A2 motorjogsi letétele előtt állok, és szeretnék nagyobb motort venni. Elkezdtem nézelődni, és elsősorban a túra-sport gépek tetszenek, mint a ZZR400-as. Szeretném kérdezni, hogy mennyire található hozzá alkatrész Mo.-n, és mennyire drágák ezek, maga a motor mennyire megbízható, milyen vele motorozni. Elfogult Hondás vagyok, volt már több motorom is, nagy részük Honda volt, ezért is kérdezlek Titeket, mert életemben nem ültem/hallottam még Kawát. Tudom, hogy vannak sajátosságai, mint a ropogós váltó, satöbbi.
Igen, kitapogattam, es az kattogott. De nem is kattogott, inkabb "daralt", tenyleg nagyon gyorsan. Holnap teszek egy probat fullra toltott akksival is, megmerni most nem mertem, de biztos, hogy nem 100%-os. Viszont korabban a lemerult akksival is tekert az onindito, csak lassan, keves eleterovel.
Koszonom a felajanlast, egyelore nem ugraltatnalak, megprobalom enelkul megoldani a dolgot!
Ez nem szinkron csak szinkronocska.
Egy zxr400 -zal 2napot szoptam és 2X kaptam atomjaira a akrbit mire jó lett!
Sajnos mikor valaki azt kéri nem hadja itt a mocit és csak gyorsan lőjük össze akkor nem lesz tökéletes.
Tökéletes szinkronhoz:
-kopás mentes egyforma karbik
-kipucolt egyforma karbik
-minden érték jól beállítva, nem csak a szinkron csavarok!
-hibátlan hengerfej és motorhoz való veztengők meg kipuf rendszer
tuti öninditó relé kattogott?
Ha nincs meg az inditás feltétele akkor a startgombra a benyapumpa kap feszt csak! Az meg tud kattogni ahogy tölt, mert membrános pumpa aminek a membránját mágnestekercs mozgatja azt meg egy mekszakító vezérli.
Merre vagy pesten? Ha melohelyem közelében egyik este ráleshetek.
Aksidban inditás közben mennyire esik le a fesz?
Tobb honap allas utan ma be akartam inditani az 1100-esemet, de sajna nem jartam sikerrel. Inditozaskor csak az oninditorele (?) nagyon gyors kattogasat hallottam, az onindito meg sem mozdult. Tapasztalt valaki ilyet? A rele ment tonkre vagy esetleg valami mas elektromos baj lehet?
én se gyári fesszabályzóra cseréltem hanem nekem egy gixeré van benne, kicsit nehezen fért, de így jobb a hűtés, hogy nagyobb, és valami 7eFt-ért megkaptam bontva, egyelőre jó.
Ha fesszabályzó kell, szerintem innen vedd:
http://xn--tatabnya-dza.cylex.hu/ceg-info/solvart-kft-104839.html
A telefonszámon egy idősebb nagyon rutinos embert lehet elérni, minden tünetre tudja mondani, merre hogyan indulj el, készítenek és forgalmaznak fesszabályzókat, pesten is lehet tőlük venni, én is kb 2 hónapja vettem egyet 12,5 ezresért. Csak ajánlani tudom őket.
Anno nekem is csinált ilyet a ZZR nem tudtam saját kútfőből megoldani végül szerelőhöz kellet vinnem aki nem mondtam meg h mit csinált vele de végül jó lett.
Köszönöm az infót. Én is erre gyanakodtam... A fura az , hogy néha van töltés , pl . mikor elvittem a villamossági szerelőhöz ! :-) Rámért és röhej, 14,3 V ! Másnap mire hazaértem , ismét lemerült az akksi, rámértem én is , 12,6-12,8 V ! Szóval nem szórakozok , teszek bele másik fesszabályzót. De nem gyárit , hanem készíttetek egyet ! Kösz +1 X !
Feszültség szabályzóval lesz gond... ezt mind átéltük... ha kiméred jónak mutatkozik, de ha hosszabb ideig méred, ingadozik stb... Sajnos típus hiba. A csatlakozó előbb utóbb megolvad, tönkremegy... Ha ezt megoldod, a világból is kimész vele, még a kora ellenére is!
Sziasztok! Ötletek kellenének 90' ZZR 250 alapjárat beállításhoz,jelenlegi probléma karbi szinkron után felpőrget 7-8 ezres fordulat leesik 3 ezer ott hörög és egy idő után leesik alapjárat,ha pillangó szelep be van tekerve akkor vissza esik rendesen,de leáll azonnal a motor,karbi ki volt tisztítva ultrahangos mosóval,igazából szenyeződés nincs!
Nem rég szert tettem egy ZZR-600 E modellre (1999).
Pár napja olyan történt , hogy egy hosszabb út után az akksi lemerült.
Utóbb kiderült nem megfelelő a töltés. Megnéztem gyári szervíz leírásban a töltés problémákat. Generátort kimértük nem szakadt , nem testel. Fesszabályzót szintén , ott is ok , viszont nagyon melegszik. Kábelezés jónak tűnik , csatlakozók épek , nincsenek beégve , nem korrodáltak. Még sincs rendes töltés , csak kb. 12,6-12,8 V olyan 4-5 ezres fordulatnál. 13V-ot el sem éri max gázon sem. Segítséget szeretnék kérni , hogy mi lehet a probléma oka? Köszönöm előre is !
sziasztok, üdvözlök mindenkit! Zzr600 tulajdonos lettem, így vettem a bátorságot bejelentkezni hozzátok! Molnár Gergő a becses nevem, Pécs környéki lakos! Mindjárt egy műszaki kérdéssel/problémával fordulok hozzátok hátha találkoztatok már a problémával! A motorom a megvétele után 120km megtétele során olajfojasba kezdett! A mellékelt képen remélem látszik hogy hol! Kérdésem hogy a bal dekni alatt mi rejtőzik? Én gyujtasra tippelek és ha jól tudom az is olajban fut! Én erre az olajra gyanakszon hogy szivárog! Ti mitmondtok?
Rég jelentkeztem a fórumban, ennek főbb oka a 3 pici hercegnő, akik az elmúlt években növelték meg családom létszámát és csökkentették szabadidőmet. Utóbbi időben időm se nagyon volt, plusz 2 baráti páros is bukott motorral, kisebb nagyobb sérülésekkel. Sajnos ez miatt - és a józan ész is azt diktálja - én is muszáj leszek megválni gyerekkori szerelmemtől és imádott hobbimtól rövid időre. Lehet 5-10 év múlva visszaülök, de addig még sok víz lefolyik a Sajón.
Hirdetés még nincs, de dolgozom rajta.
Szóval Eladó egy 94-es 600-as ZZR. Tényleg keveset ment, km óra állás nem tudom jelent e vmit, kb. 33e (nyugi működik). Állapota gyári, nem volt tuning, nem volt széthajtva, öregesen használtam, mivel óvtam pici lelkét. Hibái vannak, amik a korából adódóak, kopások, repedések az idomon, leverődések a tükrön, de ezek olyanok, hogy engem nem zavartak, használatban nem okozott gondot, fillérekből orvosolhatóak.
Most fog vizsgázni júliusban. A kötelező dolgokat megkapta, olaj, szűrő minden évben, teló tavaly lett ráncba szedve, akksi is tavalyi, másra nem volt szüksége. Indulásra készen áll mindig, hidegen, melegen pöcc röff. A Givinek a legnagyobb tartókonzolja van hátul, meg egy egyszerűbb doboz. Van hozzá sok cuccom, ruhák, kabátok, sisakok, táska, mindentől megválnék, de nem minden áron. Ha bárkinek kérdése van tegye fel, szeretném hogy jó kezekbe kerüljön kicsi szerelemem. Fotókat csinálok mindenről, akár kérésre is. Ára 400e. Természetesen lesz hivatalos hirdetés is.
Csak ki akartam önteni szívem nektek.
Köszi a türelmet, Sziasztok, Viktor
Ha valakit érdekel az alábbi bontott alkatrészeim vannak ZZR/600 E modellhez.
Fejidom,hibátlan sérülésmentes,jobb-bal közép idom hibátlan,hasidom ék középrész -jobb-bal oldalhibátlan.
Közép idom és hasidom közötti elválasztó csík.
Jobb oldali fejidom betét , gyári plexi , hibátlan rozsdamentes benzintank benzinszint jeladóval.
Jobbos -balos ülés alatti idom , továbbá hátsólámpa körüli záró idom.
Utas kapaszkodó valamint egy jobbos tükör felfogatással eggyütt szintén hibátlan.
Első sárvédő javított .
Hibátlan ülés.
A végére pedig maradt egy pár gyári kipuff a balos a végén egy kicsit karcos.
Egyben is vagy külün külön is eladó. Képeket kérésre tudok küldeni.
Érdeklődeni egész nap itt:06207714293
Készen Angliára.
Nagy fába vágtuk ZZR1100 as vasunkat, 2 fővel nekiindulunk Angliának.
Csak, hogy ne üljük kockásra a hátsónkat 600Km etapokkal terveztünk. Calais nál fogunk komppal átjutni a csatornán aztán hajrá Angliában. A bal oldali közlekedés olyan lesz mintha folyamatosan előznénk
A neten láttam az ötletet a GPS tartóra amit a képen láthattok. Ha valakit érdekelnek a technikai részletek, üzenjen bátran és közkincsé teszem. A lényege, hogy a kormány központi "csavarjában" van felfogatva 1db csavarral.
Eladó ZZR 400 E, Szervizelt, jó állapotú, megbízható motor.
Most lesz ismételt olajcsere.
Eladó Kawasaki ZZR E modell