Sajnos nem, elég sok minden le van akciózva, nem tudok mindent felrakni.
Shox spyke kabátok, nadrágok, a lent felsorolt sisakok még kb 20db. Ezeket úgyis próbálni kell, ha tudsz gyere be a boltba. Minden nem akciós termék is 10% kedvezménnyel az év végéig! /mugen, berik, LS2 shark stb/
Szezonvégi ruházati és bukósisak akció a fehérvári Kawasakiban
10-60% közötti leárazás sisakokra, ruházatra, dec. 31-ig, vagy amíg a készlet tart!
/AGV, SHOX, GIVI, Berik, Spyke, stb/
szia köszi a sok hasznos infót bár a beszélgetésből kiderül hogy te sokkal komolyabb szinten űzöd a motorozást mint én az első lámpával nekem is gondom volt van egy olyan h4-es izzó ami philips 100% névre hallgat elég jól lehet vele látni a neten láttam valami rendszert hasonló a xenonhoz de mégse az a fotón elég komoly a fényhatás eltérése az eredetitől de persze ára is van nem tudom pontosan mennyi már nem most néztem ha beütöd a motor nevét típusát a googla-ba a képek között keresgélve akadtam rá.merre szoktál gurulgatni én nógrádtól veszprém megyéig persze mikor otthon vagyok mertkülföldön melózok.
Közúton én is csak fékerő csökkenést tapasztaltam de a Ring kicsit más. Van egy kemény féktáv a 2-es kanyar előtt, egy közepes a Mansell előtt, egy kemény a sikán előtt meg egy igen kemény a lejtőn a 12-es kanyar előtt, mindez kb. 2:20 alatt és kezdődik elölről. Közúton ilyen terhelés nincs mert inkább lendületből jár az ember és ahol lehet, nem fékez hanem kerül. Közútra szerintem elég a gyári nyereg, sőt felújítva lehet, hogy nekem is elég lett volna de olcsóbban jutottam a Nissin-ekhez, mint a karmantyúk legyártása a régihez. Tárcsából nem ajánlgatom az öntöttvas TRW-t mert egyrészről már beszerezhetetlen meg azért van árnyoldala is. Esőben egy órának tűnő hosszú másodperc mire felépül a fékerő illetve 1 hét pihenő alatt rárohad a betét a tárcsára. Szétkopott a rotor, most már lötyög minden irányban meg persze el is görbült a kifordult szegecs miatt, nagy szerencsém, hogy nem az elkerülőn hanem a városban gyökkettővel. A gyári tárcsa nekem megállította az első kereket és összevonalkódozta a gatyámat a Mansell kanyar előtt...
Ami jó és 7R-en bevált (szintén nehéz és erős motor) az az EBC X vagy XC széria a hozzá való HH betéttel. Én is erre gyűjtök.
Segítek: EBC MD4022X vagy ha hullámos kell akkor XC 54eFt ill. 59eFt/db
A világítással kéne még kezdeni valamit. Keresgélek de nem találok semmi csere lámpatestet, nem hiszem el, hogy nem gyártottak ilyet.
A H4-es szarral csak vakoskodok este amióta kivettem a xenont.
(zavarta a sünriasztót)
A foncsor ép és kipróbáltam mindenféle izzót de a fény az pont olyan kevés, mint bármely H4-es járművön. A robogómnak százszor jobb a fénye, mondjuk az kéttükrös modernebb cucc.
szia matska szégyenlem még csak most olvastam hogy írtál nekem a zzr fékkel kapcsolatba mire gondolsz mit kéne cserélnem ha nem akarok elszálni munkahenger,betét,tárcsa.?milyen lenne jó mert én szeretem a tempót amit a német pályákon ki is tudok használni elég sokszor megyek 240 vagy fölötte nyáron volt egy vészfékezésem ezek szerint jó a védőangyalom mert itt vagyok 200ról 200alatt 90re kb mondhatom a tárcsa lila lett de nem ragadt be
...csak épp szart se ér a jó fék jó gumi nélkül...
Sajnos bele kell számolni, hogy egy nagyvas fenntartása alsó hangon még egyszer annyi pénz, mint a beletankolt benzin ára és akkor még nem történt hiba csak leosztottad a kopó-fogyó alkatrészek és a szükséges karbantartások árát.
Sajnos eleve ezek az árak horribilisek és egyáltalán nem vállalhatóak. Amiket elkérnek egy egy szaros gumiért is az eléggé vérlázító, de szerintem mindig is erről szólt ez, lehúzás minden szinten. Viszont ami a fékeket illeti...valahogy ott az van, hogy ha az életem múlik rajta...hát basszus megveszem..de nem? Tulajdonképp én már lehiggadtam és nem igen fogom 120-160 utazó felett tépkedni a gázt, régebben kétszer körbetekertem volna, mert bátor voltam én nagyon és lehet hogy ma nem beszélgetnénk. :) Ma azt érzem hogy már ráülhetek. Amúgy igen, kitaláltam hogy mire használhatták a 97 előtti gépeket. Azért bizakodom, nem sietem el, igyekszem minél jobban körülnézni. És megjegyeztem, a szimeringet (ha jó is) újra csere. :)
HELP!
Nincs valakinek 93 utáni ZZR műszerfala? Csak a kis digitális óra kéne a fordszámmérő aljából. Az enyém megfolyt amikor henteregtem Kakucson.
Keresek még ideiglenesen ledobott 320-as féktárcsát, a fasza TRW tárcsám sajnos átminősült faliórának miután elhagytam egy szegecset belőle és ezáltal kezelésbe vette Uri Geller...
Épkézláb C-s ZZR már nagyon kevés van de D is jobbára csak külföldön. Akinek meg van egy megkímélt az nem adja el mert többet és használatban, mint pénzben. Persze rendben kell tartani, nekem most jött el a villaolaj+szimmering csere ideje (5 évet bírt az olaj a várható 2 helyett), a szimmering még jó, nem ereszt de ilyesmiből nem tesszük vissza a kipiszkált régit hanem a gyári újat mert akkor nem kell fél év múlva megint szerelni csak megint 4-5 év múlva.
Nos ezt csak azért írtam le mert pont mai elfoglaltságom volt meg mert ha mindenki így gondolkodna akkor sokkal kevesebb kókány taknyolt hulladék lenne az országban. Amúgy 97 vagy utániból esélyesebbek a megkíméltebbek mert akkor már papíron nem ő volt a világ leggyorsabb széria motorja hanem az CBR1100XX, (igen, csak papíron) és onnantól inkább olyanok vették akiknek egy kifogyhatatlan erejű gyors túragép kell. Amíg meg a világverő volt addig kitalálod mire kellett az akkori pénzes gyerekeknek.
Látom nem lehet szöveget szerkeszteni.. Szóval ezért érdekel nagyon a téma és hogy minél többet tudjak meg, mert jól akarok választani többek közt ugye évjáratban, a keretemtől függően. Nehéz dolog ez, főleg épkézláb tapasztalat hiányában, de azért remélem kifogok olyat, aminek gazdája volt, nem csak használója. :) Szép a mozdonyod.
Nem gond ez, a lényeget le tudtam szűrni, ha a Te fiatalabb motorodba nyugiba belement a majd 70 ezer, akkor nem feltétlen hiszek ennél az idősebb leharcolt példánynál a km óra állásnak, ami az ismerősöket illeti, nem sok ember van, akiben maradéktalanul megbízom, közöttük van egy szerelő (csak hobbi szinten űzi 15-16-éve) , vele megyek majd megnézni a motort jövő héten, elég ügyesen megállapít olyasmit akár a füst alapján, ami nekem esetleg fel sem tűnik. Meg neki nagyon tapasztalt a füle. :) De tudod hogy van ez, az ember akkor nyugszik meg ha szétborítva látja mi van belül, egyébként meg mondhatnak bármit. Az eladó állítja egy szerelő haverja nézte a blokkot és teljesen rendben van, nem füstöl / csörög, vezérműlánc feszessége állapota rendben, szelephézag állítás megvolt olajcserével egyetemben... szervizkönyv sehol, de nem lehetetlen végül is. :) Oldalidom színben elüt a farokidomtól, az első fék használatakor pumpál.. ilyesmi. De nem is kívánom hogy szuper legyen, atomjaira fogom szedni mert úgyis látni akarom, lesz rá időm hogy rendbe hozzam és a-tól z-ig meg is akarom tanulni a javítását. Ezt csak azért, mert nem akarom majd sosem eladni.
Az enyém egy rohadtul kevesett futott 98-as 66.000km-rel. A motorszerelőm amikor először szétszedte vezérműláncot cserélni meg szelephézagot abajgatni, (akkor volt benne 39000km) azt mondta, hogy ahogy ezen a vezérműtengely siklócsapágyai és egyéb kopó felületek kinéznek az alapján biztosan állíthatja, hogy anno az ő 30.000km-esnek vett 1,1-ese inkább 130.000km-es volt akkor. Csak azért írtam, hogy ne tulajdoníts sok jelentőséget a számláló állásának. Az állapotot nézd meg hogy ne legyen rajt semmi gányolás.
Jó ha van olyan ismerősöd aki ismeri a típust. A GPZ-hez nehéz lesz találni ilyet, a ZZR sokkal elterjedtebb volt.
Szia, köszi szépen hogy leírtad, akkor úgy néz ki, nincs mitől tartanom. Annyit határoztam el, hogy vagy GPZ 1100 (amiért még oda vagyok) , vagy ZZR, de egy 91-es ZZR jött a látómezőmbe, amivel csak külsőleg vannak gondok állítólag... 66e km.. hát igyekszem nem megvezettetni magam. Köszi még egyszer.
ZZR 1100C 90-92
ZZR 1100D 93-01
Változott a váz, a teljes idomzat, a D-s 5" helyett 5,5"-os hátsó felnit, nagyobb (310 helyett 320-as) féktárcsákat kapott, más a hátsó villa, a műszerfal. Motorikusan csak a légszűrőház és a RAM air más illetve a kislánckerék. Apróságok még lehetnek de lényegi nincs. A D változatnál a legnagyobb módosítás, hogy 98-tól fekete a váz.
Ha az olajszintre figyelve van illetve csak üzemmelegen van agyalva akkor a blokk elpusztíthatatlan. Elektromos gond sincs vele pedig 19 éves az enyém. Amióta kicseréltük a generátort hajtó láncot és az egyik feszítőjét ami lógott, mindig lehondázzák a hangját én meg pislogok, hogy illik-e ilyen megsértődni vagy inkább büszke legyek rá.
A 3. henger csapágyával kapcsolatos hülyeség meg csak legenda. Olaj nélkül vagy elhanyagolt olajcserével tartós extrém terhelés mellett előfordulhat. Pont, mint bármelyik használt motorral aminek nem volt gazdája. Mondhatnám, hogy típushiba az elgörbülő féktárcsa de az is hülyeség lenne. Egy 50.000-ret futott féktárcsa egy 250kilós motoron nem arra hivatott, hogy 5-6 forszírozott kört menjen a Ringen egyhuzamban.
Sziasztok !
Le tettem a vasat , hagy pihenjen egy pár hónapot .
Viszont szeretném kihasználni a pihenőidőt , hogy egy kicsit rendbe kapjam . Szelephézag ellenőrzés , karbi tisztítás és szinkron , olajcsere ..... ilyesmi .
Mivel én nem szeretnék belebonyolódni ezekbe , inkább hozzáértőre bíznám .
Kérdeznélek Titeket , hogy Gyöngyöshöz közel tudtok e olyan szerelőt akire rábízhatom a gépet ?
Üdvözlök mindenkit!
Igyekszem visszaolvasni ezt a közel 1600 oldalt, de azért kérdeznék, hátha gyorsabban lelek válaszra. Legyetek kedvesek írjátok meg, a külső formatervezésen kívül, mik az alapvető különbségek a különböző évjáratú (90-96) ZZR 1100-as modellek között. Aztán az esetlegesen (tapasztalataitokra épülő) előfordult hibákat a motorral kapcsolatban megoszthatnátok, csak hogy nagyjából kapjak egy komolyabb képet arról, hogy mikre érdemes figyelni.... (pl. ennél a típusnál is van 3. henger olaj járat dugulás..ilyesmi) Előre is köszönöm szépen. Jó gurulást Nektek, enyhe az idő.
Újban tudok adatlapomon elérsz!