ezt magam gyártottam, pontosabban édesapám segítségével készítettük el, majd utána LaciCRM druszám hirdetett egy LSL gyártmányú, CBR600-ra való szettet, ami egészen kis átalakítással felment a ZZR-re is, így az lett a végleges.
a használt szettek (emelő plusz kormány) 40-80 euró között mozognak, plusz a bowdenek, csövek gyártása, ami kb. tíz rugó volt anno nekem, Biatorbágyon csinálták.
Köszi a vàlaszt. Néztem a tiéd és hasonlót szeretnék.Keresnem kell akkor vmi szerelőt aki ezt ilyen profin összetudja hozni.Egy kb àrat azért tudsz mondani meg , hogy honnan tudom beszerezni az alkatreszeket.?Köszi :-)
szia! a kormány alakjától függően több alkatrész is cserére szorul: a bowden és a fékcső alap, ezen felül lehet, hogy túraplexire is szükséged lesz (nekem azt is cserélni kellett a hatszázason.)
Sziasztok kérnék egy kis segítséget motor problémával kapcsolatban. Zzr 400 D 92 évjárat 52Le. A probléma a következő beinditástól számított 5 perc (10km max)táv után leesik az alapjárat és le áll a motor. Vissza indítani nehéz majd le meríti az aksit. A blokk forró,a hőmérséklet jelző alig mozdult, a ventillátor meg alig bírja hűteni a hűtő.
Aki tud valami tanácsot adni hogy mi lehet a probléma annak nagyon hálás lennék.
Sziasztok.
A tapasztalatát, véleményét szeretném kérni aki esetleg használ MT flux vagy LS2 flip-up bukót. (Kényelem, zaj, szellőzés, stb)
Köszönöm a segítséget.
Sziasztok.Szeretnék érdeklődni, hogy valaki szerelt e màr fel "túrakormànyt" ?! Miket kell hozzà cserélni? Pl fékcső, kàbelek, kuplungbowden stb.. Kb mekkora költséggel jàr?Milyet érdemes beletenni? Köszi :-)
Szia!
Köszi az infót, sajnos sok baja van már a 400-as karbinak, így arra döntöttem, hogy cserélem az egészet. Tegnap este ebay-ről angliából rendeltem egyet, ami használt, de működőképes. Van fent még két szutyok azt nem mertem bevállalni. Mivel elég nehéz hozzá szerezni ilyet, gyorsan le kellett csapnom rá, mert nem nagyon szokott lenni.
Még egyszer köszi az infót.
Sziasztok!
Ma megint nekiláttam, kormány le, felső kupak ki, kerék egyben a teleszkópok többszöri mozgatás felfele (vagy 100x, fáj is a karom ) kicsit szerintem jobb lett, bár már nem tudom mi lenne a jó koppanás nincs, csak meglehetősen puhán rugózik, és leül az eleje, ha nagyobbat fékezek. Szervizkönyvet milliószor átnéztem, + van itt is egy hasznos vidi feltöltve,
de az én (mi) régi telónkban nincs állítási lehetőség, így a középső "valami" is hiányzik, amiben a videóban látható módon légtelenítenek. Tanácstalan vagyok, holnap beugrok egy szerelőhöz, hátha tud valami okosat mondani....
Üdv.
Remélem hasznos információt adok. Le kell előre szögeznem, hogy amit leírok az a saját tapasztalatom és ez nem biztos, hogy a valóságnak megfelel. (Magyarul tévedés jogát fenn tartom)
A 91-92-es 400-as és a 600-as karbi teljesen különbözik (legalább is a torokátmérő, fúvókák bocs nem mértem át mindent) szerintem a tűszelep és más tömítések egyeznek. remélem segitettem. (nekem mind két motorom van és karbi sorom is)
ZZR 400 motoromat szeretném feltámasztani 8 éve van meg, de már három éve pihen a garázsban. Karburátor alkatrészek kellenének, tűszelep, tűszelepház. Van valakinek esetleg eladó használt karbija?
Probléma az, hogy nem lehet beállítani az úszó szintet, egyik hengerbe sok megy, másikba semmi..
Azt nem tudom, hogy a 600-as karbi jó lehet-e rá, de 600-as szervizleírásom van, ki is nyomtattam, így összehasonlítom a torokátmérőt.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Nekem igy összeszerelve fékezéskor mindig koppant akkor. Kb 1-2 hónap útán vettem észre hogy jó. Na jó inkább 500-1000 km után. Ha vissza nézdéd Kutyával beszéltem is erről akkor kb 2012-ben. Hú vazze ideje lenne cserélni megint olajat.
remélem így lesz, mert pumpálni azt én is csak kb 2x csináltam, aztán "működik" felszólalással ment vissza a helyére...
Remélhetőleg minden a helyén, mert csillapít, csak nagyon leül, és alkatrész sem maradt ki
Holnap gurulok egyet, remélem a próféta szólt belőled :D
Hali. Bocsi hogy bele szolók. Nekem is ilyen volt mikor kicseréltem. Aztán idővel megszünt. Elfelejtettem "felpumpálni" vagy is mikor az olajat beleöntöttem párszor a szárat meg kell huzogatni-pumpálni. Probáldmeg igy hintáztatni nyomogatni 40-50 szer vagy csak menj vele. Már ha jólvan összetakva és minden jó benne. (bár szerintem nem bonyolult egy szerkezet.). Ja mielőtt megszólnának ez csak egy tip és csak nálam fordult elő nem kell kész szerelési ténynek venni és semilyen felelőséget nem válalok ha nálad más a híba.
Sziasztok! Gondolom mindenki motorozik, de ha tudtok valaszolni orommel vennem. Zzr 600 D (1991) nel lett cserelve telo olaj es szimmering. 420ml 15w olajat kapott, de most mintha nagyon osszemenne az eleje fekezesnel. Ez a helyes mennyiseg, vagy többet kell bele tolteni?
Ez a motor itt van tőlem pár utcára, nagyon rossz formában nem lehet mert a kiscsaj nem kicsit szokta neki tépni fölalá a ferihegyi úton. Bár Ebből a valós jelenlegi műszaki állapotára nehéz következtetni. Simán nem akarnak már rá költeni szerintem.
Nekem volt 250-es ZZR nem csúszott a kuplungja soha, karbihoz alkatrész van a motor ára nem vészes viszont foglalkozni kell vele és még ezeken kívül mi jön elő ha megvetted. Ha nem vagy barkácsoló szellem akkor felejtős.
Sziasztok!
Barátnőmnek néztünk ki egy 250-es ZZR-t.
Konkrétan ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zzr_250-8882122
Beszéltem az emberrel,azt mondta hogy súbert tű kellene a karbiba,mert nincs,vagy nem j az alapjárat,valamint hogy típusbetegség a kuplung csúszás.
Szerintem valami tuti nem lehet jó a kuplungalk,az nem normális hogy csúszik.
Tőlem 250 kmre van a motor,így jukra nem mennék fel.
Bárkinek van 5lete,véleménye,tippje az kérem ossza meg
a használt szettek (emelő plusz kormány) 40-80 euró között mozognak, plusz a bowdenek, csövek gyártása, ami kb. tíz rugó volt anno nekem, Biatorbágyon csinálták.
Képek és leírás ITT.
Aki tud valami tanácsot adni hogy mi lehet a probléma annak nagyon hálás lennék.
A tapasztalatát, véleményét szeretném kérni aki esetleg használ MT flux vagy LS2 flip-up bukót. (Kényelem, zaj, szellőzés, stb)
Köszönöm a segítséget.
Köszi az infót, sajnos sok baja van már a 400-as karbinak, így arra döntöttem, hogy cserélem az egészet. Tegnap este ebay-ről angliából rendeltem egyet, ami használt, de működőképes. Van fent még két szutyok azt nem mertem bevállalni. Mivel elég nehéz hozzá szerezni ilyet, gyorsan le kellett csapnom rá, mert nem nagyon szokott lenni.
Még egyszer köszi az infót.
Ma megint nekiláttam, kormány le, felső kupak ki, kerék egyben a teleszkópok többszöri mozgatás felfele (vagy 100x, fáj is a karom ) kicsit szerintem jobb lett, bár már nem tudom mi lenne a jó koppanás nincs, csak meglehetősen puhán rugózik, és leül az eleje, ha nagyobbat fékezek. Szervizkönyvet milliószor átnéztem, + van itt is egy hasznos vidi feltöltve,
http://www.sportmotor.hu/motor...
de az én (mi) régi telónkban nincs állítási lehetőség, így a középső "valami" is hiányzik, amiben a videóban látható módon légtelenítenek. Tanácstalan vagyok, holnap beugrok egy szerelőhöz, hátha tud valami okosat mondani....
Remélem hasznos információt adok. Le kell előre szögeznem, hogy amit leírok az a saját tapasztalatom és ez nem biztos, hogy a valóságnak megfelel. (Magyarul tévedés jogát fenn tartom)
A 91-92-es 400-as és a 600-as karbi teljesen különbözik (legalább is a torokátmérő, fúvókák bocs nem mértem át mindent) szerintem a tűszelep és más tömítések egyeznek. remélem segitettem. (nekem mind két motorom van és karbi sorom is)
ZZR 400 motoromat szeretném feltámasztani 8 éve van meg, de már három éve pihen a garázsban. Karburátor alkatrészek kellenének, tűszelep, tűszelepház. Van valakinek esetleg eladó használt karbija?
Probléma az, hogy nem lehet beállítani az úszó szintet, egyik hengerbe sok megy, másikba semmi..
Azt nem tudom, hogy a 600-as karbi jó lehet-e rá, de 600-as szervizleírásom van, ki is nyomtattam, így összehasonlítom a torokátmérőt.
Segítségeteket előre is köszönöm.
remélem így lesz, mert pumpálni azt én is csak kb 2x csináltam, aztán "működik" felszólalással ment vissza a helyére...
Remélhetőleg minden a helyén, mert csillapít, csak nagyon leül, és alkatrész sem maradt ki
Holnap gurulok egyet, remélem a próféta szólt belőled :D
Szervizintervallumok: 5000 km-enként
Olajcsere (szürővel): 10000 km-enként
Motorolaj: SAE 10W40
Olajmennyiség szürővel: 3,2 l
Teleszkópvillaolaj: 10 W 20
Olajmennyiség villaszáranként: 420 ml
Gyújtógyertyák: NGK CR9-E
Szelephézag (hidegen)
Szívó: 0,15 - 0,24 mm
Kipufogó: 0,22 - 0,31 mm
Koszi elore is.
Egy zzr 600-ra szerintetek mennyibe fájhat egy szelepfedél tömítés csere? Új vagyok a témában, elnézést ha hülyeséget kérdezek.
Ez a motor itt van tőlem pár utcára, nagyon rossz formában nem lehet mert a kiscsaj nem kicsit szokta neki tépni fölalá a ferihegyi úton. Bár Ebből a valós jelenlegi műszaki állapotára nehéz következtetni. Simán nem akarnak már rá költeni szerintem.
Nekem volt 250-es ZZR nem csúszott a kuplungja soha, karbihoz alkatrész van a motor ára nem vészes viszont foglalkozni kell vele és még ezeken kívül mi jön elő ha megvetted. Ha nem vagy barkácsoló szellem akkor felejtős.
Barátnőmnek néztünk ki egy 250-es ZZR-t.
Konkrétan ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zzr_250-8882122
Beszéltem az emberrel,azt mondta hogy súbert tű kellene a karbiba,mert nincs,vagy nem j az alapjárat,valamint hogy típusbetegség a kuplung csúszás.
Szerintem valami tuti nem lehet jó a kuplungalk,az nem normális hogy csúszik.
Tőlem 250 kmre van a motor,így jukra nem mennék fel.
Bárkinek van 5lete,véleménye,tippje az kérem ossza meg