A cserélgetés lehetősége elég behatárolt, mivel gyárilag berakott lapkák között nincs tul nagy eltérés.
Ráadásul nem biztos hogy vastagabbra kell cserélni, nekem mindet kisebbre kellett, mivel a szelepülések verődtek beljebb, nem pedig a himba kopott.
De majd Dani megmondja a tutit.
Mindesetre az enyém qrva jó lett és motorozhatok végre
Valaki segítene annyiban hogy mekkora lánckereke van a ZZR400on? első-hátsó?
Elől 4db csavart kell kitekerni, hátul meg adott a dolog hogy hozzáférj.
Dub, ZiZzeR, Peeter, Jakuza? Lécciii Valaki segícccsen
ZZR télleg szebb, elég jó formája van, és megis lehet ismerni messziről FR hasonló ha jól megnézed, de valahogy a ZZR jobban sikerült, bár ugye elfogult vagyok . Szerintem nézegesd a piacon mindegyik motort, amit szeretnél venni, és ha találsz egyet ami jó állapotban van, olcsó, megfelel, akkor azt vedd meg, mert ha Neked csak az egyik kell mindenáron, akkor mint valahol fentebb írtad "nem érdekel mi, csak legyen már" akkor abból lesz a gubanc, veszel egyet, végre megvan, örülsz aztán kiderül h elhamarkadott döntés volt. Előjönnek hibák, vagy jobban megnézve már nemis olyan jó állapotban van. Vigyél magaddal egy tapasztalt embert, legyen egy másik vélemény is, lehet olyan dolgokat észrevesz, amit Te nem gyönyörködés közben. Amiket én nézegettem annó: ZZR, ZXR, RF, Bandit, CB, CBR-t kettőt találtam összvissz 400asból. GS van sok, jó áron, ha nemérdekel hogy néz ki, hanem a űz élmény a lényeg, akkor azt is járd körbe. Kevésbé sportos, de kezdeni jó lehet az is.
ne bizonytalanítsatok el,amúgy is határozatlan vagyok mindig
vagy mégsem...?
mindenesetre megnéztem az adatlapodon a gs-t...(khm) de a zzr szebb
szóval hol is tartottam
tehát nem kell nekem nyomatékhegy,ennyi erővel automata váltosat is vehetnék...
jo az a kis elfoglaltság lassításkor vagy gyorsításkor.
de azért köszi h megosztottad,még átgondolom h melyik gép a hosszu élet titka
Ha egy csajszi véleményét is fogadod...
A Kawasaki ZR-Z szerintem nagyon jó!
Én sokat tanultam tőle, könnyen kezelhető, (itt megjegyzem halkan, számomra könnyebben motorozható motor volt, mint a ZZ-R. Ettől függetlenül nem cserélném le rá...)
Súlyra is könnyebb, egyszerübb, és tényleg ki lehet hajszolni a világból.
Engem egyszer sem hagyott cserben. Amit én tennék rá, az egy plexi az elejére, mert a nélkül borzalom... 160-nál autópályán majd le száltam róla, csak úgy kapaszkodtam... ha érted mire gondolok...
Egyébként kis csúnyácska, de jó.
Énis ott néztem, remélem nem kell mindet cserélni, meg olyasmit magyarázott a szerelő, hogy lehet őket cserélgetni, mmint ami lehet egyik szelepnél nem jó, az egy másikhoz jó, gondolom függ attól is hogy mennyire kopott a himba. Ezt a himbaeltolást jó lenne megoldani, mert akkor nem kell láncot bontani. Igazából Dani véleményére volnék kiváncsi, csak már rég láttam a fórumon
Az enyémen most csináljuk, lánszett csere, szelephézag állitás. A biker-world-ben van hozzá lapka, 1490-ért. A vezérműtengelyt nem kell kiszedni (legalábbis 1100-en), a himbákat el lehet tolni oldalra és ki lehet venni a lapkát egy kis ügyességgel. Szelepfedél tömités jó lenne, de pillanatnyilag sehol nincs, ugyhogy ezzel megy vissza, bekenve némi jófajta tömitő anyaggal. Amugy nem nagy ördöngősség a dolog, szerencsére aránylag könnyen hozzáférni.
Legalább objektíven lemérheted: ki mennyire figyel/értelmezi hozzászólásaid...
Javaslom, legközelebb rejtsünk el, oda nem illő szavakat a túra-beszámolók leírásában ( "..és akkor Csopakról lefelé haladva BETONKEVERŐ megláttuk a Balaton kékes vizét.." ), aki észreveszi
1, rendesen elolvasta, nem csak a képeket nézegette
2, kap egy Tibi csokit
Most vettem észre mekkora hülyeséget írtam Amikor nem ugyrik vissza a gázkar, hanem azon a gázálláson marad, ahol épp elengedted, az a tempomat immobiliser honnan jött sok hülye idegen szó
Csináljuk utánvéttel, amikor a páncélom adtam fel, azis csak 2000ft volt, bár súlyra könyebb, de terjedelemre lényegesen nagyobb. 400ft+- nem számít ekkora tételnél, majd tőzsdén visszahozom valahogy
http://picasaweb.google.com/ha...