Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

áhhá, mire jöttem rá!
de szép motorja van valakinek és még a képen a kert is milyen szép
Természetesen O-Ringes. A láncszettben 16 - 48 - as kerekek vannak, én is ezt használtam a 400-ason.
Jol hangzik, koszi az gyors valaszt!
A lanc gondolom O-gyurus, ugye?
Amire kivancsi vagyok, hogy ebben a szettben mekkora lanckerekek vannak?
Egyebkent sztem erdekelni fog a dolog, viszont nem most azonnal, ha nem gond.
Valszeg vmikor a nem tul tavoli jovoben fogok menni Bp-re, jo az ugy neked, ha visszaterunk ra, amikor tudok biztosabbat mondani?
Összesen 856 km (plusz BP- Szombathely-Csorna-BP kör).
De remek utakon, kulturált közlekedési szereplőkkel, külön motorosoknak is szánt úton (1,7 EUR belépőért ;( ).
Ja a remek utak azért alapvetően határon túl voltak, de azért Ausztriában is ért meglepetés (40 cm mélyen lemart kitáblázatlan útszakasz - konkrétan vészfék, nagyhuppanás kategória - kicsit szürkületben, "sokbogaras monitoron keresztül").
Idén már csak egy egy esti gurulás fér bele BP környékén - ha pl lesz hagymakarikázás oda szívesen kigurulnék - elfogyott a szabi, pénz stb. ;(
öö..khhmm..én tudok mondani

D.i.D láncszett, JT lánckerekekkel, a gyári gumikkal 120-nál 6ezret, 160-nál 8ezret forog ezzel a motor : 34.900.- a szett. Kawásoknak 25-be meg tudom hozni, 2 nap alatt.

Cece - Paks - Ercsi - Budapest útvonalon ingyen kiviszi a futár, ha nem kell címre vinnie.
Ha máshová kell postázni, az utánvéttel 2500 körül van.
Hali kutya.!

Nekem a 400-as ZZR-rel 110 koruli visszafogott utazonal 5l ala is lemegy a fogyasztas.
110-nel forog kb. 7000-et a motor, ill. 52-es lanckerek van hatul, szoval ez valszeg a rovid attetel.
Akarom is cserelni a lancot/lanckerek(ek)et, mert autopalyan sokat forog meg sokat eszik (150-nel kb. 7 liter, meg asszem 10e korul forog), es jo lenne vagy 1-2 ezret csokkenteni a fordulaton, legfeljebb varosban nem hasznalnam a 6-ikat.
Szoval ha vki (khm... ) tud jo arat mondani lancszettre, ne kimeljen!
Thx es udv,

Feco
nekem már megvan a 2500km idei szezonban, de csak 2 hónapja kaptam vissza a gépet

az a tó az nagyon ott van. hány km volt ez a túra?
Keressünk rá a neten - bár emléxel, anno mikor beszéltünk róla, én már akkor kételkedtem.
Nem elképzelhetetlen, hogy belekerül egy "ha van rá hely" kiegészítés.

Tehát amíg nyugaton úgy KELL megállni az autónak hogy elférj, addig itthon leszop@that, ha akar...

JA: Spanyolban meg a lámpáknál külön motoros 'depó' van az autók előtt, egy kb. 2 méteres felcsíkozott rész, amire csak motorral állhatsz, amikor előremész.
...túlléptem az idei szezonban a számomra álomhatárt (már 2000 km felett járok)...

Nekem is ez volt az álmom: csak nekem 2000 MÉTER felett
jól hallottam a rádióban? nem támogatják a kreszmódosításban az előregurulást?!
"Kezdésnek" nem rossz...

Legközelebb nézd meg Mariazell-t is, Nekem nagyon tetszett...
és a kérdés mellé egy gyors státusz is:

Végre túlléptem az idei szezonban a számomra álomhatárt (már 2000 km felett járok - jó, 4-el csak, de még van kis időm).

Ami pedig az egészben a legszebb, hogy életem első igazi motorostúráján is túlvagyok (tervek szerint Szombathely - Mariazell oda vissza 2 nap, de aztán Mariazellben esett az eső, úgyhogy meg sem álltunk Hallstattig - ha pedig már ott voltunk - akkor "Königsee" - igen fürödtünk benne, "Sasfészek" "Deutsche Alpenstrasse").

Csak három képet ízelítőnek, az egész egy álom.
Hali! enyém rendes beállításnal evett 6.5-et. Néha levesebbet, tartalékkal el tudtam menni 220-at.
persze ha téptem neki az más... fogyaszt ez normális értéken is, csak be kell állítani.
mondjuk a nyitott kipu meg a nagyobb lánckerék talán nem tesz jó a kajálásnak...

ja, és mért csak tavasszal?
Nekem sem ment 7 alá a fogyasztás a ZiZi 400-on amíg a kis áttétel volt rajta.
Gyári dobok kerültek rá, és a 600 as áttételét szereltem rá - így 6-ban kicsit erőtlen lett, de 120-nál csak 6000 et forgott, és 110 es utazóval 5 L-t evett, vegyesben is megállt két személlyes is 6-6,5 között, 130-as utazóval, dobozokkal, teljes terheléssel.

De lehet h nálam karbi gondok (is) lehettek: itt a csapatban többen motoroznak 5-6 liter között, rövid áttétellel.
Szia DuB!

Nekem is ZZR400 és eddig a legtöbb amit tankolni tudtam az 12 liter 140 / 160 kilométerre.
Az kb ugyanaz a 7,5 - 8,5 közötti tartomány, de 7-nél még sose volt kevesebb, pedig volt nagyon váltogatós pörgetős üzem, meg autópályán alacsony fordulaton megengedett sebesség alatt gurulós üzem is.

Igaz a kipufogóim, annyira nyitottak, hogy a végüknél lángcsóvák jelennek meg visszaváltásoknál, sötétben nagyon látszik (ez kicsit nagyon zavar), illetve a hátsó lánckerék nem gyári.
Ha találtok "takarékosító" megoldást (nálam biztos, hogy a kipuff lesz az első lépés következő szezonra) akkor írjatok két sort!
köszi, Tamás

ui.: lassan eljutok arra a szintre (mag hangszintre is), hogy a "bordó - fekete" színárnyalatot erősítsem egy tavaszi közös guruláson, bár még sok a tanulni-való, addig is bár sajnos csak ritkán de belátogatok a fórumra!
üdv Mindenkinek
Igazad van, nem is kell: a medve bunda jó meleg. Főleg belülről...
pedig jobban tennéd
Nem idegeskedek, hogy sátorban kell aludnom, mivel nem viszek magammal
ez ínyemre van
Szállás lesz, ez biztos. Esetleg a szomszéd vagy két házzal arrébb lévő panzióban.

Nyugi, jelentkezz amikor csak akarsz, nem kell a -2 -ben sátorban aludnod :-)))
A Felvidéki motoros túrához szívesen csatlakoznék, de per pill. 20% esély van rá, hogy el tudok menni. Lehet, hogy jövő héten szerdán dől el, tudok-e menni. Gondolom a szállás foglalásnál érdekes az előre jelentkezés. Ha úgy adódik, hogy nem lesz szállás (mert későn jelentkeztem) valahol majd megalszok.
Lehet, hogy nem azt kapnád amit vársz, mivel nincsenek fent a gyári idomok, de szerintem így kib...ott szigorúan néz ki. Streetfighter fejidom, és természetesen, csak hogy legyen rajta valami értékelhető is ZZR 600 -as hasidom (természetesen módosítva). Nagyon Zorall.
ÚÚ, ő jöjjön!
Múltkor láttunk egy ilyen motort Szentendrén, és marhára tetszett. Szívesen megnézném közelebbről!
Jelentem igen, be! (mármint beírhatsz)
Engem egyenlőre egy fővel (85%, e hét péntekig eldől), de lehet, hogy egy barátom még csatlakozna hozzánk, ha lehet (Triumph Sprint Rs) ez lehet hogy neked/nekünk is segítség lenne, mivel régóta és jól motorozik, túrázik, nem utolsó sorban kiválóan ért a motorszereléshez.