálni persze a szelepfészekcsiszolást nem én végezném hanem elküldeni hengerfejeshez(ha kell) amugy olajcsere ota 2000 km nem fogyott semmi a régit amivel vettem azt ette, de beletettünk a fuchstol a 15w-40-et és azóta semmi és nekem is túl van töltve! amugy a kmóra nem hiszem hogy volt tekergetve mert 95-ös a motor de 80000 mutat az óra. és 4 hét a tömités? az sok addig nem akarok igy közlekedni vele amugy valami tönkremehet ha igy használom? üdv ÁDÁM
Hy

Felülvezérelt , felül szelepelt dupla vezérműtengelyes, a szelepeket a vezértműtengelyen lévő bütykök vezérlik, és középen fut a lánc! Le lehet venni a hengerfejet a vezérműlánc megbontása nélkül, a vezláncfeszitőt ki kell engedni vagy tekerni, hogy ellazuljon a lánc, és akkor ki lehet fűzni a tengelyeket alatta. Korong valszeg nem fog kelleni, mert valószínűleg a szelepedet becsiszolják, és akkor kisebb lesz a hézag, még az is előfordulhat, hogy a korongból kell leköszörülni, illetve a hengerfejet meg szokták síkolni(síkbaköszörülni). Ne fogj hozzá egymagad, vidd el rendes hengerfejeshez, az nyomáspróbázza a hengerfejet, és akkor kiderül hol kell becsiszolni, de rendesen felszerelt műhely kell hozzá, hogy megköszörülje a szelepeket, szelepüléseket. Ha fogyott az olajad, akkor szelepszárszimeringeket is kell cserélni, sőt érdemes is, nemtudom mennyi van a mocidban, de használtan vetted, és esetleg visszacsavarták az órát, ne ez miatt keljen még egyszer megbontani, de kérd ki a szerelő tanácsát. Hengerfejtömítést a legolcsóbban a Big Bang-től tudsz rendelni, nekem 2-4hét alatt megkell jönnie, minden hétfőn rendelnek, ezért sztem siess vele, és ez a gyári tömítés japánból 8000ft körüli áron. Sajnos 10000ft alatt nem postáznak, ezért vagy személyesen kell átvenned, vagy ha nem lax a környéken, akkor még valamit veszel hozzá h meglegyen a 10000ft.
Ja, lehet kell egy szelepfedél tömítés is hozzá, mert azt is leszeded
Otthon nem állnék neki
Üdv: &rash
üdv

megjöttem a nyaralásbol hát ti megint nem pihentetek jó sokat lehetett megint olvasni :). már alig birtam a nyaralás alatt a motorhiányt ráadásul olaszoknál is látni 1-2 gyönyörüséget szóval most jól megjárattam :) CSAK már nagyon csattog az eggyik szelepem azt kéne beállitanom de szerintem én meg tudom csinűlni csak 1 pár kérdésem lenne ez alulvezérelt? tehát letudom ugy venni a hengerfejet hogy nem kell a vezérmüláncot leszednem? meg lapkákat hol lehet kapni az több méretben van? ja meg akkor kelleni fog egy hengerfejtömités is azt gondolom a mi megbizhato dealerünk majd ajánlani fogja :D köszi. reméltem hogy ezt a szezont kihuzom még igy de a hangja már télleg gáz. Üdv ÁDÁM
Ha akarsz 1200-est, akkor ne sz@rozz: ilyet nem fogsz találni másikat: ZiZi 1.2, 2003 - 890 ért!

Szerintem kapott a bal oldala, de ez akkor is töredéke a piaci árának.
Fogaskerék kopását úgy lehet észrevenni hogy elkezd kihegyesedni, és nem szimmetrikus, mivel az egyik oldal kapja a terhelést, az elkopik, a másik meg nem
Teljes első idomzat, ram-air rendszer Vs Én: 0-1 .
Most, hogy minden a helyére került, még az az igen csúnya beömlőrács is, talán kezd majd a fogyasztásom is csökkenni.
Lehet kicsit elkutyultam a dolgokat?
Úgy látszik jól rögzült a biciklis időszakból, hogy a kétkerekűeken fékpofa van.
A hátsó fogaskerékre rálátni, de nemtom hogy kell észrevenni, hogy kopott e, ha csak nem a lánc hosszából. Valszeg tényleg hülyeség, de legyen rajta a gyári méret, abból nem lehet gond.
A hátsó rugóstag valóban fáradékony, kellett is már cserélni a Zizimen.
biztos vagyok benne, lassan kanyarodva dőőől, tuti adrenalinsokk
Itt gyártják a szomszédban, csak használt alkatrész nemtom mennyi lehet hozzá, meg milyen áron, ezért is nem vettem meg annó a husqvarna 610sm-t mert a hengert, hengerfejet, oldaldeknit cserélni kelett vna, bár igy utólag bánom egy kicsit, mert 300ért adta vna a srác, ráadásul 11 vagy 14kw-os papirokkal, csak nem akartam szerelgetős mocit venni, főleg ha a papirjai igy nincsenek rendben, azért 50paci felett volt
A Duksi999-e, Ktm Rc8-a, meg a full-tuning 200lovas T5 busza után biztos kemény lesz neki a ZiZi
hűű, jóóó kölcsönadom a Zizimet Neki
Ott vannak a használt KisHercegek nála - vele meg tudjuk beszélni hogy a próbaút ne 5 , hanem 50 km legyen
Zsolti barátodat sztem nemsoká felkeressük, mert nem bírom csak nézni
amint találok egy alkalmas napot és Neked is jó...
Most már nincs baj velük - bár továbbra sem japán motor. De Zsolti barátomnál van minden hozzá.
ugyugye, hogy igényli ezt a nép? nekem elmegy az is, főleg, h pénzből nem is jönne ki az új.
a 690-es odaver nagyon, ott a kipu elhelyezés viszont nem bejön
Ne kínozzzzzz a régi Duke-on a fejidom nem tetszik, az új, hát az eszméletlen kegyetlenül néz ki
Alkatrészellátottságuk milyen?
az ülés kényelmesebbnek tűnik a duke-okon, mint a vérSM-eken. a 690-esé meg lehet h kényelmes is és nem vág be bőrtanga mellé
Most nézem a típust - ez az új fajta Honda Sm, a régi Dominator blokkal ugye ?
Abba véleményem szerint bőven elég ez az olaj is, amit Te vittél a ZiZihez - úgy barátságosabb a végösszeg: 5500.- alatt megáll az egész.
( Nézze meg a gépkönyvét, hogy SG-s minőségszintű olaj elegendő minőségű -e hozzá a gyári ajánlás szerint. Én úgy tudom elegendő.)
Az olaj ( 3L ) 8.500.- a szűrőt ingyen odaadom hozzá.

A Hondába jó lesz a Repsol, szokták szeretni. Kedden tudom küldeni, ha most 13h ig megrendeled.
nesúúúgjááááá, már rábeszéltem magam SF-re
éppeza porbléma, a mindennapi használat. városban penge, hülyülni jó, kimenni vhova közelbejó, de túra az szevasz... duke? hát, nekem biztos elég, amilyen ködhullámok szoktak nálam jönni néha
Mejött a motyesz..köszi Kutya

Haveromnak a következőkre lenne szüksége:
3l MOTO SINTETICO 4T 10W40 és
HF112 motorkerékpár szűrő
Honda FMX650 van neki, jó lesz ez neki vagy mást ajánlanál?
Súgok: SM ! Ha össze tudnám egyeztetni a mindennapi használattal, újra azzal járnék !
( 96-ban volt egy épített XR600R - em, utcai kerekekkel. Na az nagy móka - de 200 km után az összes szerved szétzsibbad rajta )
Épp ezért kezdtem el nézegetni, a rencámtalan Duke-okat 4-500 között, hogy újra átéljem: bár a Hard SM esek azt mondják nagyon "lányos" lesz a gép... Na Foxy gépével biztosan nem lesz ilyen hiba
ááá nem, az poén volt, fehéren sosem húzom, főleg ha esik...
az naon penge , mikor kis gondatlanságból elkövetett gázhúzásra kitör a segge a Bergnek, nem Foxynak ilyenkor elbizonytalanodom, h SM vagy SF
A zebrát ne erőltesd - legalább is nálunk nem szórják le ezzel a csúszásgátlúó sz@rral, még két személlyel is eltekeri a hátulját ha gázzal borítok rája.