Mast nem bantott, sajat bevallasa szerint. A lepkeket mondta neki valaki hogy allitsa szepen ugyanabba a helyzetbe, na ezt o megis csinalta, sajnos. Viszont a visszaallitas mar nem sikerult neki. Gondoltam tud majd valaki segiteni kell-e valami speci dolog a bealitashoz.
Hali.
Vidd el egy karburátor szinkronizálásra. Valószinű elcseszte a beállításod. Nem egy nagy pénz de kèszülék kell hozzá. Máshoz nem nyúlt hozzá? Keverék állitó csavar membránok fúvókák szívótorok mind mind hiba források lehetnek.
Sziasztok, ert-e valaki a karburatorokhoz ? zzr 600 90-92ev. Haverom alitott a karburator lepkeken, olyan jol sikerult hogy 7000 fole nem megy a motor, egyebkent 15000 szepen vitte kulonosebb problema nelkul.
Valakinek valami otlete ? hol lehetne utanna nezni a bealitasnak.
Karburátor felújító készletet szeretnék venni, de csak ZZR 600-hoz találtam, nekem meg 400-as van- Van különbség a karbik között? A felújító készletben van úszóház tömítés,O gyűrűk, tűszelep és szelepülék.
ez normalis, az nem normalis ha kinyomja a vizet mert elenged a rendszer kisebb nyomason.
meg az nem normalis mikor a suzuki 150fokos olajjal akar huteni.... epp itt egy olajkalyha nalam sajnalom a gazdajat hogy nem rendes kawaja van.
Mennyire kell felkúsznia a hűtővíz hőfokmérőnek az 1100 -as Zizin ? Nekem városban elég gyakran bekapcsol a ventilátor . Kb. fél állásig felkúszik a hőfokmérő mutatója (nem tudom hány fok lehet ilyenkor a hűtőfolyadék) és bekapcsol a ventilátor . Kicsit visszahűti és kikapcsol majd megint feljebb megy és így tovább . Ha ki megyek a városból akkor lemegy az alsó vonalig és ott megáll . Nem tudom hogy ez másnál is így van e . Azt mondják nem nagyon szereti a városi araszolást . Kinek mi a tapasztalata ?
...de akinek van tudása az rendes szerszámot vásárol, mert megtanulta pici tacskó korában, hogy ejjjjj ekúrtuk :(
Bevallom sarkaltam már le pár csavart ifjú koromban én is, meg stb...
Mikor elsőnek kirántottam zéger nélküli féltengelycsuklót is kocsi difiből fogtam a fejem, hogy potyognak a tűgörgők, aztán megtanultam ésszel kel kihúzni... és lehetne sorolni reggelig...
Vidd el egy karburátor szinkronizálásra. Valószinű elcseszte a beállításod. Nem egy nagy pénz de kèszülék kell hozzá. Máshoz nem nyúlt hozzá? Keverék állitó csavar membránok fúvókák szívótorok mind mind hiba források lehetnek.
Valakinek valami otlete ? hol lehetne utanna nezni a bealitasnak.
Valaki felvilágosítana olyan téren, hogy ZZR 400 fojtás? Tévhit vagy tényleg lehet/lehetett benne fojtás?
Köszi, igyekszik az ember!
En mar vettem, es utolag mondhatom, tenyleg volt gazdaja.
Már hiányolom.
Ha valaki 1100-es ZZR-t kíván, tudok egy csinos darabot
Kawasaki ZZR 1100
meg az nem normalis mikor a suzuki 150fokos olajjal akar huteni.... epp itt egy olajkalyha nalam sajnalom a gazdajat hogy nem rendes kawaja van.
ZZR D modell-hez kellene plexi , köszi.
Meg van az új , Tatabányáról. Tökéletes lett.
Köszönöm mindenkinek !
Zsolt
Bevallom sarkaltam már le pár csavart ifjú koromban én is, meg stb...
Mikor elsőnek kirántottam zéger nélküli féltengelycsuklót is kocsi difiből fogtam a fejem, hogy potyognak a tűgörgők, aztán megtanultam ésszel kel kihúzni... és lehetne sorolni reggelig...