Véletlen nem a Sugo motornál cserélteted a blokkot baján? Mert velük én beszéltem, van egy blokkjuk, 170ért szerelnék be, ma beszéltem velük hogy megoldódott a dolog, és ne várjanak rám, aztán mondták h tegnap jelentkezett be valaki blokkcserére, akkor te voltál az?
Én 5e ft ért vettem bontóban, de nincs rá szükségem ha gondolod akkor átadom.
Egyébként szét lehet szedni csak utána, csavarokat kell berakni a szegecs helyére.Ovatosan megfúrod a szegecsek fejét és máris szétjön, csak utána vigyázz nehogy beázzon.....!
Hy!
Lánc: Ajánlanám Kutyát, nekem ő segitett.
Fék: betétek állapotát is meg kellene nézned, illetbe beállítani rendesen a féket, légteleniteni.
Szelepek: Nem lapka kell általában, mert a szelepeket becsiszolják a szelep ülékbe, és igy a korongokból kell leköszörülni, hogy jó legyen a szelephézag. Van egy határ, amikor már nem lehet tovább csiszolni a szelepet, mert tul vékony lenne, és egyszerüen elégne, ezért cserélni kell. Ami még vele jár, az a hengerfejtömités, és szelepfedéltömités csere, meg általában sikbamarják a hengerfejet, illetve néha cserélni kell a szelepszárszimeringet is.
Fordulatszámot nem ejti? én olyankor tapasztaltam, amikor szivatón van a moci, és adok egy gázfröccsöt, akkor lassan ejti vissza, de amit már javasoltak, karbik, legszürőház tisztogatás, karbiszinkron.
Remélem segitettem, üdv
Misi, rosszabb vagy mint egy szőke plázacica! "Moszt a rózaszínűt vettem meg, mert az megy a kutyimhoz, de holnap a lilát veszem elő, mert akkor úgy fesztem ki magam!"
A plexi szallitassal 30 dolcsi (de ez csak ZZR-eseknek ), van fekete, fust es feher.
En a fustoset vettem (egyenlore , mert ugye ez jo borus idoben, de a vilagos jo volna este, a fekete napsutesbe, a tura turazashoz, az eredeti meg sportosnak ).
jah Thunder!
a cucc ami miatt multkor hívtalak: nem a relé volt a szar, hanem maga a kormányon lévő gyujtáskapcsolo amibe a kulcsot beledugod, 3 vezeték kicsit elsült, meg az érintkezők oxidálodtak + ki voltak kopva, de a türelem, meg pár forrasztásos hadművelet megoldta a problémát, ami szerintem egy 10be biztos fájt volna
köszi a segítságet!
csa! nekem is volt ilyen problémám h nem esik a fordulat normálisan!
1. gázbowden olajozás, ha az sem segít, akkor karburátortisztítás, az tuti helyreteszi, kosz az aljában és az uszo vagy mitököm fennakad, nekem ez megoldotta!
jah valaki: junkboxban szar az egyik biztosítékomnak a rögzítése, ha kicsit mozdul a bizti elmegy az első lámpám, de szétszedni szerintem nem lehet... vagy mégis?
mennyibe fáj egy ilyen bontott?
újra itt vagyok mert olvasgattam és felmerült bennem pár dolog amit megnéztem és sajnos vannak hibák pl a lánc egyenlötlenül van megynyúlva és az elsö lánckerekem mint mikor a búzát fújja a szél //// :) szóval ez csere de elöl nekem 14 fogas hátúl pedig 45 fogas a kerék, lehet hogy elörre tennék picit nagyobbat megy ez igy is legalább nem forogja szét magát. tudtok segiteni milyen láncot vegyek o,x gyűrűs ? és az elsö féktárcsának mi a minimum vastagsága? amugy az elsö fék egy daabig semmit nem fog és majdnem teljessen behuzva kezd el fogni és utánna satu szoval elég nehezen adagolhato (olajat cseréltem már) Thunder nagyon jo a sötétitett búboska mibe fáj egy ilyen? enyémet sajna repedten vettem. Szelepeket is be szeretném állitatni rajta mit kell ehez vennem lapkát? és az tuti elég lessz? meg ha valaki tudna valami okossat mondani a fordulat lassan vissza esésére azt megköszönném! remélem nem voltam sok! :) ja és fionom az a hagymakarika? üdv Ádám
Akkor pont belefér mert 167cm ! Én is pont azért néztem ezt ki (igaz hogy más nem is tetszett ekkorába), mert ennek talán nem olyan kényelmetlen az ülése! Nem azt mondom hogy kényes lenne a bnőm, de azért válóok egy kényelmetlen ülés
Akkor egyértelmű, ZZR. Sportmotoron, hátul ülni hosszú távon nem egészséges.
Egyébként milyen magas a leányzó ? Ez ugyanis a ZiZi túrás felhasználásának egyetlen hibája - 175 centi vagy az felett a hátsó lábtaró hihetetlen közel van az utasnak az üléshez, és ez hosszú távon bajos lehet.
Uhhh B+, jó hogy szóltál ! Teljesen elfelejtettem a napi rohanásban - csörgess meg ha jössz felém, ( 30 - 97ötvennyolc -67nyolc ) addigra megpróbálom szétszedni és lemérni a gyárit !
Hátsó fékbetét helyén már csak a vas van én karistol tehát ez csere (lehet elsőt is kéne de az még birja a szezont), a világítást végre megcsináltatom, a tanknál megnézetem hogy a tartalék miért nem megy rendesen, valamint első fék csappantyú? (vagy mi a neve) csere, állítólag ezért fog tésztásan és alul a fék, valamint ugye emiatt fékfolyadék csere is. Ha minden igaz péntekre kész (már ha lesz alkatrész raktáron). Még igazából lánkereket is kéne cserélni mert eléggé el vannak már már nyűve.
Megorulok, nem lehet kitorolni kepet az adatlaprol , kihez kell fordulni? Tudtok valami forum moderatort. Anno duplaztam veletlenul es most az atya istenert nem tudom kitorolni
Szia, talan csak annyit fuznek meg hozza, hogy ha ilyen nyugodt turazasra, 95% kettesbe akkor talan nezegess korul pld a www.mobile.de -en jo kis 600-as utan. Ha nagyon fel az ember a 600-tol, le lehet fujtani, de ha a buko alatt rendben van minden akkor nem kell felni a 600-tol, ezt azert mondom mert letom egy par letrafokot megfogtal mar.
Es igen, a ZIZI a legszebb moci a vilagon .
Nekem .
Itt kimondhatom es nem kothet belem senki ITT .
Úúúh emberek! Sajnálom ha miattam/ vagy esetleg az én írásom miatt kezdtetek el vitázni azon h melyik a kényelmetlenebb motor, vagy kényelmesebb! Valahol ez már pszichológia, mert hiába mondják a chopper-osok h a világ legkényelmesebb motorjai, én kényelmetlenül érezném magam rajta, és akaratlanul is elfáradnék rövid távon is egy olyanon! Nekem a ZZR nem azért tetszett meg mert azt írták róla h megy 200körül, vagy hogy ennyi meg annyi mp alatt van 100on, hanem már a kinézete szerelmessé tett..pont az a nagysága ami megfogott! Nem vagyok egy nagydarab ember, de azért remélem, ha veszek egy olyat megbirkózok vele. Én 95%ában kétszeméllyel fogok közlekedni és ha megyek túrázni több motorossal akkor főleg chopperossal vagy endúróssal, mert a rokonaimnak, és barátaimnak olyan van főleg, szóval ott nem lesz nagy "döntögetés" ,max ha egyszer kétszer ha megszáll a "gonosz"! Azért sok jót megtudtam most tőletek, és örülök hogy szinte csak jót írtatok róla, mert így nyugodt szívvel megvehetem a kis zzr-t!
Véletlen nem a Sugo motornál cserélteted a blokkot baján? Mert velük én beszéltem, van egy blokkjuk, 170ért szerelnék be, ma beszéltem velük hogy megoldódott a dolog, és ne várjanak rám, aztán mondták h tegnap jelentkezett be valaki blokkcserére, akkor te voltál az?