Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Mindenkinek!

Service manul-ra lenne szükségem 92` es ZZR1100 hoz, de csak 93`-tól találok mindenhol. Valakinek nincs esetleg PDF-ben? De ha valaki megmondaná a maintenance period ugyanaz e már előrébb járok!
Köszönöm!
Sziasztok! 2007-es Zzr 1400-hoz keresek jó állapotban lévő Givi oldaldoboz szettet. Valakinek esetleg? Köszi előre is. Z
Produkálja a szálszakadt gumma szép tüneteit.
volna egy problémám. zzr 400 e 96-os menet közben ugy csinál mint ha nyomvályús úton mennél és kiakar menni alólad jobbra, balra úgy hogy már a vezetése is komoly erőt igényel, de csak lassú haladásnál és ha motorfékkel elengeded a kormányt leakar menni az útról nem fut tovább egyenesen. Az elejét megemeltem, a kormányon lógást nem érzek ha megtolom és az első fékkel fékezgetek a csapágynál mozgást sem érzek.
Azaz 0.9-et, de mindegy, mértékegység függő.:) Gondolom érthető.
de nekem nem zx14-be kell. És 1.0 már túl kemény lenne, inkább ilyen 9 körüli kéne, azaz 0,9-0,95.
Itt 9.0-át írnak az elejére, és méretileg is stimmel, ezért gondolkodtam ebben.
Csak most nemtom mi az igazság, ill ha valóban 1.0, akkor nem jó, túl kemény.
Igen. ez hatso. Elso 1,0. Vehtesz eBay-en 1,2-est is.
Amúgy a 9,7 az elvileg a hátsó rugóstag rugója. Azt neten is annyit írnak rá. Nem keverted össze? Engem az eleje érdekel.
Sziasztok zzr 400 bontodik
Csaba
06209238057
Itt nem találtam semmi ilyen infót. Azért köszi. Majd lesz vmi.
Fogalmam nincs. de szerintem ilyen szinteken mar inkabb a gyartokhoz fordulj:
http://hyperpro.com/en/wp-cont...
vagy
http://www.ohlins.com/product/...
És a 08 utáni?
Bocsanat, rosszul irtam tehat helyesen kg/mm-ben adjak meg.
Igy amit tudni akartál az 9,7km/mm a 06`-08`-as ZZR 1400-asokéban.

A Rockwell keménységét nem tudom megadni a rugóacélnak, azt szerintem csak maga a gyártó tudja vagy ahogy elotte irtam, meg tudjak neked merni, vannak olyan cegek, ha eseleg rugot gyartanal.
Na akkor ez a harmadik adat, amit olvasok. Mennyire vagy biztos benne, h 1kg-os?
Azért érdekel, mert a saját motorom eleje elég puha és rengeteg motor rugó méretét megnézve a zx14 tűnt a legideálisbbnak mind hosszra/átmérőre és ha 9.0lenne mint ahogy a racetech oldal írja akkor keménységre is, de most még bizonytalanabb lettem h egy újabb adatot kaptam.
Minden más motorból ha jó a keménység nem jó a hossz, többnyire rövidek, távtartót kéne gyártatni hozzá.
Ha a rugó állandó érdekel 1.00 kg/mm-ben határozták meg.
Ha a Rockwell száma érdekel a rugóacélnak amiből készült azt vagy elviszed egy ISO minositett ceghez aki ezzel is foglalkozik vagy felhívod a gyárat

De egyébként érdekelne minek ez?
Helló!
Tudja valaki a ZX14-nek az első teleszkóp rugójának a keménységét? Racetech honlap szerint 9.0, olvastam neten 9.5-et is, nemtom mi az igazság. Vkinek tuti infója?
toth gyula 06704275150
szia a vízpumpám megoldódott de most kellene egy bal oldali lábtartó ha van. nem jól írtad le a számod nem tudlak hívni.
Sziasztok ZZR tesók. Először írok nektek itt a fórumon, mert úgy tűnt eddig minden probléma ami felmerült megoldásra talált , de most úgy néz ki, hogy szükségem lesz rátok. Van egy 97 es Kawa zzr 400 -om (E modell) és a minap meg lett kicsit bontva a jobb oldala és találtam egy vezetéket ami nem hagy nyugodni (képen látható) nem tudom igazából mi lehet a szerepe mert úgy néz ki, hogy sem működés közben sem bármilyen módon nem korlátozza az elektronika működését , remélem meg tudjátok válaszolni mihez lehet köze. Leragasztottam és egyenlőre ott lóg a kicsike, úgy néz ki kiszakadt valahonnan, de nem igazán találtam a helyét, hogy honnan is, meg maga a kábel is csak ennyi amennyi a képen van. Minden választ előre is nagyon köszönök nektek, és jó motorozást a jó időben
Sziasztok! Valaki, aki szerelt már ZZR250-et, segítsen! A hátsó teleszkópba mennyi olaj kell? Mert a szervizkönyvben a légnyomást megadják, de azt nem, hogy olajnak mennyinek kell lenni benne. A neten sem találok erre semmit! Köszi előre is!
A terem buráját
Co %
600


Valaki tudja milyen vo%-ra kell állítani a zzr 660-at

Én pont most ezzel szenvedek
Most állítom a karbikat a levegő/benzin állító csavarokkal.
Nekem 3-ra voltak ki tekerve. Most co mérővel állítom és eléggé össze -vissza állnak a csavarok. Valamelyiket kifelé van amit befelé tekerve kellett mert igy jött ki. Most 0.5%on áll a co mért kipifogó gáz. (4,5% volt beállítás előtt) eléggé bizalom gerjesző a müködése most.
Hengerenként azért el kellett játszadozni. Ez attól os függ milyen a hengerenkénti állapot.

Ha nincs co mérő akkor csak marad a gépkönyv.
Az alapjárati benzin-levegő arányt próbálom állítani, mert 3000 ig nem húz a motor rendesen.A gyári értékre akarom a 4 karbit beállítani. A gépkönyv szerint 1,3/4 +- 1/4.Jelenleg 1,1/4 áll mind a négy.
Nem értem
A szinkron csavart miért csavarod? Vagy ahoz nem nyúltál?
Az alapjárati csavar melyik? Mi az értéke?