- Felniben az évjáratokat nézd meg. Ha egy évnél többel térnek el mínuszban, vagy bármennyivel pluszban a forgalmitól akkor fiatalított és/vagy törött volt a motor.
- Villaszárak eleje, alja - alsó idomok, lámpatartó konzol, alsó idom, kipufogó: ezek mond sérülhetnek balesetkor. mivel szinte kizárt hogy 10-15 év alatt nem történt soha ilyen, ez is alku pozíció lehet.
- Húzz egy kövér gázt üresben, és hirtelen engedd vissza. Ha nehezen 'ejti' a fordulatot, vagy hallasz egy csilingelő/surlódó hangot 1 mp-ig a gáz visszaengedésekor, akkor hamarosan bele kell nézni a blokkjába, és az nem 10ezer lesz. Újabb alku pont.
Amúgy meg NAGY GRATULA - alapvetően a legjobb 400as gépet választottad a kínálatból, jó döntés !
Jakuzza, ez a zöld volt 2007-ben. Nekem is ilyen van. Újdonság a fekete betétek, és az, hogy most a motor és a kerék is fekete lett. 2008-ban nem volt zöld, de rájöttek, hogy a KAWA vére zöld. De ezekkel a feketékkel tényleg nagyon állat. Már gondolkodom, hogyan lehetne az enyémet is átfesteni.
Segítséget szeretnék kérni minden tapasztaltabb ZZR tulajdonostól. A napokba megyek nézni egy ZZR 400ast és arról szeretnék érdeklődni hogy mikre kell odafigyelnem. Mielőbbi válszokért hálás lennék. Előre is köszönöm
Boldog tulajdonosa lettem egy Suzuki (nem quad) GSX-F motorkerékpárnak
Szeretnék csatlakozni hozzátok a kettő hét múlva következő túrára....
Báár ha kutyabácsi is ott lesz lehet hogy nem megyek...
Csak vicc volt..............várom már hogy egy igazán jót guruljunk,és beszélgessünk egy nagyot...
sziasztok!
a segítségetek kellene.
ma elestem a zzr-emmel, és a moci jobb oldala teljenes szétment, és a lábtartót tartó vas eltört a csavarok közelében (a képen pirossal jelöltem)
HOL TUDOK ILYEN VAS ALKATRÉSZT BESZEREZNI? TUDOK-E VALAMI HELYET VAGY BONTÓT?
a segitséget kössz elöre is :(
Halóóóó!
Ma? sajna nem voltam gép közelbe, igy nem tudtam olvasni, amugy mentem volna, de most barátnőzőm
Keddre elvileg kész a hengerfejem, rá egy hétre remélhetőleg a paci is utána gumicsere és hadd szóljon
Hi!
Bár ritkán járok erre, de ez a tali most nekem is jó helyen lenne, jó időben és mivel még nem találkoztunk erre szívesen csatlakoznék én is(úgyhogy ha a törzsgárda után még marad, egy jegyet én is kérnék, ha nem hát veszünk, ez nyílván nem kérdés).
Van azonban egy problémám, miszerint az én motorom jelenleg még nincs fényezve, ezért némi kívánni valót hagy maga után. Sebaj vagy jó messze hagyom, hogy senkinek fel se tűnjön a hasonlóság, vagy van eredeti Kawasaki takaróponyvám (az mondjuk jól néz ki).
Hogy valamivel hozzájáruljak a szervezéshez, ha igény van rá és előre egyeztetjük szállást pár főre házban (kertel, pincével), sátorozási lehetőséget nagyobb számban is tudnék felajánlani. Motorokat zárt, de nem fedett udvaron lehetne tárolni. Helyszín: Siófok, focipálya körzete.
E-mailben (ezen tudok telefonszámot is küldeni), személyesen tudunk egyeztetni, ha valakit érdekel.
9-én elmegyek (megint ) szabadságra, így nem tudok ott lenni veletek, csak lelkileg .
Holnap is eltűnök 9 napra, szabadságra .
remélem sikerül sok ZZR-t sorba állítanotok
Az új plexiről nem volt időm felrakni képeket, de már el is adva ,
csak sehogy sincs időm leszerelni és elküldeni .
- Villaszárak eleje, alja - alsó idomok, lámpatartó konzol, alsó idom, kipufogó: ezek mond sérülhetnek balesetkor. mivel szinte kizárt hogy 10-15 év alatt nem történt soha ilyen, ez is alku pozíció lehet.
- Húzz egy kövér gázt üresben, és hirtelen engedd vissza. Ha nehezen 'ejti' a fordulatot, vagy hallasz egy csilingelő/surlódó hangot 1 mp-ig a gáz visszaengedésekor, akkor hamarosan bele kell nézni a blokkjába, és az nem 10ezer lesz. Újabb alku pont.
Amúgy meg NAGY GRATULA - alapvetően a legjobb 400as gépet választottad a kínálatból, jó döntés !