Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van is egy...
Jó, az igaz. De nem egy Laverda életem motorja. Nem is hallottam erről a márkáról...
Veterááán ? Ez egy 6 éves vas, amivel szinte nem is mentek... Igaz csak 75 lovas, de futóműben jobb mint a ZiZi és olcsó is.
Jó, oké, én azért motort szeretnék nem egy veteránt!
Oké, rendicsek!
Ha mindenképpen kevés kilométeres, 600cc+ gépet keresel, akkor Ez jó vétel ajándék ennyiért !
Már láttad hogy kb. miket nézegettünk - hallgattunk át, mást ezzel sem kell majd tenned.

Ha meg 'éles' a helyzet a vételre, akkor összehozzuk hogy megnézzük a vásárlás előtt !
Sokallom. De ha nem gáz, akkor jó. Te értesz hozzá!
Meg kéne nézni. De neked Cegléd meg marha messze van, hogy esetleg te is jönnél.
Mi zavar ? Hogy sok, vagy hogy kamu ?

Az 5év + gépek mindegyikében jó eséllyel 30feltt lesz, vagy az órája lesz visszatekerve.
De nyugi: ha a ZZR400-at nem kell megbontani 50ezer előtt, akkor a 6-os sem lehet rövidebb életű.
Igen, láttam, de engem az a 34600 km. zavar egy kicsit.
Az jó, akkor együtt kajázunk ! ( Én is itthon eszek... )
Az jó!
Én a kajálást leszámítva benne lennék a további programban. Én itthon eszek...
ZiZzeR : az 1200-est láttad a használtautón ?
még nem
gűűűű....gűűűűűű.....bánki sztrapacska... ( nyüszít, irigykedik )
Peeter: Ezt már láttad ?

Van vele munka, de 6-700 között megállna ez is !
duB, ha már minden igaz úton van felém (Sződ).
Felmegyünk Bánkra kajázni, aztán ki tudja merre...
Ez nagyon jó program. Már alig várom!

Tátrai Ősz, 2008 túra:

- Kutya. (2fő) - ZZR600
- ZizZeR (1fő) - ZZR400
-
-
-
-
-
-
Ti mikor indultok?
Gooooo #14 !
csörögj, mi úton leszünk valahol Zizzerrel
Jó reggelt!
Ma délután van valakinek kedve egy kis gurulásra? Visegrád, Dobogókő, vagy valami hasonló? olyan 4 óra felé?
elmondom, ha még itt vagyok. és itt vagyok
az amerikanszkij fegyveres erők (army, swat stb...) használják a parancs megerősítésére.
magyarán: VETTEM, ÉRTETTEM.
Pl.:
- 'S-64, return to base! over.'
- 'Roger that. S-64's returning to base. over'

az 'I copy', 'Copy that!' is ugyanez.
Ezt el kell nekem magyaráznod most - már fél tucatszor olvastam Tőled, és még eccer sem sikerült megértenem mi is a pojén...

( és persze : Hajrá Talma ! Go #14 ! )
Tátrai Ősz, 2008 túra:

1.nap: Indulás: 6:30 Dunaújváros, Külső ÖMV-kút.

Útvonal: Dunaújváros – M6 – Érd Jet kút ( találkozás: 7:00 )
Lágymányosi híd – M3 Shell kút ( találkozás : 7:30 )
M3 – Bag – 21-es út – Salgótarján – Határátlépés a Füleki várnál ( találkozó : 9:00 )
50-es út – 531-es út ( szerpentin, Murány Nemzeti Park – Murányi Vár )
Poprad – Tatr. Lomnic – Tatr. Kotlina - Zdiar

Érkezés: 12:30

Táv: (Budapestről ) 282 km – Fogyasztás: kb. 14 L ( 4500.- Ft )
Autópálya matrica : Magyarországra szükséges ( 765 Ft )

Szállás : Zdiar, ca.: 2.800.- Ft / szoba ( 2 fő részére – fejenként 1.400.- Ft ! )

Szobák elfoglalása, ebéd a helyi Gorall múzeum éttermében ( kb 300m a szállástól )
Délután: Szerpentinezés Zdiar – Zakopane útvonalon ( 2 x 33 km )
Sétáló utca, a régi piac tér, nyári bob pálya, Gublowka stb.
Este vissza a szállásra, helyi égetett szesz és egyéb italok megismerése, maximális hangoskodás, minimális alvás.

2.nap: Indulás 9:00

A Szabadság-úton végig a Tátra vonalát követve, Zdiar – Tátra-Lomnic – Csorba tó – Árva – vára. Ruzomberok – Donovaly – Teplice – Zólyom – Sahy – Budapest – Dunaújváros

A 2. nap útvonala is nagyrészt szűk kanyarokkal tűzdelt, főleg magaslaton ( 1000km + ) futó utakból áll. A tempót a leglassabbhoz igazítjuk, de természetesen aki szeretne, megbeszélt találkozási pontig előre mehet nagyobb tempóban.
Ez a nap csak a motorozásé, külön ebéddel sem pazaroljuk az időt: a nagy benzinkutak Viva-shop részében olcsón, finom gyors kaját tudunk venni – erre nem szánunk vasárnap fél óránál többet.
Táv (Budapestig) : 400 km – Fogyasztás kb. 20 L ( 6.000.- Ft )
Autópálya matrica: nem szükséges

Össz költség:

Üzemanyag: ca. 11-12.000.- Ft
Autópálya matrica : 765.- Ft
Szállás : 1.400.- Ft

Előzetes teendők (kötelező):

- Szlovák korona váltása
- Nemzetközi biztosítási kártya kérése a biztosítótól (ha nincs meg automatikusan)
- E.ü csomag, zöld-mellény és izzókészlet beszerzése

Előzetes teendők ( ajánlott )

- Utasbiztosítás ( aki nem utassal, jön annak is )
- Defektspray, esőruha, láncspray beszerzése
- Meleg ruházat ( 2005-ben jégkaparóval szedtük le a jeget az ülésről, reggel 7-kor.) Napközben már nem vészes, 18-20 fok, konstans napsütés van általában.

Felkérés :

- A csapat (idegen)vezetését, a sor felvezetését, a programok szervezését vállalom.
Egy fő -lehetőleg tapasztalt- motoros segítségére lesz szükségem, aki a sort zárja - műszaki és egyéb gondok esetén segít a lemaradóknak, tempójával tartani tudja a sor végén megkövetelt, növelt tempót.
Egyébként az utazótempó senkinek nem fog gondot okozni, az út jellege miatt sem nagyon fogjuk tudni átlépni a Kresz maximális kereteit.

És addig is egy kis olvasmány: Csapatban motorozás szabályai

És persze a lista :

2008.09.13-14 - Tátrai Ősz túra:

- Kutya. (2fő) - ZZR600
-
-
-
-
-
-
-