Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fényképezd le mire gondolsz ! Egyszer forrasztottam zxr750 gyujtás modult , szintén beázott és lerohadt a rézvezető a nyák panelről . Az elindult , de 8000-nél nem módosította a gyujtást és nem is pörgött tovább . Megtaláltam a vezérlőben a hibát átforrasztottam a vezetőket , jó lett .
sziasztok..zzr 600 cdi dobozom beázott...szikra van de a gyertyák kormosak,ngk cr9 iridium van benne...létezhet hogy gyenge a szikra és betudja köpni a gyertyáimat..ja és a cdi panelon valami kétt fém hidalás lerohadt,,,de van szikrám..csak szerintem gyenge..
Valakinek esetleg ? Dobozkészlet egyben 30e Ft -ért vihető . 25 l-es krauser-ek , tartóval ,, utoljára suzukin volt . Hibátlanok , szép állapotban , csatok működnek , kulcs sajna hiányzik , csináltatni kell . A hátsó givi egy sisakos , csak a doboz , kulccsal .
Már ezzel az üléssel vettem , nekem tetszik , de a gyári is jó , azon is ücsörögtem egy darabig .
Szia ekecselek!
Tőled is kérdezném, az ülésed hol készült?

Köszi :)
Kösz a DICSÉRŐ szavaid...
A te GŐZMOZDONYOD se kutya ! A porszívócsöves, meg az egyik nagy kedvenc.
Meg jó a kép címe is ! Csak anya meg ne tudja !
Van Baja ! Hát szép ám az a TESCO-s motor !
Valamikor réges régen valamelyik kawasaki fórumon találtam , elnézést hogy nem pdf-ben tettem közkincsé , csak így egyszerűbb volt !
Nagyon hasznos nekem is van kinyomtatva . Jól értelmezhető , mikor melyik szelepet állíthatod , a hátuljára ráírom a vezérlánc ellenőrző mérését , a kompressziókat , a hajtáslánc mérését , meg az egyéb elvégzett karbantartásokat , mot. olajcsere , tel. olajcsere , így mindíg pontosan tudom mikor mi fog aktuális lenni .
Szia ! A plexim innen való : https://www.mrashop.de/com/sel... nem olcsó de szinte a gyári minőség . Itt a motorodat kiválasztva tudod megrendelni ami szem szájnak ingere !
A motoromat nagyon szeretem , mindegyiket nagyon szerettem , nagyon sok motorral motoroztam is , ZZR 1400-at is lett volna lehetőségem venni , nem véletlen hogy újra az 1100-as lett . Ez az utolsó igazi nagy vas , ahol nem elektronika gondolkodik helyettem , és szó szerint /jobb/ kézzel fogható a pillangószelepek állása ! Ha nem leszek lusta , van még szervíz video majd feltöltöm .
Szia ekecselek!
Kösz, hogy fel töltötted ezt a "lázlapot",jól jött a szerelésnél. Le is mentettem, és másoltam is egy párat.
Üdv! ekecselek hol lehet olyan plexít venni,ami neked van ? Néztem a motorod,hát na.Ez igen,büszke lehetsz rá! Nagyon király!!!
Szia ! Semmi gond , nem sürgős , enni sem kér ! Egyébként érdekelne xl-es racing kesztyű vagy shoei xr 1000 sötét plexi pl. nem kimondottan a pénz hiányzik !
Üdv fizetéskor érdekelne ha még akkor meglesz
Szóval nem mondtak nagy hülyeséget az osztrák cimborák , valami ilyesmit hámoztam ki a mondandóból , a lényeg hogy a tavaszt már az átépített RAM-AIR-rel kezdem , gond nélkül elfért a módosított rendszer , majd meglátjuk mit kezd vele a vas !
gondolom az a kérdés mi a lofasznak van benne ez az akna .... valojában a motor fordulat átmeneteknél van szerepe

le irtam az átmeneteknél van szerepe ez egy levegő rezonátor hasolo elven müksik mint a 2/t nél a kipu rendszerben csak it nem meg fogja az áramlatokat hanem el engedi ... ugye a karbiban 2 dolog adagolja az üzem anyagot .. alapjáraton a motor surlodásait legyözendő menyiségü de dusabb keverékra van szükség mert ugye a benzin hüt is .... na most el kezded huzni a gázt olyan 1800 - 2400 ig csak a pilot rendszer mükszik ahogy nyit a pilangó éle szépen nyitja a karbi torkában 3 vagy 4 kis furatot ilyenkor el dusul a keverék és a gázt tovább huzva meg indul a sibler felfele ekor meg egy picit el soványodik de mihelyt a sibler ki huzza a suber tűt a kehelyből egyre több anyag kerűl a szivó torokba a motorfordulat tovább emelkedik és mint mondtam kb 9000 fordulatig simán 16/1 keverékel jár a motor ugye a motor tovább gyorsul és jönn a raim air rendszeren a + levegő ami kicsit ujra el vékonyitja a keveréket erre ugye a karbi //igy van ki találva // a levegődepreszio miatt nő a uszoszint a karbiban és a tű kiképzése / nagyon hegyes / + a kehely cső utolsó harmadában már 4 oldalról van furat tehát a karbi válaszol a sok levegöre és ujra ekl dusul és megy a motor mint arakéta .....

na de mi van ha nam gyorsulunk hanem lassulunk ... nézűk csak mész 260 nal lassulsz vissza veszed a gázt a pilangó be zár mivel vissza toltad a gázt de még mész 230 -al és a + levegő ott van a rai.air rendszerbe ami ugyanugy meg emelné az usszoszintett ...

mit kel csinálni ? lassulásnál motorféken a levegő nyomást csökenteni kell egy olyan szintre hogy a keverék ne dusuljon ne maradjon magas az uszo szint ... MIÉRT ? mert ha pl ugy maradna megint csak kokszolás lenne a dologbol és egy nagy csuklás mert mi van ha 260 rol motor fékezel 220 ra ... és ujra gyorsitani akkarsz ???? a motor saját magát le köpi és 3 másodpercig küzd a csuklásal .. és csak ezzek után gyorsul ... REMÉLEM ÉRTED MIRE VALO A ..... nyomás csökentö rezonátor a légszüröben tehát ugyan ugy mint az alapjárati átmenetnél a motor simaságát szép járását segiti elö .. a komolyabb raim air rendszerekben befecskendezős ott már a számitó gép nyitja zárja a második pillangot ott még tökéletesebb a keverék képzée minden fordulaton ... valojában erre szolgál és nem + loeröket gyárt remélem az tiszta ... minél tökéletesebb az égés a hengerekben minden fordulaton annál nagyobb a teljesitmény és még a fogyasztás is csöken a cél,,, minden benzin molekula el égetése koksz nélkül ... mert ugye mi a KOKSZ el nem éget benzin molekula és ami nem ég el az nem is hasznosul ami nem hasznosul az nem hajtja a vasat .. szevasz üdv tasi
taschner a nyillal jelzett alkatrészekről van szó !
Íszom amiket írsz , de még mindíg nem nézted meg a képet , hogy miről várom a véleményedet !
az egykét loeerő + kat mindig a vezérlésel érik el továb hagyák nyitva a szivot nagyobak a szelep egybe nyitások stb esetleg még a forgatyus mehanizmus könyitésével a dugatyuk suly csőkentésével érik el a nagyobb fordulat számot .... igy a több loerőt és persze ot van a jo öreg robanó tér csőkentés a kompreszio növelés ... ugye ez egy vékony mesgye ez tudod

pl ott van suzuki srad 600, 750 ott lett tökéletesitve a raim air rendszer ott már az utolso karbis szériáknál is dupla pilangós volt a szivó torok igy alsó fordulaton nem volt szükség a raim rendszer + óxigénjére de pl 16 000 fordulaton már minden nyitva volt ....

de pl . ott a hayabusa a raim -air rendszer - nek köszönhetöen 250 felet kap még 16 lovat .. de továbbmegyek ott a turbó ugye meg kell növelni a robanó teret csökenteni a kompresziott erösiteni a csapágyazást és GÓÓ
Na látod egy ilyen karbiért besírnák az tuti ! A RAM-AIR működésé értem , sőt bele is kontárkodtam már az első zizimben , próbáltam nagyobb tölcsérrel a karbi csövet , plusz beömlő a légszűrőházba stb . Tisztába vagyok hogy a nagybeömlőkön nyomás aláhelyezi a légbeömlőket , a kis csatornákon a nyomás az ehhez szükséges benzinszintet emeli meg . A kérdésem konkrétan a RAM-AIR bevezető csatornákra helyezett plusz kaniszterek szerepére irányul ! A képen pirossal nyilaztam ! Azt nézd meg légyszives !
gondolom az a kérdés mi a lofasznak van benne ez az akna .... valojában a motor fordulat átmeneteknél van szerepe ugye ez a raim air rendszer öse ilyet elöször a honda alkalmazot aztán a suzuki .... mi a lényege ?
ugye minél nagyobb a motor töltése annál jobban megy nagyobb a fordulat a nm ....... szoval az elgondolás az hogy a motor gyorsan megy és szét fesziti maga elött a levegőt ami nyomást csinál a motor felületén ... minél magasabb a sebeség annál nagyobb a nyomás ..

na most ezt a levegőt be terelik a air box-ba pl . zizi 1100 ugy éri el a legnagyobb teljesitményt ha megy mert ugye kb 230 km /ó felet már tőbb levegő kerül az air box-ba mintamit a motor tiszteségesen el tudna égetni .. tehát a karburátor ugy képzik ki hogy amikor a tolatyu már tul van a 2/3 ki emelésen akkor bizony a zizi már duskeveréket kap és a + raimair rendszeren belépő levegő a sebeség fügvényében kompenzálja a karburátor duságát és a motoros ugy érzi hátba vágták ....
na de

mi van akkor ha a motoros nem megy 250 -nel csak 2 be el huzza a száját 170 ig ... na mi ? hát hiányzik a + levegő a motor fuldoklik a benyában kormolja a gyertyát le mosa a kenőanyagot a hengerfalrol stb stb tehát alacsony sebeségnél károsabb a dolog

ezért ki alakitanak egy levegő csapdát a rendszerben ..

mi történik a zizis huza a gázt minta barom 2 be de mivel ot a csabda a tolanyu nem tud fel meni vég álásig mivel nincs anyi lég felesleg tehát bárhogy huzod neki nem dusul tul a keverék nincs káros hatás .... viszont ha a sebeség nő mondjuk 260 ra ot már van anyi torlo levegő hogy a tolatyu lef megy teljesen ...

NE HIDJÜK AZT HOGY MI HUZUK A GÁZT A TOLATYUS KARBIN :: OTT MINDIG A MOTOR SZIVÓ EREJE HATÁROZA MEG A GÁZ ÁRAMLÁST ::: erre van ki találva a SIK TOLATYUS KARBI
Mi köszönjük hogy vissza is írsz , így tanulunk mi is !
teljesen jo lett a gépem..köszönöm a fórumon segitöknek.nem köpi be a gyertyákat,és szépen jár...megzünt a benzin szag is...