felhivtam a tavalyi tulaját, direktre volt kötve az AC pumpa,visza kötöttem a gyárira, és most ha ölinditozok akkor kapcsol be csak.de most nem olyan gyorsan dolgozik,gondolom minél nagyobb a motor fordulata annál jobban dolgozik.direktre kötve túl nagy volt a nyomás a karbiba,és akár mit csináltam, a karburátor tul csordult, ahol létezik dölt a benzin minden honnan,nekem a motor ezt leszámitva elég szépen járt és ment,,azért szettem szét mert a gyertyák kormosak voltak és utána már nem indult be, mig ki nem cseréltem vagy meg nem pucoltam a gyertyákat.járatás közben még csipös benzin szaga is volt,ami fehéren gözölt a kipufogobol,.....na mostmár hibátlanul ketyeg,szagtalan és a gyertyák is szépek....szerintem nem szabad az AC direktre kötni,mert millió problémát okoz....
nem jútubról szoktam tanulni a szerelést mivel közel 10 éve szerelgetem mások gépeit s közben az is előfordult hogy nem ment a benzinpumpa ami lehet váákumos membrános, elektromágneses membrános vagy a befecskendezősöknél villanymotoros (ami tud nyomást is csinálni) momentán egyik motoromon sincs egyik sem de nem is hiányzik .... de visszatérve ha megnézed a saját benzinpumpádat (volt hozzá szerencsém az egyik kishavernek 3 1100-ese van) nincs nyomásszabályzó ha elzártak a tűszelepek a karbikban a membrán megáll , az még előfordul hogy levegős lesz és kattog magában és nem nyom semmit erre a zxr 750 -en elég kényes hogy rendesen ki legyen levegőztetve
elég sok motornál mikor kontaktra teszed megy a benzinpumpa , igen az 1100 esnél van egy kis elektronika ami figurázik néha és direktbe szoktuk kötni , eddig még nem láttam nyomásszabályzós membrános ac pumpát de lehet van
Ha gyujtásra teszed akkor még nem szabad hogy menjen az AC , csak ha már indítózol , ill. jár a motor . Az 1100-asnál biztos hogy így van . Ha az AC egy bizonyos nyomás után nem áll le , nincs az a tűszelep , ami lezárja a túlnyomást . Először is kéne tudni hogy a 600-ason szabad e menni neki mindjárt gyújtásra rakva ? Ha így működik , akkor is egy bizonyos nyomás után halkabban kattog a pumpa , és leáll . Ezt próbáld ki karbik nélkül , ledugózott csővel , hogy megáll-e az AC ha nem , akkor az AC-javító kitt a megoldás , ez az AC tetején lévő nyomásszabályzó cseréje ! Írd meg az eredményt !
sziasztok.kawasaki zzr 600,ha gyujtásra teszem akor kell menyen az ácnak. mert az enyim gyujtáson megy és akár mit csinálok a karburátor uszoival,mindig tul nyomja
Pedig egyszerű , csak a lánc "holtjátékát" kell ellenőrizni a kerék forgatása közben , ha nincs középálvány 20cm-enként előbbre tolni a vasat . Jó ha az ember nem egyedül megy a mociért mert ugye több ember többet lát ! Ne szegje a kedved , ha kész lesz , annál jobban fogod szeretni !
Hát ezaz! De nincs kit okolni a bajokért,vásárlásakor én néztem meg! De nembaj,valaki a motort motorozni veszi,valaki meg szerelni. De nagyon tetszik,nem båntam meg a vételt.
Hát én úgynézem mintha kilenne nyúlva,méretileg szerintem passzol. Ricnis tengely nincs sérülve,lánckereket levettem róla. Viszont a lánc megvan macskásodva!
Szerintem előző tulaj,vagy cserélt fogaskereket láncot meg nem. Nincsennek kihegyesedve,lehet valami gagyi láncot tett rá? Ha jól tudom komplett kéne cserélni!
Igen van aki szereti kihasználni az alkatrélszeket maradéktalanul ! Ha ilyen , vagy ferdék a fogak mintha a szél fújná őket , akkor illik már a cserére gondolni !