Próbáltam már mindent, túra, köztes meg pályaképes gumikat is.
Michelin Pilot road: élettartam hátul 1500km, nem fordul viszont jót fog vizen
Pirelli Diablo rosso: Élettartam hátul 2500km, alattomosan csúszik a legváratlanabb helyzetekben, bután fordul vele a motor.
Pirelli Diablo Supercorsa: élettartam hátul kb. 3500km ragadt szépen, tempós kanyarban viszont labilis.
Dunlop Sportmax D208GP: Élettartam hátul kb. 5000km, ragadt ahogy kell, fordult ahogy kell, csak az első gumi volt hajlamos a hullámos minta mentén felemás mértékben kopni ezért már félidősen rázta a kormányt.
Dunlop Sportmax D209GP NTEC (elöl MSoft/H: Endurance): Élet hátul kb: 5000km, semmi rosszat nem tudnék mondani, hozzátenném, hogy itt váltottam 190/55-ös hátsóra amitől ledöntött motornál elképzelhetetlenül stabilabb lett a menet.
És végül az istenek gumija:
Dunlop Sportmax D211GP Racer (E:Medium/H:Endurance)(amiből a második garnitúrát fogyasztom): Élettartam elöl kb. 11.000km, hátul 7000km volt ami hihetetlen pláne, hogy atomstabil akkor is ha kanyarból kifelé megszalad a csukló.
Ja, volt Conti Race attack is de kopásmentesen továbbadtam, az nem gumi így nem is véleményezem. A Contit még a robogóról is ledobtam mert naponta 3x akart megölni.
Összesítve a túra- és mindenes gumikkal csak beszoptam. Nem voltak jók és nagyságrenddel hamarabb koptak el, mint az utcalegális pályagumik. Egyedül tartós tempós autópályázásra nem valóak a kedvenceim.
Jön a gumiháború. Kinek mi jön be. Nekem gumi a Dunlop.
-hamarabb kopik-jobban tapad | valamit valamiért-
Continentalom volt (Sportmax) ahogy vettem úgy adtam el. Még a bicajra sem rakok.
----
Michelinek (Pilot Power/Power Pure) jó drága volt de legalább kopott csereébe annyira nem tapadt.
----
Pirellik-csak esőgummákat radíroztam le párat, utcait csak elvétve-
----
Műszaki ennek következtében hátsó gumivásárlás előtt állok. Mivel a bukóimat idén elbuktam, ezért a legfontosabb az ár/érték arány. Ki mit ajánl?
Mivel nem megyek tartósan 210 felett ezért megmerem venni a "H" sebességindexel ellátott gumit is...
Sziasztok, gondolkozok egy 1100-as zzr-be! Namármost az előző -motorom egy 600-as fzr volt, a kérdésem, hogy nem-e nagy váltás lenne az a + 50 ló, meg van e hozzám hasonló alkatú ember( 170 cm/70 kg) akinek ekkora motorja van köztetek? Nem száguldani akarok, a 120 utazó elég! Válaszotok köszönöm
Szia!
Megnéztem, de sajnos én azt a fajtát keresem aminek teljesen előrenyúlik az alsó része, mert egy 48 literes dobozt kell majd tartania.
De mindenképpen köszönöm a segítséget!
Találtam egy használt GIVI tartót, miután rengeteg bontót felhívtam. Egy kicsit hiányos, így még fabrikálnom kell rajta.
Viszont találtam még egy ZZR csomagtartót, amire szerintem szintén fel lehet operálni egy dobozt. Ha érdekel, 8eFt + postaköltségért már volt rá alkum, próbáld meg:
http://olx.hu/hirdetes/kawasaki-zzr-1100-ID2PjQL.html
Sziasztok!
Nemrég vettem egy ZZR 600-as D modellt és olvastam, hogy típushiba a feszszabályzó!
Vettem egy ilyen feszmérőt:
http://olx.hu/hirdetes/mini-voltmero-feszultseg-mero-panel-muszer-dc-0-30v-szekesfeherv-ID33pQx.html#65e349ea41
Azt szeretném kérdezni, hogy ezt hova, melyik vezetékre kell rákötni hogy
1- Lássam ha a feszmérő haldoklik
2- Ne nyírjam ki se a mérőt, se a mocit?
Más , kaptam egy gyönyörű bőrkombit, sajnos nagy lett rám, csere, "ráfizetés", vmi megoldás érdekel (nem, nem adom tovább ajaándékba ), ha tud vki "segíteni":
http://olx.hu/hirdetes/dainese-haku-div-motoros-ketreszes-borruha-bor-kombi-uj-26-os-50-52-ID385Qz.html
Szep estet. Latom tema a feszultsrgszabalyzo. En is keresgeltem a forumban ugyanis nallam is elojott. Zzr 600 nal hogy a kicsike csak 12v al tolt. Killbillnek irtam O segitett ugyanezt a tatabanyai ceget mondta. Hat akinel elojon ez a keveset tolt problema mindenkepp nezzen le a generatorhoz ne csak a feszultsegszabalyzot. Ugyanis nekem pl onnan indult a hiba. Ujratekercseles + uj fesszabalyzo ( gyari vmi 2 ezer ft al volt tobb mint egy utangyartott. Ne kerdezzetek honnan van szerelo intezte) + uj akksi. Mostmar jo a kicsike vartam hogy elojojjon ez a tipushiba jobb tullenni rajta. Csak gondoltam irok odalentre is nezzetek oda . Sosem tudni honnan indul a baj es nehogy 2db fesszabalyzot kelljen venni :) tovabbi szep estet
Én inkább innen vásárolnék. (én is így tettem)
1.nagyon nagy szaki a tulaj, élmény vele beszélgetni, még laikusként is,
2.a garanciát könnyebb érvényesíteni,
3. árban ugyanott van, mint némelyik kínai,
4.jobb a hűtése
5.több zzr tulaj is megelégedéssel használja...
Sziasztok!
Van itt köztetek valaki, aki rendelt már ebay-en feszültségszabályzót (Kínából)?
400 as (D modell) zizibe kellene, mert valószínűleg tönkrement.
Elég jó áron adják azért kérdezem, hogy megérné e.
Még egy kérdés 5 vagy 6 csatlakozási pontos fesszab kell bele?
Köszönöm előre is a választ :)
A 250-esről jut eszembe. Vicces volt amikor Siófokon letámasztottam a Mozdonyt és mire visszamentem hozzá, mellette állt egy kék ZZR250. Mondom nocsak, megborjadzott a motorom?
Egy 250-es van a Grandemoto-nál Barcikán, kérdés, hogy mennyi a forgalomba helyezés bár nekem a Majesty 250 kb 70papír volt így az se lehet sokkal több. Hívd őket nyugodtan, környezetünkben sok motor van tőlük, ha valami nem kerek, meg szokták mondani, korrektek.
Az hogy vki 2008 ota latogatja a forumot es volt mar zzr talalkozon az meg nem azt jelenti kulturalt modon tud valaszolni egy udvarias kerdesre.
De ha jol emlexem en is voltam zzr talalkozon, talan 2010 kornyeken. Azota szegxenlem is hogy zzr1400am is volt ( na jo ez nem igaz mert nagyon jo motor volt ).
De a lenyeg hogy valoban keresek motort s ahogyan megfogadtam kedves tanacsodat megneztem a hahun es killbill motorja nem lenne rossz de egy kicsit meg draga nekunk. De lehet inkabb felhivom es hatha megalkuszunk
jo ejt goldukat kollega
Michelin Pilot road: élettartam hátul 1500km, nem fordul viszont jót fog vizen
Pirelli Diablo rosso: Élettartam hátul 2500km, alattomosan csúszik a legváratlanabb helyzetekben, bután fordul vele a motor.
Pirelli Diablo Supercorsa: élettartam hátul kb. 3500km ragadt szépen, tempós kanyarban viszont labilis.
Dunlop Sportmax D208GP: Élettartam hátul kb. 5000km, ragadt ahogy kell, fordult ahogy kell, csak az első gumi volt hajlamos a hullámos minta mentén felemás mértékben kopni ezért már félidősen rázta a kormányt.
Dunlop Sportmax D209GP NTEC (elöl MSoft/H: Endurance): Élet hátul kb: 5000km, semmi rosszat nem tudnék mondani, hozzátenném, hogy itt váltottam 190/55-ös hátsóra amitől ledöntött motornál elképzelhetetlenül stabilabb lett a menet.
És végül az istenek gumija:
Dunlop Sportmax D211GP Racer (E:Medium/H:Endurance)(amiből a második garnitúrát fogyasztom): Élettartam elöl kb. 11.000km, hátul 7000km volt ami hihetetlen pláne, hogy atomstabil akkor is ha kanyarból kifelé megszalad a csukló.
Ja, volt Conti Race attack is de kopásmentesen továbbadtam, az nem gumi így nem is véleményezem. A Contit még a robogóról is ledobtam mert naponta 3x akart megölni.
Összesítve a túra- és mindenes gumikkal csak beszoptam. Nem voltak jók és nagyságrenddel hamarabb koptak el, mint az utcalegális pályagumik. Egyedül tartós tempós autópályázásra nem valóak a kedvenceim.