Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a Wilbers progresszív rugókkal meg a most friss 15W olajjal tökéletes. A gyári fék az 2 nagy fékezés után használhatatlan ugye. Most a K5 GSXR radiál pumpával, a GSXR1000K1 felújított nyergekkel és az új EBC tárcsákkal tökéletes az is bár pályán még nem próbáltam ezt a konfigurációt de olyat fog 2 kilóról minimális kézerőre, hogy cuppannak ki a szemeim a plexire.
Sziasztok!
Most készülünk motort váltani, a kiszemelt a zzr 1400 2007-es.
Annyi kérdésem lenne, hogy ki lett próbálva és éreztünk egy kisebb fajta "rúgást/megugrást" 1,2-ben 2500-3000 fordulat között, mi lehet az?
illetve úgy tapasztaltuk, hogy lomhább alacsonyabb fordulat számon, olvastuk is hogy nem ad le csak eleinte 80-90 LE-t. Ezek kiküszöbölhetőek/finomíthatóak szerintetek egy powercommanderrel?
köszi előre is!
ZZR 1200 bontódik.

70/6321-829
a jövő év februárban van tervbe a vásárlás hozok ki otthonról futót és azon viszem haza
ha nem találok elfogatható árban 1100-ast akkor maradok a 600-nál
2000-2300 euroért már kapok 25000km-rt futott 2001 vagy 2002-es kiadásút
de nem vetem meg még a gsx 750f-et se
majd kiderűl
Helo, gondolom a hullámos, Angliából rendeltem, nem egy ismert márka, de az ottaniak csak dícsérik. 260 volt a pár újonnan, 180-200 euróert eladom.
Mennyire tört meg ? Ha nem találsz , nekem van egy C-s kék lila van rajt rapedés de javítható , ingyen odaadom ! Csak műanyagos és festés !
Sziasztok!

Kicsit megtört a mocim egy kedves kis kanyarnak köszönhetően és egy bal..sz söförnek(Én). tud valaki gyári orr és oldal idomokat C-s zzr 1100 ashoz? vagy hogy hól keressem!? csak piros fekete kombináció érdekel ugyanis ez van és volt is rajta!

előre is köszi m indenkinek!
Szia féktárcsa érdekelne
nem kevés , az első 683 Km amit én linkeltem az meg 570 km Berlintől
már megvettem volna ha közelebb lenne de én Berlinben melozok
Sajna a hivatkozás nem működik , csak ha az egészet a google keresi meg !
Ha most keresném az 1100-ast , ezért már indulnák is futóval !http://www.ebay-kleinanzeigen....!/376620995-305-1979
megkell kérdezni , lehet adják vele a gyárit , én is így vettem , és vissza tettem az eredetit , meg leszórtam a doboztartókat .
A testvérem motort szeretne venni. Pont azt a narancs 1100-es találtam neki amit az elsőnek linkeltél. Szerintem jó vétel így első ránézésre, bár vannak esztétikai hibái. Mondjuk a testvérem nem nagyon szereti a superbike kormányt..
Ha valalkit esetleg érdekelne, eladó alkatrészek, 94-es ZZR 600-rol. Néhány kép, van még sok más is pl.: 4-1 remus kipufogó rendszer, ledes hatsó lámpa (pászol az 1100-ba is), hullámos első tárcsa fékek (kb. 4000km futottak), teljes elektronika, motor is de csak alkatrésznek (lásd a képen).
Hidd el pontos az a futómű , de ugye a mozdonyt nem kimondottan pályázásra találta ki a japán . Amire neked nem jó , arra találta ki 89-90 es ZXR -t . Söprűnyél eleje , rezzenéstelen lézerpontos kanyarok , méterpontosan belőhető fékutak . De azzal a motorral nem lehet városban lődörögni , meg kétszeméllyel szerpentinen élvezkedni . Egyébként pont a kawa futóművek azok amelyek soha nem igényelték a széria rezgéscsillapítót . Nem veled van a baj , csak magasabb követelményeket támasztasz a gépeddel szembe .
Ha megnézed az adatlapomat látod hogy 92-ben már vettem egy mozdonyt , akkor pontosan egy panellakás ára volt ! De mivel 26 éves voltam , hiába ment több mint háromszázat nekem más hiányzott ! Vettem egy GPZ900-at /adatlapomon videón / és totálisan átépítettem a saját számízének . Porrá vertem az összes akkori motort tiszta új CBR900-at CBR600-at GSXR-t FZR-t ha elolvasod a videóm alatti hozzászólásomat , leírtam mit tettem vele . A legérdekesebb egy tiszta vadi új fötengely / A teljes motor ára volt /ami belekerült , persze agyonfurkálva , lekönnyítve , centírozva , Egy Bimota teljes elsőhíd aminek csak az egyik szárba kellett olaj . Hab a tortán a két Marvic magnézium felni volt , amit sajna visszakellett adni a osztrák barátomnak . Na ez már olyan volt ami 26 évesen nekem kellett , 3. ban kuplung nélkül gázra egykerék , egy váltás és 150-180 bármennyi távolságon ! Ezt már lehetett fektetni is , de nem a kormánygombáig ! :) Na ezért vettem egy elsőszériás ZXR-t , na meg nem akartam elpusztulni a 900-al . Képtelen voltam megálni , hogy ne elsőkeréken áljak a lámpa alá , és ne hátsón szeljem keresztül az egész várost ! Ne nevessetek akkor nem volt még internet , a saját hülye fejem után csináltam mindent , vagy bejött vagy nem adta ki , akkor " laptyán " motoroztam ! A mobiltelefon mégcsak a hegytetőn talált térerőt ! :) A ZXR kormánygombája már az aszfaltig ért , a szám meg a fülemig ! Nagyon szerettem , és vigyáztam rá . Most 49 elmúltam a derekam csuklóm már csak köszönni szeretett a ZXR-nek ! Mindíg szeretettel gondoltam a mozdonyra , báránybőrbe bújt farkasra , hogy majd egyszer mikor már talán benő a fejem lágya / asszony szerint soha / visszatérek az öreg típushoz . Nem érdekelt az 1200 sem az 1400 /mindkettővel mentem / nekem ez kellett a LEGENDA ! Szóval nem veled van a baj és nem is a mozdonnyal !
Saját elképzelésem : ha úszik az eleje , a rugócsere jó ötletnek tűnik , de én módosítanám az áttételt , hogy adott sebességnél magasabb fordulat , kisebb nyomaték a hátsókeréken , hátsótagot ha túl kemény engedni egy kicsit vissza , és amit te is csináltál , több fajta gumit kipróbálni !
A metzelert kérem nem szidni , a ZXR ME Z 3 racinggal volt a legjobb , csak a saját könyököd van útba döntésnél semmi más nem szab határt neki , sajna csak max 2000 km ! Ha van rá lehetőséged próbáld ki ezt a fajtát , és kanyarokba meglátod a tükörbe az egész mezőnyt ! Ha nem jön be amit kétlek , megveszem tőled !
bár így lenne, de sajnos semmi nem áll távolabb a korai ZZR-ektől, mint a pontos, hatékony futómű és fékrendszer... mindkettő alulméretezett, sok-sok fejlesztéssel elfogadható szintre hozható, de még akkor sem nevezném példaértékűnek.
nem véletlen, hogy még a TÜV is engedélyezte, hogy az 1100-es mozdonyra felbarkácsolják a tulajok az egykori GSX-R nyerget és hasonló vészmegoldásokat.
Ennek a típusnak pont nem az eleje az erősége fék, futómű. Fék gyenge ehhez a tömeghez ,a futómű lágy semmi alítási lehetőség, ami van az meg egyenlő a nullával. Progressiv rugókat tettem bele és sűrűbb olaj van benne és még mindig nekem puha. Valószínű velem van a baj, a vezetési stílusom nem fekszik neki. Például mindenki odáig van a michlein power 2 Tc , vagy metzeler Z8-as gumikért , nekem nem jött be úszót az eleje kanyarban. Most D 211 van rajta ezzel tökéletesen, lehet kanyarodni bármeddig dönthető, csak a lábtartó gátol meg benne:-)))) Mindentől függetlenül szeretem. Mégis csak egy legenda.
Ezek a típusok pont a futómű pontosságától lettek amik . Ha szükség lenne rá , akkor az okát keresném meg !
Kormány lengéscsillapító !
A felső villakiflire mi a bánat van felpókolva ?
ebbe a színbe is csoda szép !