Ma nekiálltunk a gépnek: sajnos megvan az első meglepetés is. A tankot tartó segédváz miatt NEM FÉR EL semmilyen fix gáztartályos megoldás a ZiZi-n hátsó rugónak, kizárólag olyan, aminek flexibilis cső köti össze a gáztartályát a rugóstaggal. Amúgy a többi mérete nem lenne gázos.
Szóval marad az esztergálás, egy közdarabbal nagyobb előfeszítést fog kapni a hátulja, plusz betekerjük a csillapítást. És persze pontosan leméretezzük a rugóstagot, hogy legközelebb már biztosra mehessünk a vásárlásnál.
Szia!
Igen nekem pont egy ilyenem van eladó csak egy kis hiányossága van!Sajnos rá kéne költeni kb 2kilót és akkor lenne tipp-topp motor!Nem is adom drágán!Áron alul!További részleteket ha akarsz hallani akkor vegyél fel msn-en vagy írj mailt.
Msn: jork1@msn.com
Akinek van kedve egy könnyed guruláshoz ma délután, akkor fél 4-kor találkozunk a Váci úti és a Fáy utcai OMV kúton. Egy könnyed, nem száguldozós túra lenne Dobogókő, Visegrád érintésével.
Postaköltséggel együtt (2000ft) volt 28, ugyhogy 26000ft egy láncszett, és gyönyörű hangja lett tőle(vagyis pont hogy nincs hangja ), új élmény volt vele mocizni, csak kár hogy 200km után szét lett szedve, és azóta alakulóban van
Csak lánckereket cserélsz ?! Ha a lánc kicsit is nyúlott, akkor nagyon hamar meg fogja enni !
E.lk.: kb. 2.000.-
H.lk.: kb. 8.000.-
A láncszett ( ha jól emléxem, de majd &rash kijavít ha nem ) azt hiszem 28EFt -ba állt meg neki, a '93 utáni 400-as ZiZire kompletten.
( P.s: megvettem dnor-tól a Zx9R hátsó rugóstagot - eszméletlen jó áron, THX! - ha sikerül belefaragni, akkor teszek fel képet róla ! Az akksit biztosan át kell majd helyezni az idom végébe, de annyit megér: jó az a rugóstag nagyon.)
Kész lett a mocim! Zsolti haverom egy nap alatt nagyon pöpecül megcsinálta. Végre rendesen müxik a világításom, az első fékem meg mérföldeket javult/keményedett.
Kutya: első hátsó lánckereket mennyiért tudsz pakkba? még ezeket kéne cserélni rajta, valamint első telóba sűrűbb olaj, és új rugó, hogy ne ilyen szar puha legyen.
hali!
kérdés: matricaszett 600ashoz az milyen árban mozog? mert ebayen néztem és a króm az tetszene, ott 14 euro+posta németből...
aki onnan rendelt már, mennyi a postaköltség?
Szánj még rá egy kis pénzt, és fél millából már kapsz 400-ast is, amit a Motorrad nál vissza tudsz minősítettni véglegesen ( vagy ideiglenesen? ) 25 KW -ra.
A 400-asom 44KW ha esetleg az még jó neked megbízható és tök jó motor, fáj is a szívem, hogy el kell adnom. Ha érdekel keress meg. 4-5 száz között megegyezünk. előrébb van fenn kép a fórumba + az adatlapon is.
Én is beszéltem már pár hete a Sugó Motorssal, nagyon segítőkészek voltak, de a tegnapi nem én voltam.
Nekem 91-es motorom van és nekik egy 98-as motorból való blokkjuk volt. Elvileg a két blokk nem egyforma, így nem mentem le megnézni.
Szóval marad az esztergálás, egy közdarabbal nagyobb előfeszítést fog kapni a hátulja, plusz betekerjük a csillapítást. És persze pontosan leméretezzük a rugóstagot, hogy legközelebb már biztosra mehessünk a vásárlásnál.