Sziasztok!
egyik ismerős kérné a segítségeteket!
400 zizibe 95ös vollt, beletett egy 92es 600as blokkot, karbisorral, de 130 körül eltűnik a motor ererje, 5-6 nem akar kipörögni, de üresben meg megteszi... Ez mitől lehet?
thanks
A KTM 125 lovas Herceg(nőj)ével kb 4500-5000-en el tudtam fordulni a kifelé sodrós, erős balosban - igaz az már férfimunka volt. A S4RS-nek gázt adtam kb 3000-nél, aztán GYORSAN FELVÁLTOTTAM és kb 1800-on fordultam csak el. Kanyarban minden gázadásnál megrémisztett, egyenesben belémszorult a levegő minden stiftgáznál...
Félig ledöntött motornál, minden súlyomat (és az majd 90 kiló) a kormányra nyomva kb. bő fél fordulaton, 2/3-ad gázon jöttem ki a nyújtott jobbosból.
Mint a sz@r úgy elemelte az elejét - és akkor még vissza volt a fordulatszámtartománynak fele (!) meg a gázon még bő 1-2 centi... Egy állat.
A röhej az hogy megvan a 600-as kábelkötegem és elektronikám is,csak más a csatlakozó és nem egyszerű átkötni. Esetleg ha tudnál képet küldeni a te géped elektronikájáról megköszönném!
Akkor tényleg az elektronika lehet (az már nem nagy lóvé) - egyébként érdekes a dolog. Megegyezik a motorkód a 400-600-ban? ( 93-ig / től váltás )
Egy jó 600-asnak 2 személlyel-dobozzal is el kell kényelmesen szaladni 230-240-be.
Természetesen karbi sor, légszűrőház,kipufogó leömlő,ac pumpa cserélve volt. Már lassan egy új cbr áránál járok. Ez csak vicc, de qrva sokba van a vas.
egyik ismerős kérné a segítségeteket!
400 zizibe 95ös vollt, beletett egy 92es 600as blokkot, karbisorral, de 130 körül eltűnik a motor ererje, 5-6 nem akar kipörögni, de üresben meg megteszi... Ez mitől lehet?
thanks