Hali. Én rendeltem pont ettől a "cégtől". Mivel nyáron földhőz vágtam a cbr-em gondoltam veszek rá egy idom setet. Mivel gyári nagyon drága( annyi lenne mint a motorom töretlenűl ) használtat meg 60-70ért tudtam volna + a festés min 100e. És annak is a fejidom és az egyik oldal idom üvegszálas utángyártott volt. Ezért döntöttem a kínai melett. Üvegszálas utángyártott natúr kb 35 lett volna.
Megrendem. Kb 87 körül. Mire ide ért 1 bő hónap után kb140 lett a vége a vám ill az adó miatt. Szépen somagolva érkezett. Sértettlen volt bár az egyik sarka benyomódott a doboznak de ott szerencsére nem volt idom.
Színe mint a képen gyönyőrű. Nagyon szép kidolgozás. Ilyet szerintem több mint 100e-ért csináltak volna. Itt jegyzem meg hogy a motorom nem gyári színek voltak nem gyári minával. Most giszont a gyári színt rendeltem meg ammi sokkal bonyolultabb. Galériában látható a régi szín. Szép a festés viszont van pár hiba ha nagyon kekeckednék. Lyukak belső részén alul egy két porszem van a fetésben. Nem látszik majd de ott van. Ill az ieom belső része nincs festve. Pár helyen az éleknél ott ahol a kapcsolodnak majd az domok (takarják egymást) vannak híbák.
Összeségében szép. Felszerelve még nincs majd tavasszal szervízelés után. Nem tudom megmondani mennyire pontos. Nekem a cbr -en a felfogatások fülekkel van gyárilag megoldva. Azokat oda hajtom/állítom ahová kell. Beszéltem egy cbr600f -es kollegával aki szintén venne ilyet neki viszont a vázon ill a blokkon fixen vannak a felfogatási pontok ott kár pár mm eltérés problémás lehet met max furni tudná de akkor .......:(
Az anyaga ABS. Vastagságra pár mikrónnal véknyabb mint a gyári. Nem vettem volna észre hogy ridegebb lenne. Mindent elküldőtt amit igért. Kivéve 4db ajándékból 2 küldőtt a plexit ès a hővédőt. A marklatot és a világítós szelepsapkát nem.
Talán ennyi.
Hello
Én is néztem már idom szettet a 6-os hoz.
De senki nem tud semmit mondani a minőségről.
Azt mondják a Koreai gyártmányok jobbak mint a Kínai cuccok.
Jó lenne ha lenne valakinek konkrét tapasztalata ezekkel az után gyártott idomokkal kapcsolatban.
Egy bajom van a fényeztetéssel , hogy nem tudok színben hozzáillő zzr feliratot szerezni . Erre van valami ötletetek ? Amúgy sajnos a motoromon lévő idomok közül csak a fejidom gyári , a többi szerintem utángyártott :(
ennyi pénzért már szépen le tudod fényeztetni vagy VTN-eztetni a vasat, szerintem ne kockáztass kínai idomokkal. ránézésre szépek, de nem hajlékonyak és pontosak - pályázni megteszi, de utcára inkább a gyári és egy fény.
Sziasztok !
Gondolkodom hogy festés helyett lecserélem a komplett idomszettet a motoron . Nem tudom van e valakinek tapasztalata hogy milyen minőségű ez az ebay-en kapható szet ?
Rendelt e már valaki innen ? http://www.ebay.com/itm/like/F...
Köszönöm a választ !Az utóbbi időben sokan mondták hogy ABS-est vegyek,nem sok árban a külömbség a kettő közt viszont kevés használt zzr1400 van a piacon .
Köszönöm a válaszokat!Első sorban ABS nélküli gépet szeretnék,idegenkedem az ABS-től mentem már ABS-es géppel de nem győzött meg hogy nekem kell motorra.
Ha nem fontos neked az ABS akkor sok különbség nincs a '06-07 között! Különösebb szervizigénye nincsen, csak jó minőségű olajat szabad használni bele mert arra kényes!
2008-tól átírták az elektronika térképet (elvileg jobb lett )
Egy fontos van a vásárlásnál! Hogy legyen előélete a motornak! Ne valami importos lerúgott, bizonytalan előéletű szart vegyél, ennyi...
szia!
mi ilyen vasakat használunk nagy-nagy megelégedéssel, lassan 40 ezer km lesz bennük. típushiba szinte nincs, az első fék betéteire kell ügyelni, mert a megégett és/vagy egyenetlenül kopott betétek meg tudják viccelni az embert.
ezen felül a megfelelő (többkomponensű) gumik használata fontos még, mert pl. a gyári Bridgestone-nal elég rosszul kezelhető a vas, ráadásul 2-3 ezer km alatt meg is eszi.
Sziasztok!Gondolkodom egy ZZR1400 vételén mire érdemes rá oda figyelni vásárlásnál?2006-2007-es évjáratban gondolkodom.Esetleg szerviz igényéről tudnátok irni?
Kb ra mondtam a140-et ill nekem több volt meg volt járulékos költség