A ZR-7 kb 8 km/h-val megy gyorsabban végsebességre mint egy nyitott ZiZi400. ( a kis ZZR kb 200-at tud, a ZR7 majdnem 210-et. ) A lényeg nem a top speed, hanem a FOLYAMATOS és egekbe érő nyomatékhegy, ami zavartalan csámborgássá teszi a motorozást, bármilyen tempónál, bármelyik sebességfokozatban.
A szerelőm 1981-es Z750-ét (FIGYELEM, UGYANAZ A BLOKKJA MINT A 2001-ES ZR-NEK ! 20 ÉV!) leáttételezték. 100-nál a gyári 4800 helyett, 3500-at (!) forgott csak. Ugyanolyan rugalmas maradt, 4-5 ezren utazott vele hosszú távon, és 100.000 km felett elment a motorblokk gond nélkül...
nem beszélve arrol az élményről,amikor tudom h ennél csak erősebb lesz a következő.
tök szar lehet annak aki 1ből busára ül,neki a busa után már minden gyenge...
nem-nem-nem!
ráérek a lovakkal,nem sietek,szívem szerint most is csak 250est vennék,de nem akarok évente 40 pénzt az ocsmányirodának ajándékozni az átiratásért
a 400as bőven elég lesz,bár nem vagyok ész nélkül száguldozó,de ha ott van a lehetőség tőlem karnyujtásnyira(szo szerint),akkor egy gyengébb pillanatomban...
szóval marad a (max) 400ccm és a max 60 ló,akármi is lesz.
ez is bőven elég ezekre az utakra,pláne ilyen bírságoknál
A ZiZi igazából csak nevében/kisugárzásában tér el az RF-től, az egy kategóriás gépek már anno is hasonlóan jók voltak. Inkább az előző tulaj(ok) gondossága számít h milyen gépet találsz nála, mintsem a gép márkája.
Bandit alig olcsóbb és kevéssé használható: sztem inkább ne.
Ha pedig mégis Naked, akkor CSAK ZR-7. Hibátlan, örök életű, és élménydús motor - gyönyörű formákkal, és a motorgyártás törénelmének (egyik) legjobban sikerült blokkjával. Igez "vissza" kell nyitni hozzá az eredeti 1983-as szintre ( 86ló és sok-sok nyomaték ) de utána olyan mint a piros hetes: mindent visz...
A ZXR-r hiába kérded, az tök más.
Tömítésünk -egyelőre- nincsen.
Kuplunghoz van jó áron, gyári minőségű lamellánk, ha esetleg kell.
Kalev: GPZ: csak papíron hasonló erejű, érzetre és használatra gyengébb.
Erős hátrányai: hátsó/első futómű összehasonlíthatatlanul rosszabb, fékek közelébe sem járnak, gumiméretek használhatatlanok.
Pozitívum: olcsóbb, egyszerűbb szerelni. Egyszerűen nem ugyanaz a kategória a kettő.
( Az utolsó évjáratos ZX-4 néven is futó GPz400 már hasonlít az ős, 90től gyártott ZiZi400-hoz - de az sem egy jól sikerült darab. ZZR-t 93-tól -elöl kétpofás- érdemes venni, méginkább 2001 utántól: az még finomabb fejlesztés 600-ban és 11oo-ban is.)
Sportos közlekedés, legalábbis megyek vele 9-11ezer fordulatokat. Kanyarodást inkább más válaszolja meg, én még félek . Kényelem: nagy ülés, még az utasnak is hatalmas hely van, nekem sima plexivel is jó szélvédelme van, 140felett szoktam csak bebújni mögé, vagy még ott sem .
Banditát nézegettem én is, kicsit könyebb, de nem sportos annyira. acél váza van az aluval szemben, van a sima, és a VC vezérlésű(változó szelepvezérlés). RF: passzolom, még nem mentem vele, kérdezd az RFeseknél . Megbízhatóságra valaki nekem azt írta még régebben, amikor magam is keresgéltem mocit, hogy elpusztíthatalan. Nekem műszaki problémám még nem volt, csak egyszer lemerítettem az aksit
Figyi Kutya. beszéltem a szerelővel, vihetem a pacit amint megvan a lánc, és akkor a blokkra is rákukkant mivan vele. Ha holnap leadom a rendelést az jó? Megszámolom még a fogakat, tutira 14-e elől, ill hátul 49. Meg körbekérdek a ZXR400-asoknál, bár az picit más moci. Mik vannak még? Szelepfedél-hengertalp-hengerfej tömítés, szelepszárszimmering, szelepkorong kellene, mert asszem beállítós a szelephézag . Megyek számolgatni, meg csinálok valamit a kuplungal, mert rohadt kemény lett, kicsit megkenem a bowdent
és ez kb milyen tempo,mennyire "sportos" közlekedés?
amugy még néhány apróság:
kényelem?(ülés,plexi,lábtarto)
megbízhatós
ág?
mennyire alkalmas a néhai kanyarvadászatra?
és végül:érdemesebb-e ezt venni a bandittal és rf-el szemben
(erre választ nem várok,félek h az nem lenne objektív )
nagyon szep az a csaj, sajnos tudataban is van ahogy eszrevbettem, viszont nem hiszem h memoriaja olyan kapacitasu h emlekszik a bediktalt cimre .
Na ilyet vegyetek nekem szulinapra !
"Persze, hogy tonkretedd ..." - szoktak mondani
Meg a bokjaimnak is ellenalt
De csak azert voltam olyan bator mert tudtam, hogy elutasit
a 400 gpz és zzr között mi a különbség?mert mind1iket sport-túrának nézem,erőben is hasonlítanak,meg nagyjából kinézetre is
jah és még1:a 400as zzr mennyit kér enni 100on?(min,max...)
lassan kutatok egy utódot az mz helyett,és eléggé bejönnek ezek
Csak egy turista Lillafüreden, de annyira szép volt, hogy muszály volt vele lefényképezkedni!
Hívtuk a fórumba, hogy fent lesz a képe, de nem hiszem hogy feltalálna ide, úgy meg volt illetődve, hogy szerintem meg se jegyezte a címet!
Sziasztok!
Mi is visszatértünk a kenutúráról.
Remek időnk volt, csak a békák brekegtek a kelleténél többet esténként, meg reggel ébredéskor.
Volt egy kis kaland, szám szerint két alacsonyabb zsilipnél történő átkeléskor.Ugyanis nagyon le voltak engedve. De OKOSKA kapitány megoldotta a "reménytelennek" tűnő helyzetet.
Érsekcsanádon láttunk motoros találkozót, illetve Dusnokon is volt valami motoros megemlékezés.
OKOSKA akkor szerdán és csütörtökön gyúrunk a kenuversenyre?
Oké Zizz, köszi
Én is köszönöm a fini kajákat és a szállást! A kajákból még valamikor kéne repetázni, annyira jók voltak!
Misi, péntekhez mit szólnátok hagymakarikázás ügyben?
Rakok fel egy pár képet ide ízelítőnek, a többi az megy picassara aztán majd dobom a linket.
Minden nap azon megyek veszprémbe, ha suliba vagy dolgozni mocival megyek, lehet menni szépen rajta, csak kora tavasszal még tapasztaltam közel 0 fokokat reggel, mikor máshol már 5-8 fok volt
A ZR-7 kb 8 km/h-val megy gyorsabban végsebességre mint egy nyitott ZiZi400. ( a kis ZZR kb 200-at tud, a ZR7 majdnem 210-et. ) A lényeg nem a top speed, hanem a FOLYAMATOS és egekbe érő nyomatékhegy, ami zavartalan csámborgássá teszi a motorozást, bármilyen tempónál, bármelyik sebességfokozatban.
A szerelőm 1981-es Z750-ét (FIGYELEM, UGYANAZ A BLOKKJA MINT A 2001-ES ZR-NEK ! 20 ÉV!) leáttételezték. 100-nál a gyári 4800 helyett, 3500-at (!) forgott csak. Ugyanolyan rugalmas maradt, 4-5 ezren utazott vele hosszú távon, és 100.000 km felett elment a motorblokk gond nélkül...