Hűűha, 23paci 130kilóra, majdnem olyan LE/Kg mint a zizi. Közben találtam énis, bár az SFC1000-t, ami igencsak szimpatikus . Meg találtam kombájnokat is azzal durva lenne szerpentinezni
ÖÖÖöööö köszönöm, de az milyen moci?
Asszem sejtem melyik projektről van szó de az már szerencsére megoldódott, nincs hozzá szükség a mocira. Bár A-ból B-be való eljutásra nem ártana
Megvolt a hátsó rugóstag szerviz - pár meglepetéssel.
- A rugóstagnak van egy zsírzógombja: az eddig megfejthetetlen, halk, nyiszogó hang jelentem megszűnt
- Akinek két személlyel gondja van pl. berugózással, kanyarstabilitással, sztender-lábtartó leéréssel stb : a rugóstagot ki kell venni. ( kb 3 perc - alul, felül a csavart ill. a himba alsó első csavarját kell kivenni hozzá. Ötletesen a váz ki van fúrva, így 'csak' egy pár csőkulcs, vagy egy pár crova és hosszabbító kell hozzá.)
- A csillapítás nekem 1-esen (leggyengébben) volt - ezt betekertem 3-asra.
- A rugó előfeszítése 40%-os volt, tehát a teljes menethossz amin feszíteni lehet, alig feléig volt spannolva. Ezt betekertük 100 %-ra ( én csak két személlyel használom a motort. )
Eredmény: már egy személlyel is sokkal stabilabb kanyarbejárati viselkedés, erős kigyorsításnál a 'pumpálás' teljes megszűnése. Mivel a komfort viszont alig romlott, félek hogy két személy+3dobozzal még ez sem lesz 100% ig megoldás: de az esetek nagy részében már elegendő lesz, max. Mátrás hajszolásnál, teljes csomaggal lehet még hiba, de az amúgy sem jellemző élethelyzet.
És annak kinek ez is kevés lesz/lenne egyszer, a következő paraméterekkel rendelkező rugóstagot kell bontóban vadásznia:
- Lyuktávolság: 366 - 380 mm
- Felső szélesség, külső : 30 mm
- Alsó befogadó szélesség : 40 mm
- Csapméret : 12-es.
- Gáztartály : külső, flexibilis csővel összekötött.
Egy igazi cafe-racer a hőskorból...
Asszem sejtem melyik projektről van szó de az már szerencsére megoldódott, nincs hozzá szükség a mocira. Bár A-ból B-be való eljutásra nem ártana
( ööö..jah és ha a tegnap telefonban beszélt "projekthez" szükséged van egy motorra, gyere le: Andi Laverdáját bármikor kölcsönadom! )
Odaadtam a számod a szerelőnek, remélem majd felhív, és akkor tudtok egyezkedni alkatrac ügyben. Köszi
06706170942
lets get drunk mer tegnap nem ittam semmi alkoholikot!
Megvolt a hátsó rugóstag szerviz - pár meglepetéssel.
- A rugóstagnak van egy zsírzógombja: az eddig megfejthetetlen, halk, nyiszogó hang jelentem megszűnt
- Akinek két személlyel gondja van pl. berugózással, kanyarstabilitással, sztender-lábtartó leéréssel stb : a rugóstagot ki kell venni. ( kb 3 perc - alul, felül a csavart ill. a himba alsó első csavarját kell kivenni hozzá. Ötletesen a váz ki van fúrva, így 'csak' egy pár csőkulcs, vagy egy pár crova és hosszabbító kell hozzá.)
- A csillapítás nekem 1-esen (leggyengébben) volt - ezt betekertem 3-asra.
- A rugó előfeszítése 40%-os volt, tehát a teljes menethossz amin feszíteni lehet, alig feléig volt spannolva. Ezt betekertük 100 %-ra ( én csak két személlyel használom a motort. )
Eredmény: már egy személlyel is sokkal stabilabb kanyarbejárati viselkedés, erős kigyorsításnál a 'pumpálás' teljes megszűnése. Mivel a komfort viszont alig romlott, félek hogy két személy+3dobozzal még ez sem lesz 100% ig megoldás: de az esetek nagy részében már elegendő lesz, max. Mátrás hajszolásnál, teljes csomaggal lehet még hiba, de az amúgy sem jellemző élethelyzet.
És annak kinek ez is kevés lesz/lenne egyszer, a következő paraméterekkel rendelkező rugóstagot kell bontóban vadásznia:
- Lyuktávolság: 366 - 380 mm
- Felső szélesség, külső : 30 mm
- Alsó befogadó szélesség : 40 mm
- Csapméret : 12-es.
- Gáztartály : külső, flexibilis csővel összekötött.
Hátha valakinek segít...
Farkatok érjen bokáig!
Nagyon boldog névnapot kívánok!
Itt van a vidi, amikor kint voltunk a Hungaroringen 27.-én.
http://kamoto.hu/tkv080627.htm
Ne tévesszen meg a vidi fejléce, mert ott egy korábbi dátum van, de ez az!
És küldöm a cimem.
Ugyhogy lefoglalnám!
Esetleg posta?
Amugy Komárom megyei vagyok.