Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

83x27%=105410+vám16~13280=118690+belföldi posta~2000=120000
Kb ra mondtam a140-et ill nekem több volt meg volt járulékos költség
Akkor ha megrendelném 83 000 f.t.-ért mire ideér K.B:140000 lenne belőle?

Hali. Én rendeltem pont ettől a "cégtől". Mivel nyáron földhőz vágtam a cbr-em gondoltam veszek rá egy idom setet. Mivel gyári nagyon drága( annyi lenne mint a motorom töretlenűl ) használtat meg 60-70ért tudtam volna + a festés min 100e. És annak is a fejidom és az egyik oldal idom üvegszálas utángyártott volt. Ezért döntöttem a kínai melett. Üvegszálas utángyártott natúr kb 35 lett volna.
Megrendem. Kb 87 körül. Mire ide ért 1 bő hónap után kb140 lett a vége a vám ill az adó miatt. Szépen somagolva érkezett. Sértettlen volt bár az egyik sarka benyomódott a doboznak de ott szerencsére nem volt idom.
Színe mint a képen gyönyőrű. Nagyon szép kidolgozás. Ilyet szerintem több mint 100e-ért csináltak volna. Itt jegyzem meg hogy a motorom nem gyári színek voltak nem gyári minával. Most giszont a gyári színt rendeltem meg ammi sokkal bonyolultabb. Galériában látható a régi szín. Szép a festés viszont van pár hiba ha nagyon kekeckednék. Lyukak belső részén alul egy két porszem van a fetésben. Nem látszik majd de ott van. Ill az ieom belső része nincs festve. Pár helyen az éleknél ott ahol a kapcsolodnak majd az domok (takarják egymást) vannak híbák.
Összeségében szép. Felszerelve még nincs majd tavasszal szervízelés után. Nem tudom megmondani mennyire pontos. Nekem a cbr -en a felfogatások fülekkel van gyárilag megoldva. Azokat oda hajtom/állítom ahová kell. Beszéltem egy cbr600f -es kollegával aki szintén venne ilyet neki viszont a vázon ill a blokkon fixen vannak a felfogatási pontok ott kár pár mm eltérés problémás lehet met max furni tudná de akkor .......:(
Az anyaga ABS. Vastagságra pár mikrónnal véknyabb mint a gyári. Nem vettem volna észre hogy ridegebb lenne. Mindent elküldőtt amit igért. Kivéve 4db ajándékból 2 küldőtt a plexit ès a hővédőt. A marklatot és a világítós szelepsapkát nem.
Talán ennyi.
http://www.ebay.com/itm/Fairin...
Pl: ez hasonlít a gyárira.Csak olcsóbb
(Egy gyári oldalidom Kb:150000Ft)
Hello
Én is néztem már idom szettet a 6-os hoz.
De senki nem tud semmit mondani a minőségről.
Azt mondják a Koreai gyártmányok jobbak mint a Kínai cuccok.
Jó lenne ha lenne valakinek konkrét tapasztalata ezekkel az után gyártott idomokkal kapcsolatban.
Azert szoljatok, ha mar sok vagyok :D
Heti levezeto esri gurulas. :)
Egy bajom van a fényeztetéssel , hogy nem tudok színben hozzáillő zzr feliratot szerezni . Erre van valami ötletetek ? Amúgy sajnos a motoromon lévő idomok közül csak a fejidom gyári , a többi szerintem utángyártott :(
Kutyanak igaza van(neha ) gyenge minoseg es pontatlan altalaban. Vtn re voksolnek ha sajat magamnak csinaltatnam meg.
ennyi pénzért már szépen le tudod fényeztetni vagy VTN-eztetni a vasat, szerintem ne kockáztass kínai idomokkal. ránézésre szépek, de nem hajlékonyak és pontosak - pályázni megteszi, de utcára inkább a gyári és egy fény.
Sziasztok !
Gondolkodom hogy festés helyett lecserélem a komplett idomszettet a motoron . Nem tudom van e valakinek tapasztalata hogy milyen minőségű ez az ebay-en kapható szet ?
Rendelt e már valaki innen ? http://www.ebay.com/itm/like/F...
06209238057
elérhetőségek?
zzr 600 1992 bontott alkatrészei eladók
kawasaki zzr250..alkatrészei bontásbol eladóak

érdeklődni telefonon::06304053450vagy 06703250214
Köszönöm a választ !Az utóbbi időben sokan mondták hogy ABS-est vegyek,nem sok árban a külömbség a kettő közt viszont kevés használt zzr1400 van a piacon .
hidd el, szó szerint életmentő lehet a ZZR-en, pláne, ha az eredeti csutkakormánnyal használod majd. ha csak teheted, ABS-est keress!
Hát ez egy olyan dolog, hogy talán sosem lesz szükséged rá, de ha egyszer nagy baj lesz akkor hálás leszel érte hogy van!
Köszönöm a válaszokat!Első sorban ABS nélküli gépet szeretnék,idegenkedem az ABS-től mentem már ABS-es géppel de nem győzött meg hogy nekem kell motorra.
Ha nem fontos neked az ABS akkor sok különbség nincs a '06-07 között! Különösebb szervizigénye nincsen, csak jó minőségű olajat szabad használni bele mert arra kényes!
2008-tól átírták az elektronika térképet (elvileg jobb lett )

Egy fontos van a vásárlásnál! Hogy legyen előélete a motornak! Ne valami importos lerúgott, bizonytalan előéletű szart vegyél, ennyi...
szia!
mi ilyen vasakat használunk nagy-nagy megelégedéssel, lassan 40 ezer km lesz bennük. típushiba szinte nincs, az első fék betéteire kell ügyelni, mert a megégett és/vagy egyenetlenül kopott betétek meg tudják viccelni az embert.
ezen felül a megfelelő (többkomponensű) gumik használata fontos még, mert pl. a gyári Bridgestone-nal elég rosszul kezelhető a vas, ráadásul 2-3 ezer km alatt meg is eszi.

a lényeg nagyjából össze van szedve ezekben:

ZZR1100-1400 történet: http://www.sportmotor.hu/motor...

ZZR1400 túraabroncs tartósteszt:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Sziasztok!Gondolkodom egy ZZR1400 vételén mire érdemes rá oda figyelni vásárlásnál?2006-2007-es évjáratban gondolkodom.Esetleg szerviz igényéről tudnátok irni?
Szia kutya.!

A "8 perc az élet" után ez is megérne egy misét!

Csak 2 perc!

Tudom, hogy nem motoros, de télen a motoros is autós!

Üdv!
Képek a leömlőről:
Sziasztok!
Eladóvá vált egy kétkipufogós, nem rozsdásodó leömlő ZZR 400E - hez (úgy tudom nem jó 600-ashoz!), 15 eFt.