Service manul-ra lenne szükségem 92` es ZZR1100 hoz, de csak 93`-tól találok mindenhol. Valakinek nincs esetleg PDF-ben? De ha valaki megmondaná a maintenance period ugyanaz e már előrébb járok!
Köszönöm!
volna egy problémám. zzr 400 e 96-os menet közben ugy csinál mint ha nyomvályús úton mennél és kiakar menni alólad jobbra, balra úgy hogy már a vezetése is komoly erőt igényel, de csak lassú haladásnál és ha motorfékkel elengeded a kormányt leakar menni az útról nem fut tovább egyenesen. Az elejét megemeltem, a kormányon lógást nem érzek ha megtolom és az első fékkel fékezgetek a csapágynál mozgást sem érzek.
Bocsanat, rosszul irtam tehat helyesen kg/mm-ben adjak meg.
Igy amit tudni akartál az 9,7km/mm a 06`-08`-as ZZR 1400-asokéban.
A Rockwell keménységét nem tudom megadni a rugóacélnak, azt szerintem csak maga a gyártó tudja vagy ahogy elotte irtam, meg tudjak neked merni, vannak olyan cegek, ha eseleg rugot gyartanal.
Na akkor ez a harmadik adat, amit olvasok. Mennyire vagy biztos benne, h 1kg-os?
Azért érdekel, mert a saját motorom eleje elég puha és rengeteg motor rugó méretét megnézve a zx14 tűnt a legideálisbbnak mind hosszra/átmérőre és ha 9.0lenne mint ahogy a racetech oldal írja akkor keménységre is, de most még bizonytalanabb lettem h egy újabb adatot kaptam.
Minden más motorból ha jó a keménység nem jó a hossz, többnyire rövidek, távtartót kéne gyártatni hozzá.
Ha a rugó állandó érdekel 1.00 kg/mm-ben határozták meg.
Ha a Rockwell száma érdekel a rugóacélnak amiből készült azt vagy elviszed egy ISO minositett ceghez aki ezzel is foglalkozik vagy felhívod a gyárat
Helló!
Tudja valaki a ZX14-nek az első teleszkóp rugójának a keménységét? Racetech honlap szerint 9.0, olvastam neten 9.5-et is, nemtom mi az igazság. Vkinek tuti infója?
Sziasztok ZZR tesók. Először írok nektek itt a fórumon, mert úgy tűnt eddig minden probléma ami felmerült megoldásra talált , de most úgy néz ki, hogy szükségem lesz rátok. Van egy 97 es Kawa zzr 400 -om (E modell) és a minap meg lett kicsit bontva a jobb oldala és találtam egy vezetéket ami nem hagy nyugodni (képen látható) nem tudom igazából mi lehet a szerepe mert úgy néz ki, hogy sem működés közben sem bármilyen módon nem korlátozza az elektronika működését , remélem meg tudjátok válaszolni mihez lehet köze. Leragasztottam és egyenlőre ott lóg a kicsike, úgy néz ki kiszakadt valahonnan, de nem igazán találtam a helyét, hogy honnan is, meg maga a kábel is csak ennyi amennyi a képen van. Minden választ előre is nagyon köszönök nektek, és jó motorozást a jó időben
Sziasztok! Valaki, aki szerelt már ZZR250-et, segítsen! A hátsó teleszkópba mennyi olaj kell? Mert a szervizkönyvben a légnyomást megadják, de azt nem, hogy olajnak mennyinek kell lenni benne. A neten sem találok erre semmit! Köszi előre is!
Én pont most ezzel szenvedek
Most állítom a karbikat a levegő/benzin állító csavarokkal.
Nekem 3-ra voltak ki tekerve. Most co mérővel állítom és eléggé össze -vissza állnak a csavarok. Valamelyiket kifelé van amit befelé tekerve kellett mert igy jött ki. Most 0.5%on áll a co mért kipifogó gáz. (4,5% volt beállítás előtt) eléggé bizalom gerjesző a müködése most.
Hengerenként azért el kellett játszadozni. Ez attól os függ milyen a hengerenkénti állapot.
Az alapjárati benzin-levegő arányt próbálom állítani, mert 3000 ig nem húz a motor rendesen.A gyári értékre akarom a 4 karbit beállítani. A gépkönyv szerint 1,3/4 +- 1/4.Jelenleg 1,1/4 áll mind a négy.
Service manul-ra lenne szükségem 92` es ZZR1100 hoz, de csak 93`-tól találok mindenhol. Valakinek nincs esetleg PDF-ben? De ha valaki megmondaná a maintenance period ugyanaz e már előrébb járok!
Köszönöm!