Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
egyik ismerős kérné a segítségeteket!
400 zizibe 95ös vollt, beletett egy 92es 600as blokkot, karbisorral, de 130 körül eltűnik a motor ererje, 5-6 nem akar kipörögni, de üresben meg megteszi... Ez mitől lehet?
thanks
Jaku, ezen nem is csodálkozom! Amilyen Duki fan vagy, el is tudnálak képuelni egyen!
Az elöbbi CBR600F után csak azt tudom mondani, hogy NEED!
Thx! Jó-jó erős az S4, de ÉN személyszerint gyorsabb voltam a Duke-kal. Sőt megelőztem (kanyarban) az Rc8-at és a Duci 1098-at is vele !
ívelsz felfele
WoW ! Ezer feletti látogató, és az ELSŐ KOMMENT ! Feltörök bazz...
értékelve
8.950.- a hátsó listaára, német Bendix gyártmány. 6.300.- ért tudjuk kínálni Neked. 48 órán belül átvehető !
Üdv! Hátsó fékbetét mennyi lenne 96-os zzr400-hoz?
Szólj légyszíves a Csabának - már a futárnál van a láncszettje, délután 3-tól, vagy holnap reggel 8 és dél között átvehető !
A KTM 125 lovas Herceg(nőj)ével kb 4500-5000-en el tudtam fordulni a kifelé sodrós, erős balosban - igaz az már férfimunka volt. A S4RS-nek gázt adtam kb 3000-nél, aztán GYORSAN FELVÁLTOTTAM és kb 1800-on fordultam csak el. Kanyarban minden gázadásnál megrémisztett, egyenesben belémszorult a levegő minden stiftgáznál...
Félig ledöntött motornál, minden súlyomat (és az majd 90 kiló) a kormányra nyomva kb. bő fél fordulaton, 2/3-ad gázon jöttem ki a nyújtott jobbosból.
Mint a sz@r úgy elemelte az elejét - és akkor még vissza volt a fordulatszámtartománynak fele (!) meg a gázon még bő 1-2 centi... Egy állat.
Nagyon faja a stílusod kutya! Tényleg ennyire gyilkos dög? SD is szép motor de az a Szörny odaveri.
20-ig dolgozom a Police-ségen,de megadom az emil címem, ha arra elküldenéd megköszönném!
unatkozas@citromail.hu (a csatlakozó is látszódjon)
Csörgess meg 4 után, és ha hazaértem, visszajövök a garázsba a fényképezővel és este felteszem ! 30-97ötvennyolc-6hétnyolc.
A röhej az hogy megvan a 600-as kábelkötegem és elektronikám is,csak más a csatlakozó és nem egyszerű átkötni. Esetleg ha tudnál képet küldeni a te géped elektronikájáról megköszönném!
Akkor tényleg az elektronika lehet (az már nem nagy lóvé) - egyébként érdekes a dolog. Megegyezik a motorkód a 400-600-ban? ( 93-ig / től váltás )
Egy jó 600-asnak 2 személlyel-dobozzal is el kell kényelmesen szaladni 230-240-be.
integettem is egy kicsit, de Te csak azzal a hülye kanyarodósávval foglalkoztál
eléfugrok, nem lesz annak jó vége
Én nem láttalak Máskor ugorj elém
Természetesen karbi sor, légszűrőház,kipufogó leömlő,ac pumpa cserélve volt. Már lassan egy új cbr áránál járok. Ez csak vicc, de qrva sokba van a vas.
kex: Karbisort ugye cseréltél a gépen ?
te látoltál engem, vagy csak nem örültél?
(akkor ott szikrája sem volt elülső fénynek )
Kamu! Mire beértem már igen!
nem égett a lámpád, Jaku