Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom, köszi.
Most már valószínű megvárom, hogy elő jön-e még egyszer és csak akkor buherálom legközelebb, de nyilván más baja nem sok lehet, mint ez a szűrő.
Kedves ex ZZR-s kollegánk már megtette, hogy szétszedje, és dokumentálja az esetet, és tényleg van felette szűrő !

Ez nekem is új, tiplizek is a garázsba
Köszönjük Rash

http://zxrash.blog.hu/2010/04/...
Hatalmas kérdés :) Vezérműláncot szeretnék. Keresgélem a lehetőségeket. Végtelenítettet nem szeretnék, mert annak a beszerelési költség elég földhöz verős így maradnék a nittelősnél. Kérdés, hogy D.I.D SCA0409A SDH118 passzol az 1996-os ZZR 400-asba? A másik lehetőség a SCR0409 SDH118 ellenben ezt nem lehet kapni csak végtelenítettbe. Cserélt már valaki 400 E-ben vezérműláncot? :)
Régen voltak fent neten zzr mikrofilmek, de már nem találom. Jó lenne megnézni, hogy egyáltalán vannak e az enyémben a már említett kis szűrők a tűszelepek fölött, mert nem akarom megint szétszedni a karburátorokat fölöslegesen (fél éve voltak tisztítva,azóta 2000km-t se mentem), csak akkor nem tudtam, hogy szűrőt kell keresni a tűszelepek fölött.
Nos megnéztük, és 0,5liter benzin jön le 1perc alatt a tankból, úgy, hogy a tank és a karbik közti szűrőn is át kell folynia és már nem is volt sok benzin a tankban amikor mértünk (ha több van nyilván több lejön). Megszívva a vákumcsövet szintén szépen jön lefelé. Egy jónak tartott szerelő azt mondta ennyi bőven elég, kiszámoltuk, hogy ez 30 liter egy óra alatt, ami nem tűnik rossznak, bár ha 200-al megy az ember az "csak" 15 liter 100KM-en, ami már nem is olyan egetverő, bár én is azon az állásponton vagyok, hogy nem ez lehet a baj. A tank alján nem úszik rozsda, azzal nem találkoztunk.
Azóta egyébként nem jött elő a hiba, összen csak két alkalommal, igaz sokat nem is mentem vele (kb. 100km-t).
Az említett szerelő azt mondja van olyan karbi, amiben a tűszelepek fölött vannak kis szűrők és azokat kellene megnézni, mert azt mindenki elfelejti tisztítani.
Mi a véleményetek? Próbálgassam egyáltalán elő jön-e még?
Megnéztem a képeket! Én azt mondom azt a hatalmas nagy túra plexit vedd le a motorról és add nekem Én meg majd adok helyett egy szép füstös gyárit, vagy víztisztát . Na jó csak viccölök ám, szép gép mint minden ZZR amire vigyáznak
5-ös :D
Köszi szépen a tippet!
Szia!
Nekem is csinál hasonló tüneteket, (szökőévente, vagy ha kevesebb a benya a tankban.
1. nekem nem volt benyaszűrő a tank után kötve, ha neked sincs, ez pótold, hasznos tud lenni.
2. A megállás oka: a tankban levő rozsda apró pici szinte porrá mállott részecskéi eltömítik a tankban levő csapot,ami miatt nem kap anyagot a gép. Én sem jutottam el odáig, hogy rozsdátlanítsam, még keresem a legjobb megoldást, de egy benyacsap szétszedés, pucolás, tanköblögetés megoldja egy időre a problémát (csak arra senki nem gondolt, hogy amit beleöntessz, azt ki is kellene önteni, nem csak a csapon át, így kissé szenvedős a történet... )

Nekem is szivatóval szokott utána elindulni, vagy várok pár percet, és simán elindul az első tekerésre. Ez a koros gépek ára...
A takarítást viszont mindenképp csináld meg.
10pénzért itt is kapsz.szerintem kintröl se uszod meg olcsoban.ha kel átküldöm én hol vetem.
Adatlap pipa , képekből is van egy kevés , kérésre minden! ;)
Át! Köszönöm szépen a segítséget, már csak beszereznem kell, valószínűleg nem itthonról hanem külföldről fogom úgy lényegesen kevesebbnek tűnik anyagilag.
Küldj egy telefonszámot vagy mailt az adatlapon lévő emailcímre, még nem hirdettem meg máshol, szerintem megegyezünk
Hello!
Mennyi az ára?
Köszi a tippet.
Nekem is gyanús, hogy ilyesmi lehet és elfogy a benzin a karbikból, nem tudja pótolni.
Egyik havernak pont ilyesmi volt egy 600-as GSXF-el. Kiderült, hogy olyan ganés volt benzinszűrő, hogy nem kapott eleget a cucc :) Szerintem elsőnek megnézhetnéd azt :D
Sziasztok!
ZZR400-asom van és a következő történt:hosszú egyenesben (kb. 1,5km) gyorsítottam folyamatosan 6-ban teljesgázzal kb. 70km/óráról egészen 150-160ig (az egyenes vége felé kb. ennyit ért el), aztán gázelvétel lassítás, olyan 80-nál ismét gáz, de ekkor már olyan gáz lett, hogy elkezdett kevesebb hengerrel menni, aztán leállt az az 1-2 henger is, csak motorfék, utána kuplung behúz és le is állt. Megálltam, és kis szívatóval nagy nehezen beindult, anélkül nem akart (olyan volt mint amikor kifogy a benzin). Utána másnap és vagy 20km-el később megint megcsinálta pont ugyan abban az egyenesben. Aztán próbálgattam máshol, de akkor nem csinálta!
Találkozott már valaki hasonlóval?
Sziasztok!
Van egy eladó doboztartóm ZZR400/600-ra, ha valakit érdekel !

http://www.kepesmotor.hu/motor...
Sziasztok! Átlátszó első indexbúra eladó, ZZR250-hez rendeltem, de nempasszol ZZR600-ra való..
Köszi mindenkinek a segítséget
egész életünkben tanulunk vagy legalábbis tanulni kellene, senki nem tudhat mindent
Ááháá! Köszönöm a felvilágosítást! Szégyenlem magam mert ezt igencsak tudnom kéne a sulim miatt
kevered a szezont a fazonnal ... azok a csövek a karbik alján vannak és a poharat melegítik és a benne levő benzint melegebb benzin jobban párolog , a turbónál a sűrítés miatt felmelegedett levegőt hűtik vissza az intercoolerrel mert úgy több oxigént kap a motor
Igen valami ilyesmi a lényeg, hogy nem lesz olyan hideg a levegő és jobban porlasztható az üzemanyag vagy ilyesmi,de biztos nem csak ez van mert akkor a turbós autókon mi a francnak lenne intecooler :D
Az e modelén van ilyen csö a d modelen nincsen.valoszinü hogy a mostani karbiosorod nem az eredeti.nekem is let cserélve csak forditva.nekem nem lehetet bekötni a csövet.valahogy elümelegitet levegöt kap a karbi azon keresztü.valahogy igy mondta a szereö.l