Látom, köszi.
Most már valószínű megvárom, hogy elő jön-e még egyszer és csak akkor buherálom legközelebb, de nyilván más baja nem sok lehet, mint ez a szűrő.
Hatalmas kérdés :) Vezérműláncot szeretnék. Keresgélem a lehetőségeket. Végtelenítettet nem szeretnék, mert annak a beszerelési költség elég földhöz verős így maradnék a nittelősnél. Kérdés, hogy D.I.D SCA0409A SDH118 passzol az 1996-os ZZR 400-asba? A másik lehetőség a SCR0409 SDH118 ellenben ezt nem lehet kapni csak végtelenítettbe. Cserélt már valaki 400 E-ben vezérműláncot? :)
Régen voltak fent neten zzr mikrofilmek, de már nem találom. Jó lenne megnézni, hogy egyáltalán vannak e az enyémben a már említett kis szűrők a tűszelepek fölött, mert nem akarom megint szétszedni a karburátorokat fölöslegesen (fél éve voltak tisztítva,azóta 2000km-t se mentem), csak akkor nem tudtam, hogy szűrőt kell keresni a tűszelepek fölött.
Nos megnéztük, és 0,5liter benzin jön le 1perc alatt a tankból, úgy, hogy a tank és a karbik közti szűrőn is át kell folynia és már nem is volt sok benzin a tankban amikor mértünk (ha több van nyilván több lejön). Megszívva a vákumcsövet szintén szépen jön lefelé. Egy jónak tartott szerelő azt mondta ennyi bőven elég, kiszámoltuk, hogy ez 30 liter egy óra alatt, ami nem tűnik rossznak, bár ha 200-al megy az ember az "csak" 15 liter 100KM-en, ami már nem is olyan egetverő, bár én is azon az állásponton vagyok, hogy nem ez lehet a baj. A tank alján nem úszik rozsda, azzal nem találkoztunk.
Azóta egyébként nem jött elő a hiba, összen csak két alkalommal, igaz sokat nem is mentem vele (kb. 100km-t).
Az említett szerelő azt mondja van olyan karbi, amiben a tűszelepek fölött vannak kis szűrők és azokat kellene megnézni, mert azt mindenki elfelejti tisztítani.
Mi a véleményetek? Próbálgassam egyáltalán elő jön-e még?
Megnéztem a képeket! Én azt mondom azt a hatalmas nagy túra plexit vedd le a motorról és add nekem Én meg majd adok helyett egy szép füstös gyárit, vagy víztisztát . Na jó csak viccölök ám, szép gép mint minden ZZR amire vigyáznak
Szia!
Nekem is csinál hasonló tüneteket, (szökőévente, vagy ha kevesebb a benya a tankban.
1. nekem nem volt benyaszűrő a tank után kötve, ha neked sincs, ez pótold, hasznos tud lenni.
2. A megállás oka: a tankban levő rozsda apró pici szinte porrá mállott részecskéi eltömítik a tankban levő csapot,ami miatt nem kap anyagot a gép. Én sem jutottam el odáig, hogy rozsdátlanítsam, még keresem a legjobb megoldást, de egy benyacsap szétszedés, pucolás, tanköblögetés megoldja egy időre a problémát (csak arra senki nem gondolt, hogy amit beleöntessz, azt ki is kellene önteni, nem csak a csapon át, így kissé szenvedős a történet... )
Nekem is szivatóval szokott utána elindulni, vagy várok pár percet, és simán elindul az első tekerésre. Ez a koros gépek ára...
A takarítást viszont mindenképp csináld meg.
Át! Köszönöm szépen a segítséget, már csak beszereznem kell, valószínűleg nem itthonról hanem külföldről fogom úgy lényegesen kevesebbnek tűnik anyagilag.
Egyik havernak pont ilyesmi volt egy 600-as GSXF-el. Kiderült, hogy olyan ganés volt benzinszűrő, hogy nem kapott eleget a cucc :) Szerintem elsőnek megnézhetnéd azt :D
Sziasztok!
ZZR400-asom van és a következő történt:hosszú egyenesben (kb. 1,5km) gyorsítottam folyamatosan 6-ban teljesgázzal kb. 70km/óráról egészen 150-160ig (az egyenes vége felé kb. ennyit ért el), aztán gázelvétel lassítás, olyan 80-nál ismét gáz, de ekkor már olyan gáz lett, hogy elkezdett kevesebb hengerrel menni, aztán leállt az az 1-2 henger is, csak motorfék, utána kuplung behúz és le is állt. Megálltam, és kis szívatóval nagy nehezen beindult, anélkül nem akart (olyan volt mint amikor kifogy a benzin). Utána másnap és vagy 20km-el később megint megcsinálta pont ugyan abban az egyenesben. Aztán próbálgattam máshol, de akkor nem csinálta!
Találkozott már valaki hasonlóval?
kevered a szezont a fazonnal ... azok a csövek a karbik alján vannak és a poharat melegítik és a benne levő benzint melegebb benzin jobban párolog , a turbónál a sűrítés miatt felmelegedett levegőt hűtik vissza az intercoolerrel mert úgy több oxigént kap a motor
Igen valami ilyesmi a lényeg, hogy nem lesz olyan hideg a levegő és jobban porlasztható az üzemanyag vagy ilyesmi,de biztos nem csak ez van mert akkor a turbós autókon mi a francnak lenne intecooler :D
Az e modelén van ilyen csö a d modelen nincsen.valoszinü hogy a mostani karbiosorod nem az eredeti.nekem is let cserélve csak forditva.nekem nem lehetet bekötni a csövet.valahogy elümelegitet levegöt kap a karbi azon keresztü.valahogy igy mondta a szereö.l
Most már valószínű megvárom, hogy elő jön-e még egyszer és csak akkor buherálom legközelebb, de nyilván más baja nem sok lehet, mint ez a szűrő.