Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A profi készlet mellé sem jár ám a tudás! Tök mindegy milyen készleted van, ha nincs tudás!
Miért kell cserélni egy szelepet és csak egyet?
Ahol már szelep csere van ott a fészke meg a vezetője is cserés szokott lenni.

Hengerfejcsavaroknak ha a hossza jó és a menet épp nem kell cserélni, esetek 99% -ban mehet vissza az összes csavar.

Keress szerelőt a kontárod helyett...


Jah tegnap hoztak egy szutyukit, mert pár helyen elfogyott a menet meg bele vannak szakadva csavarok. Jó oké rendbe szedem, de minek nyúlnak hozzá annyian a motorokhoz? Ez külön szakma, a tescós kulcskészlet mellé tudás nem jár....
Sziasztok!

Ha valakit érdekel az alábbi bontott alkatrészeim vannak ZZR/600 E 1993 utáni modellhez.

Fejidom,hibátlan sérülésmentes,jobb-bal közép idom hibátlan,hasidom ék középrész -jobb-bal oldalhibátlan.
Közép idom és hasidom közötti elválasztó csík.
Jobb oldali fejidom betét , gyári plexi , hibátlan rozsdamentes benzintank benzinszint jeladóval.
Jobbos -balos ülés alatti idom , továbbá hátsólámpa körüli záró idom.
Utas kapaszkodó valamint egy jobbos tükör felfogatással eggyütt szintén hibátlan.
Első sárvédő javított .
Hibátlan ülés.
A végére pedig maradt egy pár gyári kipuff a balos a végén egy kicsit karcos.
Egyben is vagy külün külön is eladó. Képeket kérésre tudok küldeni. Ha egyben viszed jó áron megkapod :)
Érdeklődeni egész nap itt:06207714293
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne,himba mitől törhet el? Kellene pár válasz egymás melletti (3db) tört.Köszönöm segítséget előre!
az a szerelő szerelgesse tovább a lerobbant kocsikat ... persze mindenki arra költi a pénzét amire akarja de akkor már inkább szelepszárszimmeringeket cserélnék... egyik szervízkönyv se írja hogy ki kell cserélni ... mondjuk ha ezt nem tudja gondolom azt se hogy mien nyomatékkal kell lehúzni a csavarokat....
De nem tört el egyik se.
A szerelő azt mondta, hogy cserélni kell őket. Én nemigazán értek hozzá.
Hát az enyém, nem gyári helyen van! de tegyél fel megéri! ;))) tHUNder motorján gyári helyen van keress rá! ;)
de miért kell ? eltörted őket ? a motor nem autó itt nem kell cserélni
a te mocidról loptam, hogy hová tegyem a bukógombát....
Hali.
Konzolt külön nem é adod é?
Hali.
Na ilyenje kinek van?
Marhára bejön. nektek is? Vennék..... ..
Esetleg tud valaki?
Csavart a csavarboltból. Töredék áron lehet venni, vidd a csavart, és megmondják tudnak-e rendelni menetemelkedésre anyagminőségre és hosszra azonosat.
A hengerfej csavarok valószínű sima 12.9-es csavarok, ennek utána kell járni, ha így van, akkor bemész egy csavarboltba és kérsz 12.9-es szilárdságú csavarokat a megfelelő méretben, és kb. az összes se lesz annyi, mint a kawasakis darabja.
Köszi
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni alkatrész beszerzésben.
Az egyik szívó szelepet kell cserélni a motorban ezért le kellett venni a hengerfejet és az ehhez szükséges alkatrészekre lenne szükségem. Először is hengerfejtömítés és a hengerfej csavarok kellenének aminek darabja a Kawasakinál 3600Ft és ebből 12darab kéne a mi kicsit húzós. Ha valaki tudna segíteni, hogy hol tudok ilyen alkatrészekhez olcsóbban hozzájutni azt megköszönném.
Üdv nektek!

Ígértem a hírdetést:
http://www.kepesmotor.hu/kawas...

Ha kérdés van, állok elébe.
Egyébként automatikus, csak arra kell figyelni mikortól (km) megy rajta.
Ne vegyél mindent készpénznek amit ide írnak. Gondold már át, a nyúlást és szorozd meg a pl. 0,1 mm-t 80 szemre pl. No annyi lehet a nyúlás. Aztán van aki megvárja amíg 5-6 centit nyúlik!
Akkor jó , egy gonddal kevesebb
ezekben a modern gepekben automata a feszito. a lanc nyulhato maximalis meretet legtobbszor 20szem hosszara vagy a ket veztengely kozti hosszra adjak meg.
Sziasztok .
ZZR 1100 vezérműlánc feszítés menetét valaki le tudná írni ?
Szia!
Első "nagyobbnak" szerintem tökéletes választás a kis zizi! Alkatrész bőven van hozzá, ettől nem kell félni. Én 4 éve nyüstölöm az enyémet, út közben még soha nem hagyott cserben.
...és ez itt a reklám helye: eladó a kicsikém, sajnos nincs rá időm + lakásvásárlás előtt minden ft-ra szükség van, ezért megválni kényszerülök tőle. Ha érdekel, keress nyugodtan, elérhetőségeim az adatlapon, szívesen válaszolok minden kérdésedre!
Üdv:
Marci
szia!

a ZZR400 nem problémásabb, mint a többi belpiacos négykilós, alkatrészellátása jó és kimondottan kedvező áron lehet cuccokat találni hozzá. gyenge pontja a hátsó rugóstag, a fesz.szabályozó és a 20-30EKm alatt kiülhető nyereg, de ezeket is olcsón helyre lehet hozni.

a ZZR-ekről bővebben is olvashatsz a modelltörténetben: ZZR történelem - modellek, típushibák, egyéni kiegészítők.
Nekem pont ugyan ez a jelenség szokott lenni GS500F-nél amikor lemerül az akku. Először csak nehezen tekeri, utána megáll az önindító és kattog a relé mint a fene, félek is olyankor, hogy tönkremegy, ezért töltetem is az akkut és utána megint tekeri amíg le nem merül :)