Az 5év + gépek mindegyikében jó eséllyel 30feltt lesz, vagy az órája lesz visszatekerve.
De nyugi: ha a ZZR400-at nem kell megbontani 50ezer előtt, akkor a 6-os sem lehet rövidebb életű.
elmondom, ha még itt vagyok. és itt vagyok
az amerikanszkij fegyveres erők (army, swat stb...) használják a parancs megerősítésére.
magyarán: VETTEM, ÉRTETTEM.
Pl.:
- 'S-64, return to base! over.'
- 'Roger that. S-64's returning to base. over'
Útvonal: Dunaújváros – M6 – Érd Jet kút ( találkozás: 7:00 )
Lágymányosi híd – M3 Shell kút ( találkozás : 7:30 )
M3 – Bag – 21-es út – Salgótarján – Határátlépés a Füleki várnál ( találkozó : 9:00 )
50-es út – 531-es út ( szerpentin, Murány Nemzeti Park – Murányi Vár )
Poprad – Tatr. Lomnic – Tatr. Kotlina - Zdiar
Érkezés: 12:30
Táv: (Budapestről ) 282 km – Fogyasztás: kb. 14 L ( 4500.- Ft )
Autópálya matrica : Magyarországra szükséges ( 765 Ft )
Szállás : Zdiar, ca.: 2.800.- Ft / szoba ( 2 fő részére – fejenként 1.400.- Ft ! )
Szobák elfoglalása, ebéd a helyi Gorall múzeum éttermében ( kb 300m a szállástól )
Délután: Szerpentinezés Zdiar – Zakopane útvonalon ( 2 x 33 km )
Sétáló utca, a régi piac tér, nyári bob pálya, Gublowka stb.
Este vissza a szállásra, helyi égetett szesz és egyéb italok megismerése, maximális hangoskodás, minimális alvás.
2.nap: Indulás 9:00
A Szabadság-úton végig a Tátra vonalát követve, Zdiar – Tátra-Lomnic – Csorba tó – Árva – vára. Ruzomberok – Donovaly – Teplice – Zólyom – Sahy – Budapest – Dunaújváros
A 2. nap útvonala is nagyrészt szűk kanyarokkal tűzdelt, főleg magaslaton ( 1000km + ) futó utakból áll. A tempót a leglassabbhoz igazítjuk, de természetesen aki szeretne, megbeszélt találkozási pontig előre mehet nagyobb tempóban.
Ez a nap csak a motorozásé, külön ebéddel sem pazaroljuk az időt: a nagy benzinkutak Viva-shop részében olcsón, finom gyors kaját tudunk venni – erre nem szánunk vasárnap fél óránál többet.
Táv (Budapestig) : 400 km – Fogyasztás kb. 20 L ( 6.000.- Ft )
Autópálya matrica: nem szükséges
Össz költség:
Üzemanyag: ca. 11-12.000.- Ft
Autópálya matrica : 765.- Ft
Szállás : 1.400.- Ft
Előzetes teendők (kötelező):
- Szlovák korona váltása
- Nemzetközi biztosítási kártya kérése a biztosítótól (ha nincs meg automatikusan)
- E.ü csomag, zöld-mellény és izzókészlet beszerzése
Előzetes teendők ( ajánlott )
- Utasbiztosítás ( aki nem utassal, jön annak is )
- Defektspray, esőruha, láncspray beszerzése
- Meleg ruházat ( 2005-ben jégkaparóval szedtük le a jeget az ülésről, reggel 7-kor.) Napközben már nem vészes, 18-20 fok, konstans napsütés van általában.
Felkérés :
- A csapat (idegen)vezetését, a sor felvezetését, a programok szervezését vállalom.
Egy fő -lehetőleg tapasztalt- motoros segítségére lesz szükségem, aki a sort zárja - műszaki és egyéb gondok esetén segít a lemaradóknak, tempójával tartani tudja a sor végén megkövetelt, növelt tempót.
Egyébként az utazótempó senkinek nem fog gondot okozni, az út jellege miatt sem nagyon fogjuk tudni átlépni a Kresz maximális kereteit.
Ha meg 'éles' a helyzet a vételre, akkor összehozzuk hogy megnézzük a vásárlás előtt !
Meg kéne nézni. De neked Cegléd meg marha messze van, hogy esetleg te is jönnél.
Az 5év + gépek mindegyikében jó eséllyel 30feltt lesz, vagy az órája lesz visszatekerve.
De nyugi: ha a ZZR400-at nem kell megbontani 50ezer előtt, akkor a 6-os sem lehet rövidebb életű.
Én a kajálást leszámítva benne lennék a további programban. Én itthon eszek...
Van vele munka, de 6-700 között megállna ez is !
Felmegyünk Bánkra kajázni, aztán ki tudja merre...
Tátrai Ősz, 2008 túra:
- Kutya. (2fő) - ZZR600
- ZizZeR (1fő) - ZZR400
-
-
-
-
-
-
Ma délután van valakinek kedve egy kis gurulásra? Visegrád, Dobogókő, vagy valami hasonló? olyan 4 óra felé?
az amerikanszkij fegyveres erők (army, swat stb...) használják a parancs megerősítésére.
magyarán: VETTEM, ÉRTETTEM.
Pl.:
- 'S-64, return to base! over.'
- 'Roger that. S-64's returning to base. over'
az 'I copy', 'Copy that!' is ugyanez.
( és persze : Hajrá Talma ! Go #14 ! )
1.nap: Indulás: 6:30 Dunaújváros, Külső ÖMV-kút.
Útvonal: Dunaújváros – M6 – Érd Jet kút ( találkozás: 7:00 )
Lágymányosi híd – M3 Shell kút ( találkozás : 7:30 )
M3 – Bag – 21-es út – Salgótarján – Határátlépés a Füleki várnál ( találkozó : 9:00 )
50-es út – 531-es út ( szerpentin, Murány Nemzeti Park – Murányi Vár )
Poprad – Tatr. Lomnic – Tatr. Kotlina - Zdiar
Érkezés: 12:30
Táv: (Budapestről ) 282 km – Fogyasztás: kb. 14 L ( 4500.- Ft )
Autópálya matrica : Magyarországra szükséges ( 765 Ft )
Szállás : Zdiar, ca.: 2.800.- Ft / szoba ( 2 fő részére – fejenként 1.400.- Ft ! )
Szobák elfoglalása, ebéd a helyi Gorall múzeum éttermében ( kb 300m a szállástól )
Délután: Szerpentinezés Zdiar – Zakopane útvonalon ( 2 x 33 km )
Sétáló utca, a régi piac tér, nyári bob pálya, Gublowka stb.
Este vissza a szállásra, helyi égetett szesz és egyéb italok megismerése, maximális hangoskodás, minimális alvás.
2.nap: Indulás 9:00
A Szabadság-úton végig a Tátra vonalát követve, Zdiar – Tátra-Lomnic – Csorba tó – Árva – vára. Ruzomberok – Donovaly – Teplice – Zólyom – Sahy – Budapest – Dunaújváros
A 2. nap útvonala is nagyrészt szűk kanyarokkal tűzdelt, főleg magaslaton ( 1000km + ) futó utakból áll. A tempót a leglassabbhoz igazítjuk, de természetesen aki szeretne, megbeszélt találkozási pontig előre mehet nagyobb tempóban.
Ez a nap csak a motorozásé, külön ebéddel sem pazaroljuk az időt: a nagy benzinkutak Viva-shop részében olcsón, finom gyors kaját tudunk venni – erre nem szánunk vasárnap fél óránál többet.
Táv (Budapestig) : 400 km – Fogyasztás kb. 20 L ( 6.000.- Ft )
Autópálya matrica: nem szükséges
Össz költség:
Üzemanyag: ca. 11-12.000.- Ft
Autópálya matrica : 765.- Ft
Szállás : 1.400.- Ft
Előzetes teendők (kötelező):
- Szlovák korona váltása
- Nemzetközi biztosítási kártya kérése a biztosítótól (ha nincs meg automatikusan)
- E.ü csomag, zöld-mellény és izzókészlet beszerzése
Előzetes teendők ( ajánlott )
- Utasbiztosítás ( aki nem utassal, jön annak is )
- Defektspray, esőruha, láncspray beszerzése
- Meleg ruházat ( 2005-ben jégkaparóval szedtük le a jeget az ülésről, reggel 7-kor.) Napközben már nem vészes, 18-20 fok, konstans napsütés van általában.
Felkérés :
- A csapat (idegen)vezetését, a sor felvezetését, a programok szervezését vállalom.
Egy fő -lehetőleg tapasztalt- motoros segítségére lesz szükségem, aki a sort zárja - műszaki és egyéb gondok esetén segít a lemaradóknak, tempójával tartani tudja a sor végén megkövetelt, növelt tempót.
Egyébként az utazótempó senkinek nem fog gondot okozni, az út jellege miatt sem nagyon fogjuk tudni átlépni a Kresz maximális kereteit.
És addig is egy kis olvasmány: Csapatban motorozás szabályai
És persze a lista :
2008.09.13-14 - Tátrai Ősz túra:
- Kutya. (2fő) - ZZR600
-
-
-
-
-
-
-