Imádom Zsóryt (egyszer, kb három nap 10 fkos, folyamatos esőben motorozás után, éjjel, az őr engedett be minket pár sör ellenében) azóta minden évben visszajárunk amikor a Siroki héten vagyunk !
Kár hogy innen bazi messze van - 1 napra nem érdemes elmenni oda...
KillBill: első gumit (sanos) nem kínál gyári méretben a Kenda - csak a leváltó-mérete 110/70 - 17 -es létezik. Viszont az 12 körül meg tud állni.
Magában sztem nem érdemes cserélni - de a Kawa fura futóművét ismerve, kimondottan kezes jószágot lehetne varázsolni egy 110/70-17front és 150/70-17rear párosítással. Sokal könnyebben átdönthető gép lenne, tapadásban pedig csak olyan mély szögnél lenne különbség, ahol a ZiZin már amúgy is leér ez-az
És ezért még a műszakin sem szólhatnak : a gyári gumik hivatalos váltóméretei.
Már vettünk ilyet - GPX750-en volt. Kb. 4000-et ment el az első-hátsó (nem autópálya, nem pályanap) és akkor még teljesen jó volt, nem is kockásodott.
Aztán egy barom Ventos miatt az első kerék benézett a Kawán a hűtőbe, a villaszár meg kinézett a kormány-nyakból, Misi barátunk meg nem koptatta tovább azzal a motorral sem az aszfaltot, sem a fél éves Kenda gumit többet...
Szóval ha 100 lovat, és kb 400kilót elbírt, Máátrában is, komoly nem altatós tempónál, akkó nagy baj nem lehet vele. Addig én is szkeptikus voltam (például a Maxxis-szel megjártam, pedig az még csak nem is olcsó) de ez jónak tűnik - ennyiért meg pláne. Nekem is ez lesz fent, ha Brigi elkopik.
A trükk, h természetesen egyesével nem megy: legalább 2-3 gumit össze kell szedni ehhez a jó árhoz.
Huhhhhhhhhhhh, te kutya, ez vmi nagyon jo ar! Vegyen mar vki es probalja ki, mert nekem meg elmegy 3-5 eKm-t es hat mivel PilotRoad2 neztem ki ez amit kutya irt be par forintal mintha olcsobb lenne . KillBillnek elso kellene !
Gyerekek, szombaton Zsori furdo ? ha jol szamolom idaig oksoka70, peeeter, en es ha kesz lesz hofeherke akkor dub is jon .
Próbáld ki: szaladj neki a 190km/h-s határnak mondjuk 4.-5.-6. fokozatban is. Ha ugyanott (óra szerint 188-195 között) tilt le, akkor az.
Nem tudom végül hogy oldották meg, de ha felhívod biztosan segíteni fog.
Más. Jövő héttől az alkatrészek mellett KENDA motor-quad és go-kart gumikat is fogunk forgalmazni. Általában 3-4 munkanap alatt érkezik meg, a Magyar listaártól (ami egyébként sem magas pl. ZZR600hátsó, 14.900.- Ft) kicsit olcsóbbak leszünk ha minden jól megy.
Itt a fórumon, vagy e-mailben kérhettek árajánlatot.
(A minőségi panaszokat megelőzendő: a sport-túra kategóriát, egy 100 lovas, 750-es Kawan teszteltük a szerződés előtt. Eredmény : a Mátrában a D205 Dunloppal sem hagytam ott, ha országútra kell, akkor hőtűrése/tapadása megfelelő, kopása is hasonló mint egy konkurens sportos abroncsnak.)
Akkor nekem is hasonló gondom van.Ahogy felváltok 5-be mintha nem kapna benzint. Addig naon szépen tol. Csak az elektronika maradt a 400-asé. Ez lehet a gond?
A hivataos szervizünk (mert bibí, ost már ilyenünk is vaaaaan... ) épp most. Már kész is - az egyetlen problémájuk, a továbbra is 183-nál leszabályzó kilométeróra.
A gépet Áronék építették, a QuickSteel Motor -nál, dunaújvárosban.
(Nagy Kawasaki guru, neki van a hibrid-épített Z750/ZX6-R/ER-6 motorja.)
Egyébként tilos ilyenen spórolni (olajszűrővel vigyázni: 2002-től új blokk van, másik szűrővel, a katalógusok egy része is hibásan hozza 93-tól végig!) ha nincs pénzed szervizbe menni, akkor szűrőt csak minden másodiknál cserélj, az olajat meg házilag is le tudod engedni, 10-ből megvan.
Nincs rairva a fogszam a hatso lanckerekedre? Mert nekem ott figyel rajta beleutve, hogy 52...
Miutan vasarnap delutan 2.5 oran keresztul vakargattam lefele a mocirol a koszt, megtalaltam tobbek kozott ezt is...
Akkor már minimum zárásig! Had élvezkedjünk!