A zzr400asomon a tompított refi / fénykürt nem megy , csak ha az izzó tompított vagy refi szálára adok külön feszültséget az aksiró (csak egy impulzust) , akkor kattan a relé . Mi okozhatja a gondot? kapcsoló szétszedve kitakarítva . Esetleg valakinek valami ötlet?
Helo, igen megvannak, 260 volt a pár újonnan, 180-200 euróért elvihetők. 4000 km van bennük, szinte újak. Ha még mindig érdekel akkor megmérem őket, de gondolom az eredeti 5mm-ből nem sokat vesztettek.
jó neked az 1100-ason szórok mindent le , már tele van a garázs /irodakonténer/ alkatrésszel . Levettem a két oldalát , aztán a plexit , hogy kivegyem a műszerkeretet , mert anélkül nemlehet a kesztyűtartó műanyagot levenni , ezt meg a tank miatt kell levenni , mert nem akarok semmit agyon feszegetni . Na a tank alatt már meg is van a légszűrő , na meg az átkozottak ide rakták az akksit is ! Csinálok az egészről videót , a téli estéken legyen min elaludni esti mese helyett !
motorban még nem használtam direktszűrőt, de körülöttem sokan már igen: általában felezték a gyári, hatezres periódust, ami nyáron, a porosabb időszakban is elég volt. a 14-esen lehet, lenne értelme, mert ott a villanyakban van a szűrő, tényleg csak egy mozdulat kikapni.
39000km-rel és gyári megnyúlt lánccal vettem, úgyhogy berágódott kitolt állapotban a fogasléce és lötyögött. Addig nem volt vele baj amíg a második lánc el nem kezdett nyúlni aztán olyan hangja lett ahogy betámasztott a patron, hogy azonnal csere. De legalább láttam belülről a gépészetet ami így a 70.000 felé is úgy fest, mint az új. Jó, hogy beszéltünk a karban tartásról mert a légszűrőt is meg kéne pucolnom bár fingom sincs, a K&N-t milyen gyakran kell (Majd Kutya úr megmondja) de nem árt neki, az biztos. Na, elmentem temetőbe. (hát a biciklit ki tolja vissza? )
Két évente szinkron-hézag bár most olyan keveset mentem, hogy ki lehet nyújtani az intervallumot simán. (most nézem, 2014 áprilisban volt vezérműlánc és feszítőpatron cserével együtt)
Amíg nem szivárog nem szoktam cserélni , viszont minden motorozás elött motul E.Z. lube P4 spay-vel lefújom a szárakat így nincs por és rovardögök amik eszik a szimeringeket ! Szelephézagokat mikor vizsgálod meg ?
Én nem bízom az elektronokban, nem töltök úgy, hogy rá van kötve az akku a rendszerre. Tegnap mentem egy hiánypótló 120km-es videojátékot. Végig vigyorogtam a bukóban.
Szerencsére idén nincs mit csinálni rajta, tavasszal meg lett oldva minden, villaolaj, szimmeringek is újak. Nem eresztett csak gondoltam 4 év után az új olajhoz az is dukál.
Nálam 15C fok alatt nincs motorozás . Már beálltam a téli szállásra , aztán szedegetem darabkákra , lejjebb írtam , majd rakom fel a vidiket róla !
Az akksit kivenni elég macerás , én ezért raktam egy szivargyújtó aljzatot az ülés alá , ezen lehet csepptölteni , nem kell kivenni !
Én nem teszem el télire, mindig készenlétben áll. Ha hosszú ideig dzsuva idő várható akkor kiveszem az akkut, ha hosszabb ideig nem megyek akkor elzárt csappal kijáratom a benyát az úszóházakból, hogy ne kocsonyásodjon bele, ellenőrzöm a hűtőfolyadékot meg megkenem amit kell, felbakolom és kész. Voltunk már dec. 24-én motorozni meg január-februárban is jöhet kis tavasz, ha az idő jó és nem hó/sólevesek az utak akkor menni kell. Nálam fejben nem létezik a téli elrakás fogalma a karbantartás meg nem évszakfüggő.
Tény, hogy az 1.4 alul vissza van fogva gyárilag de azért gyengének nem tűnt sehol, ment disznómód és nagyon kezes. Egyszerűen csak sokkal sterilebb, mint a nagymamája. Ha csak új motort vehetnék akkor zöld ZZR1400, semmi más. Szeretem én a sportmotorokat is csak nincs hova hajtogatni rajt a lábaimat.
Rakok egy videót , hogy lődörgünk , ill. elgyorsulunk ! A felség a herceggel !
Igazad van abban is karbi , igazi nyers vas ez a lényeg ! Már egyszer volt új 1100-em , de ha most lehetne kapni , valahogy megint összeraknám az árát !
Tökéletesen egyet értek !
Az 1400-as alul " gyenge " ? Ki volt kapcsolva minden tudományos szarság belőle ? Akkor annak menni kéne alul is !
Mercicusnak is írom , ha minden ki van kapcsolva , akkor gyorsításkor alsó tartományban is csak a homlokodon érezhetsz rúgást !
Ha ott egy lyukat éreztek azt a commander sem fogja orvosolni esetleg a szervíz egy injektor ellenőrzéssel ! 200 LE motorra amúgy sem rakunk szarságokat , hacsak nem drag racing épül !
Áttételben nekem elöl 1 foggal kisebb, hátul egy foggal nagyobb van. Tegnap végre mentem egyet hosszú kihagyás után, minden kanyarból kigyorsításkor vigyorogtam a bukóban. Próbáltam én is az 1.4-est, nagyon jó motor lenne ha alul is szabadjára lennének engedve a lovak de még ettől is egy bámulatos műszer viszont nekem pont az 1.1-es nyers parasztsága kell ha élvezni akarom a motorozást. Amikor leszálltam az 1.4-ről féltem, hogy majd úgy tűnik az öreg, hogy le kell szállni megtolni, ehelyett kettesben már kis gázon dobott egy x-et, hármasban 150-ig riszálta a seggét aztán négyben végre megtapadt az akkori D209 és éreztem, hogy igen, ez az én motorom. Ha lenne belőle 0km-es akkor újnak is ilyet szeretnék. Nem kell egérTV, nem kell tökéletes futómű csak érezni, hogy igazi motoron ülök. Mondjuk autókkal is így vagyok, isteni érzés visszaülni a PUG 306-ba a céges műanyag 308 vezetése után...
A zzr400asomon a tompított refi / fénykürt nem megy , csak ha az izzó tompított vagy refi szálára adok külön feszültséget az aksiró (csak egy impulzust) , akkor kattan a relé . Mi okozhatja a gondot? kapcsoló szétszedve kitakarítva . Esetleg valakinek valami ötlet?