Van valaki pesten aki csinált már karbi szinkront és tud benne segíteni? Mindent megcsináltam eddig magam de ennek nem biztos hogy nekifognék egyedül elsőre :)
Allgäui részen motoroztam Németországban. Konkrétan Füssen környékén. Kicsit zsúfolt volt. Nagyon sok túrista volt. Plussz egy autos oldtimer rally. Ennyi régi Ferrarit soha nem láttam még..
Nekem a hőfokmérő kitér 90° környékére a mutató szerint mindig, viszont eddig még csak egyszer tudtam tovább vinni a mutatót rajta, egy nagyon meleg kánikulai napon városi araszolgatás és lámpák között. De akkor beindult a ventillátor, és rendezte a termikus egyensúlyt. A hátsó lábtartó nekem is gyári, és én is jártam már úgy, hogy odakozmált az asszony lábbelije.
A kormányt megemeltem 4 cm-el, de nekem így is elzsibbad a csuklóm rajtra, ez valószínűleg az én gyári hibám, bár egy egyenes kormány biztos kényelmesebb lenne. A kiemelőről tettem is fel képet pár éve ide a fórumba.
Amúgy gratulálok hozzá, balesetmentes kilométereket kívánok hozzá!
Vettem egy ZZR 1200-ast ,egyelőre nagyon frankó minden,viszont a hátsó lábtartó az katasztrófa... Van erre valami jó megoldás?
Gondolok itt valami szélesebb lábtartóra,mert a gyáriról könnyen ráér a cipőtalpa a kipufogóra.
A vízhőfokmutatót is alig mozdul ki menet közben,de ahogy néztem a videókat,azok is ugyanilyenek,úgyhogy nagyjából ez talán rendben is van.
A kormány magasítva van,remélhetőleg túra során nem fog nagyon zsibbadni a kezem.
Nagyon tetszik a gép,nagyon meggyőző az ereje és a nyomaték.
Pár év után én is visszatérnék ide, családi okok miatt kimaradt egy pár szezon, viszont szerertném az öreget rendbevágni, ezért kérdezném, hogy tudtok-e abban segíteni, hogy hol lenne érdemes 1200-hez alkatrészeket, ill. kopócuccokat beszerezni? Valami bevált bolt vagy webáruház?
Előre is köszi a segítséget!
Sziasztok!
4 év után ismét visszatérnék a zzr-es csapathoz most motort keresek 600-as E modell érdekel, kérlek benneteket aki esetleg tud megvételre érdemes gépet az jelezzen nekem. 3-400 e körül.
Köszi mindenkinek aki infót tud adni!
szia,
nekem van egy PLX tartókonzolszettem, hozzá illeszkedő Givi V35 oldaldoboz párral. jobbára szólóban utazom, ezért egyre kevesebbet használom őket (egy személyre a hengertáskám is elég), így, ha meg tudunk egyezni, megválnék a szettől.
illetve akad egy Bagster tankbőröm is (kép), amit mostanában szintén nem hordok, ugyanezen okokból. címem az adatlapon, ott elérsz, ha bármelyik megtetszene.
ZZR D modellhez (1990-1993) alkatrészek eladók olcsón.
Vízhűtő kompletten
Tükör jobbos
Gyújtás kapcsoló villahíddal
Kerék első
Fék pedál
Kormány súly-1 db
Oldal támasz kompletten
Lámpa hátsó kompletten
Gyújtó pipa 3 db
Kábel köteg
Indító-relé
Index-relé
Segédváz
Fék munka henger keréknél első 2 db
Főfékhenger hátsó
Fékcső első
Sárvédő hátsó
stb.érdeklődj.
Főtengely +4 hajtókar nyugvó=32 mm,hajtókar=30 mm
Váltó komplett
Önindító
Kuplung ház
Vezérmű lánc + a feszítői
Generátor forgórész-mágneses kerék
stb.érdeklődj.postán is tudom küldeni vagy futárral de személyesen is átvehető.
egyedi árak megbeszélés alapján.
Szia!
Gondolom túl vagy rajta de azért leírom, 173cm/75kg két éve vettem 92` es 1100 zzr-em. első motorom. kell egy pár km hogy érezd. már most mondom nem fogsz vele menni 120 al nem szereti csak a 220 at! ha nem hajtod ki a lelkét örök élet +1nap 6000 fordulat fölött kapaszkodni kell, de nagyon! nehéz kicsit kanyarodni vele mert nagy a forduló kör! ha volt egy 600 körüli géped fél szezon alatt simán megszokod! vigyázni kell a széria hibára de ezt úgysem fogod látni rajta, ugyanis a hajtókar olajozásával van gond. habosodásra hajlamos a 2 es nél!
Egy masik nagyon korrekt kollega azota mar kisegitett. :)
Azert koszonom meg egyszer.
Denso
Keresek ZZR 1100 D fejidomot
szín és a fényezés állapota mindegy csak ne legyen repedt, törött vagy műanyagos "szakember" által taknyolt.
A feltöltötteken kívül megvan még a 2 kerék, illetve az első telók.
Nekem a hőfokmérő kitér 90° környékére a mutató szerint mindig, viszont eddig még csak egyszer tudtam tovább vinni a mutatót rajta, egy nagyon meleg kánikulai napon városi araszolgatás és lámpák között. De akkor beindult a ventillátor, és rendezte a termikus egyensúlyt. A hátsó lábtartó nekem is gyári, és én is jártam már úgy, hogy odakozmált az asszony lábbelije.
A kormányt megemeltem 4 cm-el, de nekem így is elzsibbad a csuklóm rajtra, ez valószínűleg az én gyári hibám, bár egy egyenes kormány biztos kényelmesebb lenne. A kiemelőről tettem is fel képet pár éve ide a fórumba.
Amúgy gratulálok hozzá, balesetmentes kilométereket kívánok hozzá!
Zzr 1100 első és hátsó kerékcsapágy . Megegyezik a "C" és a "D" sorozat ? Valamint termosztát betétet nem tudjátok hol lehet venni hozzá ?
Vettem egy ZZR 1200-ast ,egyelőre nagyon frankó minden,viszont a hátsó lábtartó az katasztrófa... Van erre valami jó megoldás?
Gondolok itt valami szélesebb lábtartóra,mert a gyáriról könnyen ráér a cipőtalpa a kipufogóra.
A vízhőfokmutatót is alig mozdul ki menet közben,de ahogy néztem a videókat,azok is ugyanilyenek,úgyhogy nagyjából ez talán rendben is van.
A kormány magasítva van,remélhetőleg túra során nem fog nagyon zsibbadni a kezem.
Nagyon tetszik a gép,nagyon meggyőző az ereje és a nyomaték.
Egy ingyenes fékpados teljesítmény-mérést szeretnénk felajánlani az Ago Motors-nál.
van itt a forumon ZZR 1100D-s budapesti forumtars?
Pár év után én is visszatérnék ide, családi okok miatt kimaradt egy pár szezon, viszont szerertném az öreget rendbevágni, ezért kérdezném, hogy tudtok-e abban segíteni, hogy hol lenne érdemes 1200-hez alkatrészeket, ill. kopócuccokat beszerezni? Valami bevált bolt vagy webáruház?
Előre is köszi a segítséget!
4 év után ismét visszatérnék a zzr-es csapathoz most motort keresek 600-as E modell érdekel, kérlek benneteket aki esetleg tud megvételre érdemes gépet az jelezzen nekem. 3-400 e körül.
Köszi mindenkinek aki infót tud adni!
Szeptember 18-19-20-án lesz a a Kawasaki Fest elnevezésű motoros rendezvény...
Gyertek el minél többen!
http://fest.kawasaki.hu/
https://www.facebook.com/event...
Jó móka lesz...
a ZZR 1100D tipustarsak segitseget szeretnem kerni: megtennetek, hogy megirjatok a cdi-tek szamat? (az ules alatt talalhato dobozon van feltuntetve)
Elore is koszonom a segitseget.
nekem van egy PLX tartókonzolszettem, hozzá illeszkedő Givi V35 oldaldoboz párral. jobbára szólóban utazom, ezért egyre kevesebbet használom őket (egy személyre a hengertáskám is elég), így, ha meg tudunk egyezni, megválnék a szettől.
illetve akad egy Bagster tankbőröm is (kép), amit mostanában szintén nem hordok, ugyanezen okokból. címem az adatlapon, ott elérsz, ha bármelyik megtetszene.
ZZR D modellhez (1990-1993) alkatrészek eladók olcsón.
Vízhűtő kompletten
Tükör jobbos
Gyújtás kapcsoló villahíddal
Kerék első
Fék pedál
Kormány súly-1 db
Oldal támasz kompletten
Lámpa hátsó kompletten
Gyújtó pipa 3 db
Kábel köteg
Indító-relé
Index-relé
Segédváz
Fék munka henger keréknél első 2 db
Főfékhenger hátsó
Fékcső első
Sárvédő hátsó
stb.érdeklődj.
Főtengely +4 hajtókar nyugvó=32 mm,hajtókar=30 mm
Váltó komplett
Önindító
Kuplung ház
Vezérmű lánc + a feszítői
Generátor forgórész-mágneses kerék
stb.érdeklődj.postán is tudom küldeni vagy futárral de személyesen is átvehető.
egyedi árak megbeszélés alapján.
06-20-589-19-81
kawagucci@citromail.hu
Gondolom túl vagy rajta de azért leírom, 173cm/75kg két éve vettem 92` es 1100 zzr-em. első motorom. kell egy pár km hogy érezd. már most mondom nem fogsz vele menni 120 al nem szereti csak a 220 at! ha nem hajtod ki a lelkét örök élet +1nap 6000 fordulat fölött kapaszkodni kell, de nagyon! nehéz kicsit kanyarodni vele mert nagy a forduló kör! ha volt egy 600 körüli géped fél szezon alatt simán megszokod! vigyázni kell a széria hibára de ezt úgysem fogod látni rajta, ugyanis a hajtókar olajozásával van gond. habosodásra hajlamos a 2 es nél!