az elsőt sztem akkor tudod, ha állítható a teleszkópod. ez rögtön látszik a kormánynál, hogy van e tekerentyű. ehhez más kormány is van, nem olyan mint a mienk.
Peeter! Érezhetően megtorpan a motor egy pillanatra gázadásoknál, viszonylag lustán reagál.
Ha belenézel elől a beömlőkbe látod hogy nem tölti ki azt hanem csak két kis csövön megy be a levegő. Ha ezeket lecseréled már jöhet egy kis teljesítménynövekedés. Ismerős azt mondta, hogy még kb. 10-15 pacit simán ki tudna hozni a blokkból, több levegővel, megfelelő karbiszinkronnal, és mondjuk a kipufogóból a fojtás eltávolításával. És ezek nem is olyan egetverő beavatkozások, úgyhogy meglássuk.
Az aug 8. pályanapra a hátsó felfüggesztésen mindenképp erősíteni akarok, és ahogy most elnézem a a 600as gépkönyvét az E3 (1995-) modelváltozattól már az elsőt is lehet valahogy előfeszítésben és csillapításban állítani. Nah majd lemeoztatom a szakival.
De a tiéd 2000-es évjáratú. Ram-air csak 93-tól van. Pénteken hozok hozzá 92-es tankot és akkor próbáljuk a 600-as gyári légszűrőjével. Ha akkor sem lesz jó elásom a kertben. Karbi,szelephézag állítva lett egy motorversenyző által.
Nagyobb átmérőjű csövekre cserélnéd le a légbeömlőnél a cuccost? De miért lenne kevés, ha a gyárban gondolom nem véletlenül tettek akkorát, mint ami ott van.
Hmm felcseréltem a váz-motor adatokat, de így is világos. Az a motor nem biztos hogy ki van képezve a ram air rendszerre ami ugye elölről szedi levegőt azért is került a tank alá a légszűrű, így nem tuti hogy valaha is rendesen menni fog.
Öööö nem is tudom....talán ha írsz nekem?
A dadogás valószinüleg a nem megfelelő levegőellátás problémája. A ram air rendszer megfelelően hozzá lett igazítva (ugye a 92esnek még nem volt, míg 93-tól megvannak már az airboxok is megminden). Karbi szinkronizálva van mindennel?
Egyébként szerelő haver mondta, hogy az a két kis cső a ram air elején ami a levegőt fogja édes kevés, úgyhogy én majd ki is cseréltetem.
Üdv! 400-as ram-air rendszer lett rákötve 600-as blokkra(92-es) és kb 160 körül torpan, mintha nem kapna levegőt, de mégis sokat fogyaszt(1tank=100km). A gyertyák pedig fehérek. Mi lehet a gond? Tipp?
Sziasztok Zizzentek!
Eladó a kis 250-es zizim eléggé leharcolt állapotban...én 230ezret kérek érte persze amiböl alkudni kötelező..Esetleg bontva is tudok belőle allkatrészeket inzétni ha igény van rá csak írjátok meg hogy mi kéne és mennyit adnátok érte. A zizi 95ös vizsga még 1 év van rajta.
Egyértelmű: barátnőt lecserélni, motort megtartani, új nőt keresni.
( Régi sztori, még a '90-es évek elejéről: Kis tündi bündi a randi végén a motoros sráchoz.
- Pfúj, ezzel a szarral megyünk hazaaaa ? Pfúj, utálok mindent aminek KÉT KEREKE van !
- Akkor próbálkozz a talicskával babám... )
A rugóstag fokozat-mentesen, százalékosan állítható, akár 20-30 lépcsőben is.
A csillapítása az, ami 3 fokozatban, alulról, egy kézi tárcsa segítségével szabályozható.
Ez a nagy ez gyönyörűűű. Narancs szin, Marchesini kerekek, Öhlins telók, radiális Brembo fék, de ami megragad, az a tank áthegesztem a Zizit ilyenre . A kicsivel meg lehet akkor randalirozni
No, ellépek barátnőzni, csáócsáó
Az SFC MAGA A MOTOR, csupa nagybetűvel. Nem véletlenül kerül még mindig 3-4000 EUR ba egy 25-30 éves darab is belőle...
A kis Laverda meg egy igazi rakéta: olyan Gp feelingje van hogy hihetetlen. És szériában fehér hátlapos műszerfal, elektromos (!) vízpumpa, és a váltás-villanó vaku van benne ( 1987-ben, szériában ! ) mint a MotGp -ben !
Ha belenézel elől a beömlőkbe látod hogy nem tölti ki azt hanem csak két kis csövön megy be a levegő. Ha ezeket lecseréled már jöhet egy kis teljesítménynövekedés. Ismerős azt mondta, hogy még kb. 10-15 pacit simán ki tudna hozni a blokkból, több levegővel, megfelelő karbiszinkronnal, és mondjuk a kipufogóból a fojtás eltávolításával. És ezek nem is olyan egetverő beavatkozások, úgyhogy meglássuk.
Az aug 8. pályanapra a hátsó felfüggesztésen mindenképp erősíteni akarok, és ahogy most elnézem a a 600as gépkönyvét az E3 (1995-) modelváltozattól már az elsőt is lehet valahogy előfeszítésben és csillapításban állítani. Nah majd lemeoztatom a szakival.
A gyárban kitalált kipufogónál is létezik jobb/szebb, amitől a motor is erősebb vagy jobban használható lesz.
Más kérdés hogy milyen módon kell szétbombázni az amúgy tökéletes formát, hogy elférjen egy másik ram-air légbeömlő...
Ebben az esős, pormentes időben akár komplett légszűrő nélkül is kiviheted , ilyenkor nem fog neki megártani 2-3 km a szűrőház nélkül.
Igen ? Nekem nem ott van. Nálam tök ugyanaz mint a 400-ason volt.
A dadogás valószinüleg a nem megfelelő levegőellátás problémája. A ram air rendszer megfelelően hozzá lett igazítva (ugye a 92esnek még nem volt, míg 93-tól megvannak már az airboxok is megminden). Karbi szinkronizálva van mindennel?
Egyébként szerelő haver mondta, hogy az a két kis cső a ram air elején ami a levegőt fogja édes kevés, úgyhogy én majd ki is cseréltetem.
Ez így lehetetlen együtt. Gyertyatesztet csináltál, vagy szimplán kitekerded csak őket ?
Eladó a kis 250-es zizim eléggé leharcolt állapotban...én 230ezret kérek érte persze amiböl alkudni kötelező..Esetleg bontva is tudok belőle allkatrészeket inzétni ha igény van rá csak írjátok meg hogy mi kéne és mennyit adnátok érte. A zizi 95ös vizsga még 1 év van rajta.
( Régi sztori, még a '90-es évek elejéről: Kis tündi bündi a randi végén a motoros sráchoz.
- Pfúj, ezzel a szarral megyünk hazaaaa ? Pfúj, utálok mindent aminek KÉT KEREKE van !
- Akkor próbálkozz a talicskával babám... )
A csillapítása az, ami 3 fokozatban, alulról, egy kézi tárcsa segítségével szabályozható.
( 3-ason sem kőkemény, érdemes betekerni.)
No, ellépek barátnőzni, csáócsáó
A kis Laverda meg egy igazi rakéta: olyan Gp feelingje van hogy hihetetlen. És szériában fehér hátlapos műszerfal, elektromos (!) vízpumpa, és a váltás-villanó vaku van benne ( 1987-ben, szériában ! ) mint a MotGp -ben !
Imádom...