A ZZR 400 (egyik) gyári áttétele valóban 14 - 49 -es. Ezt a K1,K2,K3 típsujelű (Kawában volt ilyen?) gépeken alkalmazták szériában.
A ZZR 400 "M" szériától kezdve (az ABC miatt gondolom h ez a későbbi, elöl 'kétpofás' verzió már) a nagyobb nyomaték miatt átvariálták, és 15 - 52 -re cserélték az áttételt.
Ez mivel alig 1 % különbség, nem okoz nagy változást. A lényeg hogy ezek az ú.n. gyári méretek. A láncon -a nagyobb lánckerekek miatt- két szemet növeltek, 114-es kell a nagyobb párra.
Ha lefényképezed h miről kell, akkor megnézem, de nézegettem a képeimet, csak nem találtam olyan közelit, és lusta voltam lemenni a garázsba ezt a fogaskerekekért de ha megmondod mi a retket kell, akkor megnézem
Hali Srácok!
Láttam Jaku hozzászólását, tehát következtettem arra, hogy hazafele minden rendben ment . A simulós képet leszedem a telóról és felrakom hogy mindenki láthassa hogy milyen jól megtud osztozni két férfi egy motoron.
Nem egyszerű, ( AVON -t régebben a www.majergumi.hu tudott jó áron ) használtan én is ajándékba kaptam az egyik quados barátomtól a mostani hátsómat, de amilyen állat mélyre dönthető, ennek a szélén lévő 3-4 mm hamar el fog menni...
Rendben, köszönöm, akkor veszek ki pénzt a bankból Írtam az tesztnaposoknak, majd elválik mi lesz, jó lenne gurulni valamelyik KTM-el, vagy Apriliával . Lassan gumit kell néznem hátulra mert elkopott
Privátban vagy itt a fórumon add meg légyszíves elérhetőségeidet ( név, ir.szám, cím, telefonszám) - szombaton nem leszek a városban, de csinálok a nevedre egy kedvezményes vevőkódot a boltban, így a kollégáktól is át tudod venni a cuccot, a megbeszélt kedvezményes vételáron !
Nah a mai teszt után CBR600RR-t kihúztam a lehetsége jövőbeni motorok listájáról, tekintettel arra, hogy olyan pici mintha egy köszörűkövön ülnék (tudjátok a majom ). Szabályosan szinte a tankon ültem és alig volt elöttem a motorból vmi.
Na ez gyorsan ment : megjött a válasz, a láncszetted 05.24-én érkezik futárral, addig jelezd légyszíves hogy milyen módon ( személyes/futár/posta -vagy vasárnap a mecsekben? - kívánod átvenni! !
A ZZR 400 (egyik) gyári áttétele valóban 14 - 49 -es. Ezt a K1,K2,K3 típsujelű (Kawában volt ilyen?) gépeken alkalmazták szériában.
A ZZR 400 "M" szériától kezdve (az ABC miatt gondolom h ez a későbbi, elöl 'kétpofás' verzió már) a nagyobb nyomaték miatt átvariálták, és 15 - 52 -re cserélték az áttételt.
Ez mivel alig 1 % különbség, nem okoz nagy változást. A lényeg hogy ezek az ú.n. gyári méretek. A láncon -a nagyobb lánckerekek miatt- két szemet növeltek, 114-es kell a nagyobb párra.
Dub! 1:10-nél mi a szám címe? Vmi rock againre emlékszem azt mondtad.
Oké, rádcsörgök, ha elfelejtenéd! Köszi!
Ha holnap estig sincs válasz, akkor CSÖRGESS MEG és lemegyek a garázshoz, megnézem !
Inkább ez! ÁÁhhh!
Láttam Jaku hozzászólását, tehát következtettem arra, hogy hazafele minden rendben ment . A simulós képet leszedem a telóról és felrakom hogy mindenki láthassa hogy milyen jól megtud osztozni két férfi egy motoron.
Csörgessen meg MÉG PÉNTEKEN és ránézek hogy merre tart épp a szállítmány ! Szombaton a délelőtti órákban tudja átvenni, Dunaújvárosban !
A KZ láncszett pontos dátuma valszeg csak holnapra lesz nálam, jelzek amint tudom !