Jol hangzik, koszi az gyors valaszt!
A lanc gondolom O-gyurus, ugye?
Amire kivancsi vagyok, hogy ebben a szettben mekkora lanckerekek vannak?
Egyebkent sztem erdekelni fog a dolog, viszont nem most azonnal, ha nem gond.
Valszeg vmikor a nem tul tavoli jovoben fogok menni Bp-re, jo az ugy neked, ha visszaterunk ra, amikor tudok biztosabbat mondani?
Összesen 856 km (plusz BP- Szombathely-Csorna-BP kör).
De remek utakon, kulturált közlekedési szereplőkkel, külön motorosoknak is szánt úton (1,7 EUR belépőért ;( ).
Ja a remek utak azért alapvetően határon túl voltak, de azért Ausztriában is ért meglepetés (40 cm mélyen lemart kitáblázatlan útszakasz - konkrétan vészfék, nagyhuppanás kategória - kicsit szürkületben, "sokbogaras monitoron keresztül").
Idén már csak egy egy esti gurulás fér bele BP környékén - ha pl lesz hagymakarikázás oda szívesen kigurulnék - elfogyott a szabi, pénz stb. ;(
D.i.D láncszett, JT lánckerekekkel, a gyári gumikkal 120-nál 6ezret, 160-nál 8ezret forog ezzel a motor : 34.900.- a szett. Kawásoknak 25-be meg tudom hozni, 2 nap alatt.
Cece - Paks - Ercsi - Budapest útvonalon ingyen kiviszi a futár, ha nem kell címre vinnie.
Ha máshová kell postázni, az utánvéttel 2500 körül van.
Nekem a 400-as ZZR-rel 110 koruli visszafogott utazonal 5l ala is lemegy a fogyasztas.
110-nel forog kb. 7000-et a motor, ill. 52-es lanckerek van hatul, szoval ez valszeg a rovid attetel.
Akarom is cserelni a lancot/lanckerek(ek)et, mert autopalyan sokat forog meg sokat eszik (150-nel kb. 7 liter, meg asszem 10e korul forog), es jo lenne vagy 1-2 ezret csokkenteni a fordulaton, legfeljebb varosban nem hasznalnam a 6-ikat.
Szoval ha vki (khm... ) tud jo arat mondani lancszettre, ne kimeljen!
Thx es udv,
Keressünk rá a neten - bár emléxel, anno mikor beszéltünk róla, én már akkor kételkedtem.
Nem elképzelhetetlen, hogy belekerül egy "ha van rá hely" kiegészítés.
Tehát amíg nyugaton úgy KELL megállni az autónak hogy elférj, addig itthon leszop@that, ha akar...
JA: Spanyolban meg a lámpáknál külön motoros 'depó' van az autók előtt, egy kb. 2 méteres felcsíkozott rész, amire csak motorral állhatsz, amikor előremész.
Végre túlléptem az idei szezonban a számomra álomhatárt (már 2000 km felett járok - jó, 4-el csak, de még van kis időm).
Ami pedig az egészben a legszebb, hogy életem első igazi motorostúráján is túlvagyok (tervek szerint Szombathely - Mariazell oda vissza 2 nap, de aztán Mariazellben esett az eső, úgyhogy meg sem álltunk Hallstattig - ha pedig már ott voltunk - akkor "Königsee" - igen fürödtünk benne, "Sasfészek" "Deutsche Alpenstrasse").
Hali! enyém rendes beállításnal evett 6.5-et. Néha levesebbet, tartalékkal el tudtam menni 220-at.
persze ha téptem neki az más... fogyaszt ez normális értéken is, csak be kell állítani.
mondjuk a nyitott kipu meg a nagyobb lánckerék talán nem tesz jó a kajálásnak...
Nekem sem ment 7 alá a fogyasztás a ZiZi 400-on amíg a kis áttétel volt rajta.
Gyári dobok kerültek rá, és a 600 as áttételét szereltem rá - így 6-ban kicsit erőtlen lett, de 120-nál csak 6000 et forgott, és 110 es utazóval 5 L-t evett, vegyesben is megállt két személlyes is 6-6,5 között, 130-as utazóval, dobozokkal, teljes terheléssel.
De lehet h nálam karbi gondok (is) lehettek: itt a csapatban többen motoroznak 5-6 liter között, rövid áttétellel.
Nekem is ZZR400 és eddig a legtöbb amit tankolni tudtam az 12 liter 140 / 160 kilométerre.
Az kb ugyanaz a 7,5 - 8,5 közötti tartomány, de 7-nél még sose volt kevesebb, pedig volt nagyon váltogatós pörgetős üzem, meg autópályán alacsony fordulaton megengedett sebesség alatt gurulós üzem is.
Igaz a kipufogóim, annyira nyitottak, hogy a végüknél lángcsóvák jelennek meg visszaváltásoknál, sötétben nagyon látszik (ez kicsit nagyon zavar), illetve a hátsó lánckerék nem gyári.
Ha találtok "takarékosító" megoldást (nálam biztos, hogy a kipuff lesz az első lépés következő szezonra) akkor írjatok két sort!
köszi, Tamás
ui.: lassan eljutok arra a szintre (mag hangszintre is), hogy a "bordó - fekete" színárnyalatot erősítsem egy tavaszi közös guruláson, bár még sok a tanulni-való, addig is bár sajnos csak ritkán de belátogatok a fórumra!
üdv Mindenkinek
A Felvidéki motoros túrához szívesen csatlakoznék, de per pill. 20% esély van rá, hogy el tudok menni. Lehet, hogy jövő héten szerdán dől el, tudok-e menni. Gondolom a szállás foglalásnál érdekes az előre jelentkezés. Ha úgy adódik, hogy nem lesz szállás (mert későn jelentkeztem) valahol majd megalszok.
Lehet, hogy nem azt kapnád amit vársz, mivel nincsenek fent a gyári idomok, de szerintem így kib...ott szigorúan néz ki. Streetfighter fejidom, és természetesen, csak hogy legyen rajta valami értékelhető is ZZR 600 -as hasidom (természetesen módosítva). Nagyon Zorall.
Jelentem igen, be! (mármint beírhatsz)
Engem egyenlőre egy fővel (85%, e hét péntekig eldől), de lehet, hogy egy barátom még csatlakozna hozzánk, ha lehet (Triumph Sprint Rs) ez lehet hogy neked/nekünk is segítség lenne, mivel régóta és jól motorozik, túrázik, nem utolsó sorban kiválóan ért a motorszereléshez.
A lanc gondolom O-gyurus, ugye?
Amire kivancsi vagyok, hogy ebben a szettben mekkora lanckerekek vannak?
Egyebkent sztem erdekelni fog a dolog, viszont nem most azonnal, ha nem gond.
Valszeg vmikor a nem tul tavoli jovoben fogok menni Bp-re, jo az ugy neked, ha visszaterunk ra, amikor tudok biztosabbat mondani?
De remek utakon, kulturált közlekedési szereplőkkel, külön motorosoknak is szánt úton (1,7 EUR belépőért ;( ).
Ja a remek utak azért alapvetően határon túl voltak, de azért Ausztriában is ért meglepetés (40 cm mélyen lemart kitáblázatlan útszakasz - konkrétan vészfék, nagyhuppanás kategória - kicsit szürkületben, "sokbogaras monitoron keresztül").
Idén már csak egy egy esti gurulás fér bele BP környékén - ha pl lesz hagymakarikázás oda szívesen kigurulnék - elfogyott a szabi, pénz stb. ;(
D.i.D láncszett, JT lánckerekekkel, a gyári gumikkal 120-nál 6ezret, 160-nál 8ezret forog ezzel a motor : 34.900.- a szett. Kawásoknak 25-be meg tudom hozni, 2 nap alatt.
Cece - Paks - Ercsi - Budapest útvonalon ingyen kiviszi a futár, ha nem kell címre vinnie.
Ha máshová kell postázni, az utánvéttel 2500 körül van.
Nekem a 400-as ZZR-rel 110 koruli visszafogott utazonal 5l ala is lemegy a fogyasztas.
110-nel forog kb. 7000-et a motor, ill. 52-es lanckerek van hatul, szoval ez valszeg a rovid attetel.
Akarom is cserelni a lancot/lanckerek(ek)et, mert autopalyan sokat forog meg sokat eszik (150-nel kb. 7 liter, meg asszem 10e korul forog), es jo lenne vagy 1-2 ezret csokkenteni a fordulaton, legfeljebb varosban nem hasznalnam a 6-ikat.
Szoval ha vki (khm... ) tud jo arat mondani lancszettre, ne kimeljen!
Thx es udv,
Feco
az a tó az nagyon ott van. hány km volt ez a túra?
Nem elképzelhetetlen, hogy belekerül egy "ha van rá hely" kiegészítés.
Tehát amíg nyugaton úgy KELL megállni az autónak hogy elférj, addig itthon leszop@that, ha akar...
JA: Spanyolban meg a lámpáknál külön motoros 'depó' van az autók előtt, egy kb. 2 méteres felcsíkozott rész, amire csak motorral állhatsz, amikor előremész.
Nekem is ez volt az álmom: csak nekem 2000 MÉTER felett
Legközelebb nézd meg Mariazell-t is, Nekem nagyon tetszett...
Végre túlléptem az idei szezonban a számomra álomhatárt (már 2000 km felett járok - jó, 4-el csak, de még van kis időm).
Ami pedig az egészben a legszebb, hogy életem első igazi motorostúráján is túlvagyok (tervek szerint Szombathely - Mariazell oda vissza 2 nap, de aztán Mariazellben esett az eső, úgyhogy meg sem álltunk Hallstattig - ha pedig már ott voltunk - akkor "Königsee" - igen fürödtünk benne, "Sasfészek" "Deutsche Alpenstrasse").
Csak három képet ízelítőnek, az egész egy álom.
persze ha téptem neki az más... fogyaszt ez normális értéken is, csak be kell állítani.
mondjuk a nyitott kipu meg a nagyobb lánckerék talán nem tesz jó a kajálásnak...
ja, és mért csak tavasszal?
Gyári dobok kerültek rá, és a 600 as áttételét szereltem rá - így 6-ban kicsit erőtlen lett, de 120-nál csak 6000 et forgott, és 110 es utazóval 5 L-t evett, vegyesben is megállt két személlyes is 6-6,5 között, 130-as utazóval, dobozokkal, teljes terheléssel.
De lehet h nálam karbi gondok (is) lehettek: itt a csapatban többen motoroznak 5-6 liter között, rövid áttétellel.
Nekem is ZZR400 és eddig a legtöbb amit tankolni tudtam az 12 liter 140 / 160 kilométerre.
Az kb ugyanaz a 7,5 - 8,5 közötti tartomány, de 7-nél még sose volt kevesebb, pedig volt nagyon váltogatós pörgetős üzem, meg autópályán alacsony fordulaton megengedett sebesség alatt gurulós üzem is.
Igaz a kipufogóim, annyira nyitottak, hogy a végüknél lángcsóvák jelennek meg visszaváltásoknál, sötétben nagyon látszik (ez kicsit nagyon zavar), illetve a hátsó lánckerék nem gyári.
Ha találtok "takarékosító" megoldást (nálam biztos, hogy a kipuff lesz az első lépés következő szezonra) akkor írjatok két sort!
köszi, Tamás
ui.: lassan eljutok arra a szintre (mag hangszintre is), hogy a "bordó - fekete" színárnyalatot erősítsem egy tavaszi közös guruláson, bár még sok a tanulni-való, addig is bár sajnos csak ritkán de belátogatok a fórumra!
üdv Mindenkinek
Nyugi, jelentkezz amikor csak akarsz, nem kell a -2 -ben sátorban aludnod :-)))
Múltkor láttunk egy ilyen motort Szentendrén, és marhára tetszett. Szívesen megnézném közelebbről!
Engem egyenlőre egy fővel (85%, e hét péntekig eldől), de lehet, hogy egy barátom még csatlakozna hozzánk, ha lehet (Triumph Sprint Rs) ez lehet hogy neked/nekünk is segítség lenne, mivel régóta és jól motorozik, túrázik, nem utolsó sorban kiválóan ért a motorszereléshez.