sziasztok meg tudja valaki hozzáértő mondani hogy az alábbi képen amit belinkelek a karbi alján mi az a gumicső ami sorba van kötve minden karbinál az hova csatlakozik rá és mit szolgál? Azért kérdezem mert karbivásárlás elött vagyok és az enyémen ilyen nincs ,de attól függetlenül a karbim ugyanolyan és az évjárat is egyezik http://revoracing.cz/images/ja...
Biztos Tomi is tölt majd fel képeket, addig is az én képeim között láthatjátok a szépséget (ha nem haragszotok ide is feltöltök egyet, amolyan emlékezésképp ).
Rengeteg élményem fűződik a kis zizihez, fájó szívvel váltam meg tőle, de úgy érzem jó helyre került!
Ezúton is köszönöm a fórumtagoknak az elmúlt 4 évben nyújtott rengeteg segítséget!
Köszi szépen a gyors választ. Most kezdem majd kitapasztalni a dolgokat vele. Úgy hallottam nagyon jó kis közösség működik a fórumon és ajánlottál, hogy forduljak hozzátok. A közeljövőben még lesznek kérdéseim. :)
a jelenseg teljesen normalis: parking mode-ban csak a hatso helyzetjelzo vilagit.
Arra ugyelj, hogy amikor rateszed a kormanyzarat, ne forditsd - veletlenul - tovabb parking mode-ba (hacsak nem ez a cel). Ha hoszabb idore igy hagyod, az akkud lathatja karat.
A napokban vásároltam egy ZZR 400-ast, korábban még nem volt ZZR-em így egy kis segítséget szeretnék Tőletek. Elektronikája nagyon rendben van tényleg minden működik rajta , kivéve egy: Parking módba kapcsolva a világítást csak a hátul világít a kicsike, elől semmi :( Gondolom cserélni kellene az izzót és azt szeretném megtudni , hogy hogy a legegyszerűbb hozzáférni a lámpatesthez. Válaszotokat előre is köszönöm! Tomi
Sziasztok!
Van pár alkatrészem zzr 600 hoz, csak a helyet fogja a garázsban így szivesen megválnék tőle. Az alkatrészek 2 külön blokkból vannak, a hengerfejhez 92 évjáratból(szelep törött volt),a blokk többi része 94 es évjárat(hajtókar törött). Szerintem sok alkatrésze épségbe van hátha valakinek pont szüksége lenne valamire. Sajnos csak 25-ig vagyok elérhető.Elérhetőség: 06 30 214 0904 ,Miki, Debrecen
Példának okáért az EBC, a TRW(Lucas) vagy akár az SBS csak olyan betéteket gyárt utcai használatra ami a széria motorok acél tárcsáival tökéletesen működik. SBS 631HS, EBC FA158HH de tökéletes a Kawánál rendelhető gyári de akár a Brembo is. Tapasztalataim szerint a Ferodo és Goldfren betétet kerüld el, a gyári tárcsákkal nem fognak de legalább csikorognak. Utcán nem fogsz különbséget érezni közöttük, Ringre forszírozott tempót menni meg ne menj a gyári fékrendszerrel mert két jó kör után vége van a Mozdonynak. Vagy a fékkar jön markolatig és mész a kavicsba vagy az első kerék áll meg a púposodó tárcsa miatt, mint ahogy én jártam és akkor legyen tréningben az őrangyalod. A ZZR 1,1 kényes kérdés mert ugyanaz a fékrendszer van rajt, mint az első 6-osokon csak némi pluszsúllyal is meg kell küzdenie.
Ha esetleg valakit erdekelne, akar egybe vagy alkatreszkent elado.
Masodik kep mutatja mostani allapotat, vagyis mar az elso fekrendszer sincs rajta, lassan szetszedem, mivel a vaz elvan torve ket helyen is.
Par extra ami elado, Remus egydobos kipuff rendszer, ledes hatso lampa, elso 300mm tarcsak 2000km van bennuk, fem fekcsovek, esetleg hatso Dunlop Sportmax Roadsmart 1 160/60 szinten 2000km futott.
http://revoracing.cz/images/ja...
Rengeteg élményem fűződik a kis zizihez, fájó szívvel váltam meg tőle, de úgy érzem jó helyre került!
Ezúton is köszönöm a fórumtagoknak az elmúlt 4 évben nyújtott rengeteg segítséget!
a jelenseg teljesen normalis: parking mode-ban csak a hatso helyzetjelzo vilagit.
Arra ugyelj, hogy amikor rateszed a kormanyzarat, ne forditsd - veletlenul - tovabb parking mode-ba (hacsak nem ez a cel). Ha hoszabb idore igy hagyod, az akkud lathatja karat.
Gratula a gephez, hasznald egeszseggel! :)
A napokban vásároltam egy ZZR 400-ast, korábban még nem volt ZZR-em így egy kis segítséget szeretnék Tőletek. Elektronikája nagyon rendben van tényleg minden működik rajta , kivéve egy: Parking módba kapcsolva a világítást csak a hátul világít a kicsike, elől semmi :( Gondolom cserélni kellene az izzót és azt szeretném megtudni , hogy hogy a legegyszerűbb hozzáférni a lámpatesthez. Válaszotokat előre is köszönöm! Tomi
Van pár alkatrészem zzr 600 hoz, csak a helyet fogja a garázsban így szivesen megválnék tőle. Az alkatrészek 2 külön blokkból vannak, a hengerfejhez 92 évjáratból(szelep törött volt),a blokk többi része 94 es évjárat(hajtókar törött). Szerintem sok alkatrésze épségbe van hátha valakinek pont szüksége lenne valamire. Sajnos csak 25-ig vagyok elérhető.Elérhetőség: 06 30 214 0904 ,Miki, Debrecen
Példának okáért az EBC, a TRW(Lucas) vagy akár az SBS csak olyan betéteket gyárt utcai használatra ami a széria motorok acél tárcsáival tökéletesen működik. SBS 631HS, EBC FA158HH de tökéletes a Kawánál rendelhető gyári de akár a Brembo is. Tapasztalataim szerint a Ferodo és Goldfren betétet kerüld el, a gyári tárcsákkal nem fognak de legalább csikorognak. Utcán nem fogsz különbséget érezni közöttük, Ringre forszírozott tempót menni meg ne menj a gyári fékrendszerrel mert két jó kör után vége van a Mozdonynak. Vagy a fékkar jön markolatig és mész a kavicsba vagy az első kerék áll meg a púposodó tárcsa miatt, mint ahogy én jártam és akkor legyen tréningben az őrangyalod. A ZZR 1,1 kényes kérdés mert ugyanaz a fékrendszer van rajt, mint az első 6-osokon csak némi pluszsúllyal is meg kell küzdenie.
Masodik kep mutatja mostani allapotat, vagyis mar az elso fekrendszer sincs rajta, lassan szetszedem, mivel a vaz elvan torve ket helyen is.
Par extra ami elado, Remus egydobos kipuff rendszer, ledes hatso lampa, elso 300mm tarcsak 2000km van bennuk, fem fekcsovek, esetleg hatso Dunlop Sportmax Roadsmart 1 160/60 szinten 2000km futott.