Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia,

először is érdemes kettéválasztani: az első szériából is kétféle van, a 2006-tól és a 2008-tól gyártott. jómagam az utóbbit javaslom, kifinomultabb, kezelhetőbb jószág.

típushibája alig akad, de a kötelező szervizekre érdemes figyelni. mi már 50 ezer km körül járunk a két géppel (2006 és 2008 ZZR1400), csak ajánlani tudom, remek gépek. ugyanakkor, ha túrázásra és/vagy városi szaladgálásra is használod, akkor FELTÉTLENÜL szerezz be egy kormánykiemelőt és egy ún. túrakormányt, mert sokkal kényelmesebb, ill. könnyebben irányítható lesz vele a vas.
ha 175 centinél magasabb vagy, akkor egy excenteres lábtartó (kb 12 ezer Ft) sem árt, amivel 1-2 centit csökken a dönthetőség, de hosszabb úton is kényelmes lesz a vas.

Részletes használtteszt: http://www.sportmotor.hu/motor...
Most Xx-em van volt hayabusám is... igy sem a mérete sem az ereje nem meglepő

müszakilag értettem a kérdésem
Szia!
Nem nagyon lehet leírni.. :)
Ha mégis meg kell próbálni, akkor én azzal jellemezném, hogy sokoldalúan használható végtelen erő.
Én nem vagyok egy óriás (169cm), ezért amikor először kipróbáltam, a méretei miatt aggódtam, nem is az ereje miatt. Elvégre az fejben dől el, hogy mennyire akarod (ki)használni. Az első kb. 1 km-en kialakult a kép, hogy amennyire nagynak tűnik, annyira hibátlan futóművet pakoltak alá, úgy terelgettem a szerpentinen, mint a Hornetemet. És ez az első út volt..
Fantasztikus, hogy mennyire könnyen lehet uralni ezt a dögöt, de amikor úgy gondolod, hogy induljon meg, nem kell könyörögni neki. :) Egyetlenegy hibát tudnék mondani, ami ugye nem is a motor hibája, hanem az enyém, hosszú utakon a hátamon érzem, hogy lehetnék egy 5-10 centivel magasabb. Ezt leszámítva egyszerűen nem lehet semmi negatívumot mondani. Az előző motorjaimat is jónak gondoltam, de ez után csak bicajnak tűntek (Hornet, ER6n).
Ha bármi konkrét kérdésed van, írj bátran!
Üdv.
Z
azért köszi
sziasztok zzr 1400-ról mi a tapasztalat? (első szériás)
Már semmit, mert eladták. Kép alapján gyári állapotú 1200-as ZZR volt, nagyon jó áron.(2400 euróért ha jól emlékszem)
mit is kellene itt néznem?
http://www.ebay-kleinanzeigen....

Ez sem lehet rossz vétel..Neked meg közel is van apatata.
igazad van idekinn valóban jobban egyben vannak a mocik mint otthon de tisztelet a kivételnek!
Ugyan nem ide tartozik de szeretném megosztani veletek ami velem történt néhány hete!
A vasam kicsit jobban hajtottam a kelleténél és a fogyasztás miatt elszámoltam magam az autópályán. M3 nyíregyházi leágazásnál kifogytam (5km múlva bkút!)! Lejáróra kigurultam éppenhogy.
Kapálózhattam én bárhogy bárkinek! Mindenki kikerült míg egy Golfos megállt segíteni.(mint kiderült Ő is motorozik)De mit csodálkozom én földi halandó mikor balesetem volt a 1100 asommal sem állt meg senki segíteni.
Ezúton is köszönetet mondanék a kollégának, autósoknak meg nem üzenek itt semmit mert úgysem olvassák ezeket a topikokat!

Széles utat mindenkinek!

Ui.: ne centizzétek ki az üzemanyagot!
Szerintem kint vegyél motort. Igaz hogy az ár nagyon hasonló, de ha német tulajdonostól veszed ( nem török vagy egyéb nációtól ) nagyon jól karbantartott gépeket lehet kifogni. Főleg most , szezon után...
Én is kint vettem és nagyon nem bántam meg. Amiket otthon vettem annak mindig volt valami baja. Főleg a sok gányolás miatt.
Ami olcsóbb jóval több km van benne és nem néz ki ilyen jól
Hello!
Akkor 1 2003-as moci 5000km -rel az meg már nagyon gyanús?
nekem volt egy gsx 750f -m 93-as 2 év alatt nem mentem vele 800km
na nem azért mert rossz volt azért mert külföldön dolgozok
1000 vagy 1200-es mocit szeretnék venni mert 1 évben többszőr ki szeretnék jönni
sok? gyanúsan kevés inkább. gondolj csak bele, ez havi 2-300 kilométer futás csupán. inkább az ára bajos: ahhoz nagyon kell szeretni a típust (a hibáival együtt, ld. szelepek, e-h futómű, e fékrendszer stb.), hogy valaki 900-at adjon érte.
Sziasztok
szerintetek megéri? nem sok benne a km?
ezeknél mennyi a sok amivel nem szabad megvenni?
http://suchen.mobile.de/fahrze...
köszi szépen az infókat!
szia,
nekem túrakormányos volt a hatkilósom, sokkal kényelmesebb és jobban irányítható úgy a gép, de a hosszú túrákhoz az ülést is érdemes átalakítani - sajnos kb. 20 ezrenként kiüli az ember a szivacsot, és onnantól szenvedés a hosszú túrákon.
a 900 elég jó keret, 600-ast és 1200-est is találsz annyiból, ugyanakkor éppen a minap láttam a mobilén 950-ért egy 2006-os ZZR1400-at - ha sokat túrázol utassal, akkor inkább ez utóbbit javasolnám kis gyűjtögetés után.
a hátul ülőnek sokkal kényelmesebb, mint a régi ZZR-ek, ráadásul a futóműve és a fékrendszere fényévekkel pengébb, mint az 1100, 1200-nak.
Sziasztok!
véleményeket szeretnék kérni tőletek!
Hosszú távokra szeretnék motort venni konkrétan Berlinben dolgozom
néha néha szeretnék mocival menni
Szíven szerint egy 1100 -at vennék de elgondolkodtam a 600 és az 1200-ban is max 900e ft lesz rá
A kérdés mennyire kényelmesek? van valakinek 600-a túra kormánnyal?
Néztem idekinn de nem sok különbség van árban az otthoniakhoz képest
üdv
Köszi
sziasztok!

többen "panaszoltátok", hogy nem volt idén ZZR-es program, közös gurulás, sőt tisztán kawasakis is alig. nos, itt a lehetőség hogy felelevenítsük az öt évvel ezelőtti "20 éves a ZZR" bulit a negyed évszázados jubileumon.

a Motocampbe várják az ország motoroscsapatait szeptember utolsó hétvégéjére, ahol mi is ott leszünk - ha valakinek van kedve, jelezze, csatlakozzon hozzánk!

részletek és regisztráció: http://www.sportmotor.hu/motor...
Bocs, elirtam az arat: 10.000,- Ft-ert viheto.
Sziasztok, elado egy Kiyo lezerblokkolo ket erzekelovel, az ara 18.000,- Ft.

Erdeklodni itt lehet a forumon.
Nagyon szép így a képeket elnézve!
2004-es ZZR600 E eladó. Gondos, kicsit öreg gazdától.