Szia!
Nem akarlak tovább keseríteni, és lehet, hogy félre vezető amit írok, de azt tudom hogy az 1100-esen ha nem szakember rakja össze, el lehet rakni a vezérlést, mivel nem egyértelműek a jelölések. Elsődleges tüntet amit leírtál, bizonyos fordulatszámon erős vibráció. Nem tudom, hogy a 6 kilóson is lehet e ilyen, mindenesetre nézesd át rendesen egy jó szerelővel szerintem...
Nos úgy alakult hogy mentem vele a hétvégén kb 500 km-t. Pályán és országúton beállt 6 liter körülire a fogyasztás. Ezek szerint városban sikerül ennyit ennie. Viszont volt móka rendesen. Elvittem egy szerelőhöz vidéken. Azt mondja az öreg, hogy ez nem 2005-ös gyártmány hanem 2001-es. Szerinte amikor behozták az országba megfiatalították. Remek, gondoltam magamban.
Illetve 110-130 között olyan szinten ráz hogy teljesen elzsibbadt a kezem és a jobb lábam. Egy élmény volt mikor végre lassabban mentem :)
Nálam még 2009 -ben fordult elő ilyen. 9 liter körül fogyott üzemanyagból, mikor nem volt felrakva a ram air rendszer rácsa a fejidomnál (annak a gumi talpa illeszti fel a műanyag csöveket a megfelelő helyre). Más hibajel nálam sem jelentkezett, csak a túlfogyasztás. Szerintem ezt a rendszert az elejétől a végéig nézzétek át és legyen a helyén az összes eleme. Nálam azóta minden rendben van, a fogyasztás kutya. által leírtak szerinti.
Sziasztok .
Sajnos az ügyetlenségem miatt történt egy kis probléma . Eldőlt a motor és az első sárvédő megsínylette a dolgot .
Ha tud valaki valahol ZZR 1100 "C" modell első sárvédőt eladót akkor szóljon már legyen szíves (ha fekete színű az meg még előny lenne)
ha egy motor 12 litert eszik, az KIZÁRT, hogy jó állapotú kívülről lehet szép, meg ilyenek, de az nem normális, súlyos hibára utal.
egyébként a szűrőt a hatkilóson mosni is lehet, nem biztos, hogy cserés.
mindenesetre kezdésnek összes szűrő és gyertya csere mehet, de meglepődnék, ha ezek ilyen extrém fogyasztást okoznának. (másrészt 2005-ös gépen nem értem, hogy kophatna szét a karbi: ez inkább a 20 éves, nyolcvan-százezer körül futott masinák baja szokott lenni.)
Piszkos szűrő lecserélése lehet esetleg segítség? Tudtommal az még idén nem volt cserélve. A szervizes szerint nagyon jó állapotban van a gép. Bár azért már volt mit rákölteni :( Nem olyan rég vettem és a Kawasati-hoz járt eddig szervizre.
feltétlenül vidd el szerelőhöz, valószínűleg egy másik karburátorsorra lesz szükséged. ha csak nagyjából gyári állapotú (és eredeti kipufogó, légszűrő van rajta), akkor túrázás közben 5-6,5 között kell fogyasztania.
sajnos az adatlapod nincs kitöltve, így nem tudok szerelőt ajánlani a közeledben...
Kezdő motoros vagyok. Visszaolvasva nem nagyon találtam megoldást a problémámra. Hátha tudtok valamit segíteni. Vajon mitől ehet kb 10 liter környékén egy zzr 600-as? Nem húzom neki, nem csúszik a kuplung, csak városi használat volt eddig. Kb 400 km-t mentem eddig vele és a legutóbb már feltűnt hogy kb 10 -12 liter elfogyott 120 km után. Aztán megnéztem 5 literrel, 50 km után szintén vége lett. Majd még egy teszt és lassan ez is ugyan azt az eredményt hozza. Nem füstöl, nem folyik láthatóan sehol. Most így fejben kiszámolva pont 40 liter ment el ezalatt az idő alatt.
Szia!
Az előző motorom u.ilyen volt, ott a fesz.szabályzó volt a ludas - emlékeim szerint. Nekem az aksi is túlhevült és kinyomta a savat.
Ha jól tippeltem, akkor fesz.szabályzó cseréje + áthelyezése szellősebb részre a megoldás, utóbbi kicsit nyűgösebb...
De remélem hozzáértőbbek azért lektorálják... :-)
Üdv:
Lew
Kedves András!
Az alábbi linken a 600-as user manuáléját találod, de tudtommal kerék tekintetében (is) egyeznek. Mindenesetre olvasmányos http://zx6r.com/service-manual...
Dropbox-ból indítja a .pdf letöltését...
Sziasztok!
ZZR600E-t szeretnék "hasmagasítani". Sajnos csak az ültetésről találtam infót. Nem csak az ülésmagasságról van szó (bár az sem hátrány), hanem hogy az alja feljebb kerüljön.
Feltételezem a kutyacsont cseréje lehet megoldás, de a kérdésem épp ez: merre induljak, milyet kellene keresnem pontosan?
Ha van tippetek, előre is köszönöm!
Sziasztok!
Kawasaki ZZR 400/600-hoz eladó kipufogók és házi készítésű oldal és hátsó doboztartók eladóak lettek!
Akit érdekel hívjon vagy keressen meg e-mailben:
30/7771926
zoltan.palinkas87@gmail.com http://www.kepesmotor.hu/onroa... http://www.kepesmotor.hu/motor...
Sziasztok! Szeretnék olajat cserélni 92-es 600D zizimben, kérdésem az lenne, hogy mit öntsek bele? Motul - ban gondolkodom, ezen belül milyen típus ajánlott? Illetve gondolom ilyenkor lég és olajszűrőt is cserélni kell, ezek között van különbség, vagy mindegy melyik típus mellett döntök?
Köszi a segítséget, és széles utat!
Tudja valaki, hogy milyen csapágy kell ZZR400 első kerekébe. Az enyém nyikorog, persze nem feltűnően, alig észrevehető, leállított motornál lehet csak hallani (ami érdekes, mert csapágy morogni szokott amikor tönkremegy, legalábbis autónál, motornál meg még nem ment tönkre kerékcsapágyam), mellesleg nem melegszik egyáltalán azt néztem. Meg eddig nem is lógott, bár most, hyog megmozgattam, mintha nagyon kicsit kotyogna, de még az sem biztos, mert annyira minimális, alig észrevehető.
(Meg kattogó hangot is lehet hallani, de az gyanús, hogy a kilométerórameghajtó-valakinek van ezzel a kattogással kapcsolatos tapasztalata?). Mellesleg remélem tényleg előlről jön (nem szeretném kicserélni, aztán kiderül, hogy a hátsó), bár elég egyértelműnek tűnik.
Meg hol találok robbantott ábrát, mikrofilmet, mert elég sok mindent szereltem már, de konkrétan első tengelyt nem, bár lehet menne a dolog, mert nyilván nem olyan bonyolult, mint egy blikkszerelés, de szeretem előtte megnézni mit is csinálok, ha már lehet, és úgy emlékszem valaki már linkelt be egy mikrofilmes oldalt. Előre is köszi mindenkinek mindent
Köszi,
Ez végre biztató , tetszik a formája és erőben is az, amit első motornak keresek. Mielőtt felveszem a 7 mérföldes csizmámat és megyek megnézni esetleg jó tanács, hogy mire érdemes figyelni?
Első motor vásárlása előtt tartok tájékozódási futást. Előbb tájékozódom, aztán futás! Kawasaki ZZR 400 15+ éves 50 000 km. Már több 400-as japán verzióról is lebeszéltek, mert a szervizelhetősége katasztrófa. Ugyan ez a helyzet a Kawa-nál is? Esetleg ez könnyebben kézben tartható? Gondolok itt a húzósabb tételekre, karbi, kuplunk, elektronika, futómű. Hosszú távra terveznék vele, de túrázni és nem az alkatrész várásra gondolok. Minden tippet szívesen fogadok.
ma voltam bent egy szerelőnél a telóhoz infokat szerezni, azt mondta ezt a fajtát nem kell légteleníteni, ha nagyon lemegy, akkor meg tegyek bele még olajat...
Úgy döntöttem használom így egy darabig, aztán meglátjuk mi lesz, ha felkeményedik, hurrá, ha nem, teszünk még bele olajat....
Nem akarlak tovább keseríteni, és lehet, hogy félre vezető amit írok, de azt tudom hogy az 1100-esen ha nem szakember rakja össze, el lehet rakni a vezérlést, mivel nem egyértelműek a jelölések. Elsődleges tüntet amit leírtál, bizonyos fordulatszámon erős vibráció. Nem tudom, hogy a 6 kilóson is lehet e ilyen, mindenesetre nézesd át rendesen egy jó szerelővel szerintem...