Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! ZZR 400-os motorom van és első teleszkóp olaj és szimering csere következik.Valaki tudna esetleg segíteni abban hogy mennyi olaj kell a telóba száranként?
Van egy Zsír új E modellhez való gyári méretű víztiszta plexim a sarokban. Még a fólia is rajta van. A VFR-re nem passzol így tovább adnám :D 6e pénz az e-bay-en szóval induljunk innen :D
Jobb mintha szét kéne kapni a blokkot :)
Hello! Ma beszeltem egy szerelovel, azt mondta ha olyan a hangja mind a regi ikarusoknak akkor lanc... Es pont olyan :) hal istennek ez a kissebbik gond, szoval lancsere lesz...
Szerintem kuplunggal csak nehezen tudod forgatni a kereket főleg 1-esben. Lamellákat akkor kell cserélni, ha megcsúszik a kuplung nem akkor ha túl jól fog. Szerintem máshol lesz a gond. Hajtás körül minden rendben?
Sziasztok!

A következő kérdéssel fordulnék hozzátok:
Ma gurulni akartam menni, de a start után érdekes tüneteket hallottam a vasból, ismétlődő jelleggel, mintha a lánc, vagy a kerék forgásából adódott volna, így visszatértem a garázsba. Bakra tettem a hátulját, és elkezdtem a hibákat keresni. A következőket tapasztaltam:
Üresben lehet forgatni, minden zokszó nélkül a kereket, tehát más a probléma.
Sebességbe téve, behúzott kuplunggal alig lehet el elfordítani, így nem mentem ma sehova.
Szerintem a kuplung nem tud normálisan kiemelni, bár ezt azon a rövid távon amíg mentem nem vettem észre.
Olajcsere megvolt, Castrol 10w40 ment bele.
Kuplung bowdenen állítottam amennyit lehetett, de semmi javulás.

Minden ötletet szívesen fogadok, bár én arra tippelek, hogy cserélni kell a lamellákat, meg ami kiderül még...

Köszi
Aktív fórum, nem mondom!

Peeter remélem találkozunk és még lesz jó pár "régi motoros".
Kellemes húsvéti ünnepeket ZZR-esek (meg a többieknek is ;) )!

Egy kis nézegetni való a 30:50-től az érdekes ;)
Remélem mindenki jön!

Andretti szezonnyitó
Jó kérdés , de szerintem jó a "D"-hez is . A kormánykifli méretei meg a felfogatás nem változott szerintem .
C modellhez jó ez csak?
Ha érdekelne valakit , 15 mm vastagságú kormány magasság emeléséhez .
Oké , meg van .
Elől az Olajteknő alján jobbról talán 8 centire elölről pedig talán 3 centire. Ugyanolyan csavar mint a normál olajleereszto. Alu tomitessel.
És hol a másik ?
2 darab olajleereszto van a ZZR-en
Cseréltem azt is
Cseréltél olajszűrőt is? Ha nem akkor abban van a maradék fél liter.
Sziasztok !
Miért nem tudom beleönteni az előírt 3.5 liter motorolajat az 1100-as Zizibe ? 3 litert beleöntöttem és tele van a szintjelző ablak . Beindítottam járattam és utána is szinten volt . Elég bele a 3 liter , vagy nem csak alulról kell leengedni belőle a használt olajat ?
Ja , és ha valakit érdekel van 2 db 15mm-es kormánymagasítóm eladó , igényesen cnc gépen elkészítve aluötvözetből . (ZZR 1100 -hoz)
Sziasztok!

Ha valaki 1100D modellen kipróbálná milyen brutális hangot tud okozni ez a dob, gombokért vihető!
Szevasztok!

Gumi témában engedjetek meg egy gyakorlati tippet:

Metzeler Roadtec Z8

Átlagos közúti használatra, hosszú távú túrázásra nekem tökéletesen bevált. Jelenleg 12ezer km van a szettben, de szerintem meglesz a 15 is. Ja, ZZR1200-on használom.
Szia!
Köszi, írtam nekik ajánlatkérést, mert ilyen cucc sajna nem volt a webshopban :(
itt nezd meg, joideje en innen szerzek be majdnem mindent.

[nemreklam]
Köszönöm a gumis tanácsokat, megkönnyítették a döntést :)

Következő napirendi pont:
Hátsó fénynyereghez lenne szükségem a porvédő gumikra, vagy esetleg javító készletre, ha máshogy nem megy. Tud valaki esetleg ebben segíteni? Mindenhol csak árajánlat kérésbe botlok, kivétel az ebay, de azt most nem akarom megvárni :)

Köszönet előre is!