Ezt megtaláltam én is de 50 rugót két kis aludarabért egy kicsit sokallom . Arra gondoltam hátha van valakinek és már nem kell neki .
De egyébként köszi hogy utána néztél
sziasztok segítsetek zzr 400 97'évjárat fesszabályzó behalt, régebben olvastam, de most nem találom. valahol Tatabányán csinálnak megbízható minőségűt tudtok esetleg telefonszámot és árat? valamint karbi felújító készlet érdekelne , előre is köszi a segítséget. sajnos külföldön dolgozok, de ma még itthon vagyok.
Köszi Zolee
Lenne valakinek esetleg nyugvóban egy 96'-s ZZ-R 250-s első sárvédő? Lehetőleg törés, repedésmentes , hogy csak színre kelljen fújni. Meg ha még lenne 2 első indexbúra az is jó lenne. Köszi előre is!
Köszi! Szerdán viszem a gépet gödöllőre Surihoz szemrevételezésre. Majd mond rá valamit. Egyébként nekem sincs pofám eladni úgy a gépet hogy szar! Én ha eladok egy motort az tip-top! Ebayen láttam 30e+szállítási költségért jó állapotú váltót. Csak akkor ezek szerint mire beszerelik karcolni fogjuk a 100ezer alját. Hát nem jó hír, de ez van. Még1x köszi!
Jo napot - hu de reg voltam itt (is) kutyabacsi, tudna nekem egy mentocsomagot kuldeni a 750-hez? egy akksira meg egy adag olajra lenne szuksegem Zizzer ugynok venne at a csomagot...
Én is lépetetővillára tippelnék + az adott fokozattal kapcsolatos fogkerekek kapcsolókörmei már lekerekedtek, nekem is ugyanez volt, ha nem elég határozottan húztam 5.-be akkor kidobta és ott lebegett két fokozat között, később már spontán kis gázra is kidobta. Ha tudsz venni jó állapotú bontott váltót akkor se lesz olcsó mulatság. Blokk szét-össze, új tömítések meg nem árt olyan szerelő aki tényleg ért a váltóhoz. Nekem ez mind megvolt de kb. 80papír bánta a manővert + az új olaj. Azóta viszont nagyon finom és pontos a szerkezet.
Bár jó magyar szokás szerint a ilyen gépeket gyorsan el szokták pattintani, akinek új a motor úgyis elhiszi, hogy ő váltott bénán bár ez a verzió nekem meg sem fordult a fejemben. Megcsináltam mert ennél jobb motorot milliókért se sokat tudnék venni, megérdemli a törődést.
Szevasztok! A tanácsotokat szeretném kérni zzr 600E váltóval kapcsolatban. Tehát azt tapasztaltam mostanában felfelé váltásnál hogy nincs csattanás, teljesen hangtalan és szinte ellenállásmentes. Már olyan érzés mintha nem is lenne sebességben. Magas fordulatnál, 10-11ezer 1/min körül meg vissza is dobja. Tehát pörög, kuplung be, váltó fel kuplung ki és ugyan abban a sebességfokozatban vagyok, nem váltott fel. Ha viszont kicsit megfeszítem a váltókart a lábammal még kuplunghúzás előtt és gyorsan behúzom a kuplungot, majd kiengedem felvált. De ilyenkor sincs csattanás. Lefelé váltásnál megvan a csattanó hang. Mi lehet szerintetek a gond? Léptetővilla? Milyen költségekkel járna a javítás?
random módba a mocim azt csinálja hogy egyszercsak annyira lemerül az akksi hogy mikor leállitom akkor nem akar újra elindulni mert az öninditó lassan forog kb 10-böl egyszer de nekem ez elég ahhoz hogy megbízhatatlannak nyilvánitsam töltésem van de a fesszabályzóm kurva forró és a generátor felöli oldal is. kimértem a fesszabályzót az jó de egyébként azt töltés hiba miatt már cseréltem tavasszal. csak arra tudok következtetni hogy néha valami miatt nincs töltésem leget hogy a generátor állórésze szar? bár azt is kimértem és nem testel le. ebben szeretném segítségeteket kérni. előre is köszönöm!
De egyébként köszi hogy utána néztél
Adatlapomon elérsz!
Köszi Zolee
'98 as ZZR 1100 hoz van valakinek az ülés alatt lévő füle?
Aminél fogva közép tartóra emeled a mocit.
Köszönöm
Lenne valakinek esetleg nyugvóban egy 96'-s ZZ-R 250-s első sárvédő? Lehetőleg törés, repedésmentes , hogy csak színre kelljen fújni. Meg ha még lenne 2 első indexbúra az is jó lenne. Köszi előre is!
Üdv!
Sajnos el kell,hogy adjam szeretett motoromat. Külföldi munka mellett
nem lesz időm vele foglalkozni. Szerető gazdát keresek neki!
Bár jó magyar szokás szerint a ilyen gépeket gyorsan el szokták pattintani, akinek új a motor úgyis elhiszi, hogy ő váltott bénán bár ez a verzió nekem meg sem fordult a fejemben. Megcsináltam mert ennél jobb motorot milliókért se sokat tudnék venni, megérdemli a törődést.
06304053450
Vigyázzatok egymásra!
Nagyon finom motor, konnyen kezelheto. Ismerkedunk, es ugy tunik, hogy kolcsonos a szimpatia. :)
Visszahozod? Légysziiiii!
Ezek szerint szerencsésen hazaért étek! Milyen volt az első pár kilométer?
Egy alom a gep.
Ma elbúcsúztattam Bubut, egyúttal elköszöntem a típustól sőt a márkától is. Azért ha szerveződik valami, remélem el viseltek egy Hondást
Maradt egy jóképű Csomagtartó ha valakit érdekel hívjon bátran !
Csokinyúl!
Cseréld ki a feszültségszabályzót és annak csatlakozóját, valamint nézesd át a generátort!
Üdv Kill.
random módba a mocim azt csinálja hogy egyszercsak annyira lemerül az akksi hogy mikor leállitom akkor nem akar újra elindulni mert az öninditó lassan forog kb 10-böl egyszer de nekem ez elég ahhoz hogy megbízhatatlannak nyilvánitsam töltésem van de a fesszabályzóm kurva forró és a generátor felöli oldal is. kimértem a fesszabályzót az jó de egyébként azt töltés hiba miatt már cseréltem tavasszal. csak arra tudok következtetni hogy néha valami miatt nincs töltésem leget hogy a generátor állórésze szar? bár azt is kimértem és nem testel le. ebben szeretném segítségeteket kérni. előre is köszönöm!