Eladó egy Zzr 400 szép állapotban megtekinthető itt:http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zzr_400_tura-spo
rt-8012802 A két sport dob külön is elvihetők!
üdv! ZZR 1100 94-es Eladó! 4:1 kipufrendszer sportdobbal! jó gumik! karbi szinkron belőve! brutálisan szépen jár a motorja és erős! jobb első index és első sárvédő hiányzik! NEM törött a motor! Forgalomba helyezhető! telefonon lehet érdeklődni! 30/220-1196! IÁ.: 340.000 FT
nem a Honda csinálja, hanem kb. mindenki. elég gáz, de amíg itthon az 1,7 millás vas is drága, aligha fog változni bármi.
a Honda legalább az NC-t meghagyta Japánnak, ami azért látszik is a vason.
Az egész mögött a fillérbaszás áll"Főnök kerestünk 1000000 milliárdot de kereshetnénk még +ban még 3-al többet"
Majd ha Kínában vagy Külső Mongóliában gyártatnak motorokat akkor jön a vég.
A honda már csinálja.
Olyan érzésem van mintha generációváltás lett volna és a régi mérnökök és designerek helyére új emberek kerültek, akik már az idióta japán rajzfilmeken nőttek fel.
és szarabbak. Már ez a márka is elkurvult.
-papírszürő
-minden teherviselő elem
-idióta patentok
-felsőkategóriás futómű alkatrészek csak a drágább modelleken
-itt ott a suzukihoz hasonlóan rövidéletű váltófogaskerekek
-még véletlen se nézik, hogy kis eséskor is a fél motor szará törik és anyagi csőd.Vagyis nézek, direkt örülnek neki, tervezési alap feltétel
-műszaki paraméterekben minden évben beáll a csorda közé, alig van 1-1 modell mikor felé dobja a lécet a hordalék motoroknak. Bezzeg régen! Lehetne sorolni a különbségeket...
-semmi csemege szériában(legalább karbon kuplung fedél és társai lehetne a drágább modelleken, de neeeem,mert dráááága)
-tankba egyedi pumpa belül, gyertyapipában trafó egyedi mérettel, lehetőleg minden egyedi és csak gyárival potolható legyen...
utolsó zx7r, zx9r, zzr1100 esetleg 1200, picikét a zx12r ami még fasza volt, de már a vége felé látszott mi lesz a trend! Felfedezhető az 1,1 és 1,2 zizi közti v. a 98ig és 98tól lévő 9r között hova mutatott az irányvonal....
Lassan műgyantával kiöntött 3d printert fos lesz, lehet előre telitöltve olajjal a blokk. Olaj csere se kell majd...
Elfogy az olaj addigra kuka a blokk...
A tiéd is szép.
Csak poén volt, kíváncsi voltam hányan fognak ráugrani a témára.
Nyilván mindenkinek más az ízlése, nekem ez tetszik másnak más, a mai gépek viszont egyáltalán nem jönnek be sem a végletekig kihegyezett, agyonfogyasztott technika, sem a formavilág, a kipufogónak nevezett mindenféle csökevényről nem is beszélve. Lehet, hogy öregszem?
Nem olyan lényeges, csak láttam újabb zzr-eket is és olyan egyformának tűntek, meg a blokk robbantott ábrái is. Egyébként én gondoltam rá, hogy eladjam-e az enyémet (1991-es), de túl jó, úgyhogy amíg el nem romlik addig megtartom :D
(Gondoltam rá, hogy abba kéne hagyni a motorozást, mert még lassú tempónál is veszélyes, de ha jobban meggondolja az ember, gyalog is elüthetik.)
Bocs, '92-ig, '93-tól frissebb. Olvass kicsit utána, amúgy ha a frissítést a gyártók a motorok javítása érdekében hozzák létre, akkor igen, a kérdésedre a válasz: jobb motor.
Sziasztok! Szerdán viszem a gépet műszakira és az lenne a kérdésem, hogy szerintetek a prizmát hová ragasszam fel? A rendszámtartó aljára nem fér, viszont felette van hely. Ott is jó lesz?
Persze sok szép motor van, és ez nem is vita kérdés, hogy kinek mi a szép, mert mindenkinek más, kinek a soványa, kinek a kövér. Van akinek meg a kettő között :)
érdeklődni inkáb telefonon 06304053450
Zzr alkatrészeim eladók.
D-modellhez:
Váz-Lengő kar-Első féknyereg 2 db-Önindító-Ülés-Fékpedál-Tükör jobbos..balosból tükörlap hiányzik-Rugós tag hátsó-Kerék első-Gyújtáskapcsoló gyári kulcsával villahíddal-Üzemanyag tank kompletten-Indító relé-Index relé-Oldal támasz kompletten-Hátsó lámpa-Sárvédő hátsó rendszámtartóval-Segédváz-Kapaszkodó-Kuplung bovden-Kormány súly 1 db-Kábelköteg-Rendszámtábla világítás-G8A-201-05 OMRON Relé....Üzemképes motorból kibontva.
Blokk:
Főtengely+4 hajtókar=főtengely csap 32 mm...Hajtókar csap 30 mm-E Hengersor+4 dugattyú+4 csapszeg 600 ccm-E Hengerfej kompletten-Váltó kompletten-Önindító-Kuplung kosár külső-belső-Vezérműlánc+2 sín+a feszítője-Generátor forgórész mágneses kerék-Blokk felek párban-Szelepfedél...Üzemképes motorból kibontva.
Elérhetőségeim:
06/30-956-37-69
vagy
kawagucci@citromail.hu
küldök fotót,postán is tudom küldeni érdeklődj...
rt-8012802 A két sport dob külön is elvihetők!
a Honda legalább az NC-t meghagyta Japánnak, ami azért látszik is a vason.
E-mail címem az adatlapomon, dobj egy mailt, küldök linket, képeket, infót!
Üdv!
Majd ha Kínában vagy Külső Mongóliában gyártatnak motorokat akkor jön a vég.
A honda már csinálja.
http://index.hu/tudomany/torte...
Átmatricázott kimcó vagy mi a szar.
-papírszürő
-minden teherviselő elem
-idióta patentok
-felsőkategóriás futómű alkatrészek csak a drágább modelleken
-itt ott a suzukihoz hasonlóan rövidéletű váltófogaskerekek
-még véletlen se nézik, hogy kis eséskor is a fél motor szará törik és anyagi csőd.Vagyis nézek, direkt örülnek neki, tervezési alap feltétel
-műszaki paraméterekben minden évben beáll a csorda közé, alig van 1-1 modell mikor felé dobja a lécet a hordalék motoroknak. Bezzeg régen! Lehetne sorolni a különbségeket...
-semmi csemege szériában(legalább karbon kuplung fedél és társai lehetne a drágább modelleken, de neeeem,mert dráááága)
-tankba egyedi pumpa belül, gyertyapipában trafó egyedi mérettel, lehetőleg minden egyedi és csak gyárival potolható legyen...
utolsó zx7r, zx9r, zzr1100 esetleg 1200, picikét a zx12r ami még fasza volt, de már a vége felé látszott mi lesz a trend! Felfedezhető az 1,1 és 1,2 zizi közti v. a 98ig és 98tól lévő 9r között hova mutatott az irányvonal....
Lassan műgyantával kiöntött 3d printert fos lesz, lehet előre telitöltve olajjal a blokk. Olaj csere se kell majd...
Elfogy az olaj addigra kuka a blokk...
Csak poén volt, kíváncsi voltam hányan fognak ráugrani a témára.
Nyilván mindenkinek más az ízlése, nekem ez tetszik másnak más, a mai gépek viszont egyáltalán nem jönnek be sem a végletekig kihegyezett, agyonfogyasztott technika, sem a formavilág, a kipufogónak nevezett mindenféle csökevényről nem is beszélve. Lehet, hogy öregszem?
(Gondoltam rá, hogy abba kéne hagyni a motorozást, mert még lassú tempónál is veszélyes, de ha jobban meggondolja az ember, gyalog is elüthetik.)
Persze sok szép motor van, és ez nem is vita kérdés, hogy kinek mi a szép, mert mindenkinek más, kinek a soványa, kinek a kövér. Van akinek meg a kettő között :)