Szerpentinek?Hol? Nosztorira gondolsz? Miután elköszöntem, akkor mentetek rajta fel Veszprém irányába. Sajna nincs elég kanyargós út a környéken, lassan megy a majrécsík eltüntetése, még van mit tanulnom Bakonyban sztem jobb utak vannak, majd alkalomadtán elnézek arra fele
Én csábítottam mindenkit ! És ha még látnátok, hogy ez az irigylésre méltó srác micsoda szerpentinek szomszédságában lakik! Vááá... hazafelé elfogyott MINDEN majrécsík a hátuljáról...
Lehet lesz szelepállításom is, ahhoz is lenne alkatrész? Szelepfedéltömítés, szelepkorongok. Azt vettem észre hogy meglehetősen rezeg a lábtartóm, ami remélem csak a szakaszosan megnyúlt lánc miatt van. Dani csinált valakinek szelepállítást? meg jó lenne tudni mivel jár, mert gondolom szelepfedél le, de vajon a vezérműtengelyeket kikell-e szedni(vezérműláncbontás)?
Igen az. Van benne egy jobbos kanyar (ha Dombovárról mentek lefelé) és onnan egy egyenes kigyorsítós szakasz Sásd előtt. Az egyenes végén van 3 domb, ami kb. 25%-os emelkedőkből áll, és mindössze kb. 80 méter a fel-le hossza, 3x egymás után.
Autóval 120 felett már rendes gyomros élmény - motorral meg b..ott jó, de óvatosan: 150 felett elkönnyül a kormány a dombok átlépésekor, 250 felett pedig úgy jártok mint 10 éve a sásdi vagány, élete első sportmotorjával...
A rendőrök olyan messze találták meg a motortól (ő bent a faluban, a motor kint a szántón) hogy elsőre nem hitték el hogy ő azzal a motorral esett ! Állítólag be akarta bizonyítani hogy 250+ - szal is lehet abszolválni a dombokat...
Szóval le Kaposvárra ( Dföldvár - Tamási - Kaposvár jó kanyargós, élménydús végig ) onnan vissza Dombovár - onnan Sásd - majd le Mánfa - Pécs és a 6-oson vissza a Mecseken keresztül északnak.
Lesz benne kb. 817 kanyar, régen ezen az útvonalon terítettem árut. Ha nem volt sok cuccom, MINDIG motorral mentem, jó kör.
Szeva, Ez az ajánlat érdekes lehet, ha nem is sokkal de én 45ért tudnám megszerezni a komlett szettet amire 200Lóig garantált minöség. Gondolom csak kp-s az eset csere bere (Nokia 5300, Tft monitor, ja és egy nagycsomó bontott zx10 alkatrész)nem nagyon érdekel téged? A fizut meg kell várnom vele, de keresnio foglak ez ügyben holnap fizetem ki az uj gumikat és igy annyim nem fog maradni. tudnál egy számot dobni? vagy msn-cim is ok. üdv minden kawásnak, no meg nem kawásnak is széles utakat
érdeklődnék, hogy valaki tud e bontott zzr idomokat.
előre is köszi
gabo
Ezt meg kell nézni. Naon szép.
Gyönyörű...
Ott tanultam az Állattudományi Egyetemen 5 félévet...
Ha már ott vagytok, nézzétek meg a Deseda -tavat....Gyönyörű... megéri!
Előre is jó utat...
Pussz Kill Bill.
Autóval 120 felett már rendes gyomros élmény - motorral meg b..ott jó, de óvatosan: 150 felett elkönnyül a kormány a dombok átlépésekor, 250 felett pedig úgy jártok mint 10 éve a sásdi vagány, élete első sportmotorjával...
A rendőrök olyan messze találták meg a motortól (ő bent a faluban, a motor kint a szántón) hogy elsőre nem hitték el hogy ő azzal a motorral esett ! Állítólag be akarta bizonyítani hogy 250+ - szal is lehet abszolválni a dombokat...
Szóval le Kaposvárra ( Dföldvár - Tamási - Kaposvár jó kanyargós, élménydús végig ) onnan vissza Dombovár - onnan Sásd - majd le Mánfa - Pécs és a 6-oson vissza a Mecseken keresztül északnak.
Lesz benne kb. 817 kanyar, régen ezen az útvonalon terítettem árut. Ha nem volt sok cuccom, MINDIG motorral mentem, jó kör.
Mi a kaposvári stuntvbre megyünk azt ha a közelben vagyunk akkor már legyen kis szerpentín is
Mi is külön e miatt megyünk arrafelé, a 25-i tesztnapra.
( Tényleg: innen jön le valaki a Vario-motor teszt - re ? )
Keress nyugodtan bármikor, kb. két nap kell a rendeléstől, a házhoz szállításig.
véreb, vérebek vigyáztak a pacikra
Peeter te kaptad le a gepeket, rakj fel lsz 1-2db-ot.