Állat lehet ! Én mondjuk élvezem az alsó tartományban ahogy zizeg a blokk ! Amikor még az oroszlánkörmök behúzva vannak , és csak dorombol a cicus ! Két kép : amikor egymásra találtunk és nekem is van matskám !
Valaki szedte már szét a műszerfalat? Sajnos amikor Kakucson a parajosban brékeltem megfolyt a kis kvarcóra LCD kijelzője (a képen is látszik lejjebb). Vajon ki lehet külön cserélni vagy csak a fordulatszámmerővel együtt? Ettől függ, hogy mit keresek alkatrésznek.
Az enyémben viszonylag kevés (68000) km van de belül minden olyan, mint újkorában. A vezérműlánc feszítő, a generátorlánc egyik feszítője adta meg magát eddig odabent ami nem kopó-fogyó, semmi más. Ezek is inkább az előző tulajnál nem idejében cserél láncok miatt. Ezek mind elmentek volna még ha gondatlan vagyok de nem szeretem a csörgő-zörgő dolgokat.
Az enyémben 50e km van , de sok ZZR 100e km közelébe is hibátlanul teljesít . Egyébként nekem is a 93-as főszín tehát az első linked tetszik a legjobban ! A mostani ZZR-em ennek a 93-asnak az egyszínű narancs nélküli lilametál a színe .
Köszi ! Ha találsz egy jó állapotút , nem fogsz csalódni benne ! Mikor megvettem , első utam egyik barátomhoz , volt főnökömhöz vezetett , akinek sokat meséltem , hogy egy igazi motorom volt a sok közül egy ZZR 1100 . Sokat regéltem neki a menettulajdonságairól , példásan jó futómű , gőzkatapult szerű gyorsulásról , szóval csak áradoztam ! / Annak a C2-nek még Németországban kinyitották a torkát és 310 elött ált meg a mutatója , a mostanira nem voltam kiváncsi :) / De most ott volt élőben , és kipróbálta amit addig csak tőlem hallott , és vagy hitte , vagy nem !
Mikor visszajött , a lába remegett , és csak azt hajtogatta hogy ilyen nincs , ez sínen megy ez egy kibaszott MOZDONY ! 3 hét múlva már a vadi új saját ZZR 1400 performance kawáján ült . Azóta együtt motorozunk a felség és a herceg !
A nyáron csak a fontosakat ellenőriztem mikor megvettem , nyakcsapágy , kerékcsapágyak , lánckerekek ,minden ok ! Vissza került a gyári kormány , riasztót raktam bele .
Most a pihenése alatt szinkron , kompresszió mérés , szelephézagok ellenőrzése , ha cserélni kell lapkát megint kompresszió és megint szinkron ! Jó játék lesz ! Gázbovdent a húzót cserélnem kell , mert a superbike kormányt mikor felrakták rá valamikor , nem figyeltek rá hogy rövid lett a bovden , és az ivelése a markolatnál eltört . A hátsó rugóstagról is elfeledkeznek gyakran csak az elsőkben cserélnek olajat , most azt is szétburítom az is megújul . Meg ami még menet közbe jön azt mind orvosolni szeretném . Majd felveszem videóra és felteszem részletekbe az oldalamra .
Nagyon sok ZZR 1100 - at megnéztem mikor elhatároztam hogy a bakancslistán ezt a típust ki kell mégegyszer pipálni . 450 km-t mentünk érte , elindítottam , járkáltam körbe , körbe de nem is ültem fel rá , pedig a kocsiban ott volt a sisak dzseki kesztyű .csizma . Futóra feltoltuk és már húztam is hazafele ! Azóta 3000 km beleugrott ! Imádom !
A többi ZZR-es márkatárs is színesíthetné a fórumot egy-egy nyári fotóval !
Szevasztok ZZR-esek ! Még nem írtam ide a fórumba , pedig mindíg olvasgattam . Viszont az idei évben újra ZZR tulaj lettem és gondoltam így már méltó vagyok a fórumra is ! Ebben a nem kimondottan motoros időben szeretem nézegetni a mocis képeket ha már húzni nem lehet neki ! Színezzük már ki egy kicsit a fórumot egy-két képpel !
Akkor /1992/ és most /2015/ . Újra ZZR de azóta Legenda !
170 se vagyok.. az Xx pont olyan Milkáé kormány ügyileg... a kötelező szervizeket mindig teljesen komolyan veszem! Olyannyira ,hogy pld. az olajat az előirt 12ekm helyett 7-8 ezrenként cserélem.. minden szezonban új.
Mikor visszajött , a lába remegett , és csak azt hajtogatta hogy ilyen nincs , ez sínen megy ez egy kibaszott MOZDONY ! 3 hét múlva már a vadi új saját ZZR 1400 performance kawáján ült . Azóta együtt motorozunk a felség és a herceg !
A nyáron csak a fontosakat ellenőriztem mikor megvettem , nyakcsapágy , kerékcsapágyak , lánckerekek ,minden ok ! Vissza került a gyári kormány , riasztót raktam bele .
Most a pihenése alatt szinkron , kompresszió mérés , szelephézagok ellenőrzése , ha cserélni kell lapkát megint kompresszió és megint szinkron ! Jó játék lesz ! Gázbovdent a húzót cserélnem kell , mert a superbike kormányt mikor felrakták rá valamikor , nem figyeltek rá hogy rövid lett a bovden , és az ivelése a markolatnál eltört . A hátsó rugóstagról is elfeledkeznek gyakran csak az elsőkben cserélnek olajat , most azt is szétburítom az is megújul . Meg ami még menet közbe jön azt mind orvosolni szeretném . Majd felveszem videóra és felteszem részletekbe az oldalamra .
Nagyon sok ZZR 1100 - at megnéztem mikor elhatároztam hogy a bakancslistán ezt a típust ki kell mégegyszer pipálni . 450 km-t mentünk érte , elindítottam , járkáltam körbe , körbe de nem is ültem fel rá , pedig a kocsiban ott volt a sisak dzseki kesztyű .csizma . Futóra feltoltuk és már húztam is hazafele ! Azóta 3000 km beleugrott ! Imádom !
A többi ZZR-es márkatárs is színesíthetné a fórumot egy-egy nyári fotóval !
gondolok itt arra hogy adott 93- vagy 94-es ami nekem színben nagyon tetszik 50-60-e km-el pl:
http://suchen.mobile.de/fahrze...
idomot javítani kéne
http://suchen.mobile.de/fahrze...
Én még vásárlás előtt állok de szemezgetek ezzel a tipusal is
Zzr 400 és 600 mennyire különbözik?
Csak 600-hoz találtam manualt.
Olajszuro és gyertyák ugyan azok?
Akkor /1992/ és most /2015/ . Újra ZZR de azóta Legenda !
Bukógombát szerelt fel már valaki ZZr 1100 -re ? Hová és hogyan kell rögzíteni ?
170 se vagyok.. az Xx pont olyan Milkáé kormány ügyileg... a kötelező szervizeket mindig teljesen komolyan veszem! Olyannyira ,hogy pld. az olajat az előirt 12ekm helyett 7-8 ezrenként cserélem.. minden szezonban új.
köszönöm a hozzászólást!