Szerintem a 4 legszebb motor 1. 2004-05 zx10-r
2. 2000.-02 zx6/r
3.K mittudom hanyas gsxr (szívlámpás)
4.zx7-r az uccsó évjáratok
S.T.B-HA ÉN GAZDAG LENNNNÉK.
Ettől függetlenül semmi bajom a Szuzukival.
DE több a gyenge pont benne mint a Kawában:(váltó,ropiként törő idomok,műanyag alkatrészek).Ezt nem én találom ki tapasztalják ismerősök.(2 kukás gsx-r)[
Külcsínyre jól néznek ki(szívlámpás gsx-r 1000 az egyik legszebb motor)
Ismerősnek van bandit 1200 motoros találkozón csutka részegen ordíttatta.
Megragadt a lég-olajos blokk.
Egy másik zx12r hasonló okok miatt szintén megragadt(pirosan izzó kipufogóval de miután vissza hűlt
beindult na ez mitől van gondolom a vízhűtés miatt,de a Kawasaki azóta is megy.
minden motorozás után lemosom a motort és a láncot, megszárad a lánc leolajozom és úgy rakom helyére a gépet.
Legjobb folyamatos olajzó lenne, de még nem került rá sor idő hiány miatt!
Bandit topikban többször téma volt, sokaknak van és bizonyított lánc élettartamon!
....arról nem beszélve, hogy sok motorban a finom szürő csak a siklócsapágyas kör fele van!
Meg van sok olyan rész amit a nyomatékváltó fogaskerekeivel felverődött olaj ken!
Leengedés előtt 1perccel meg még a blokkban tudott kenni de utána már nemtud kenni? Hmmm érdekes gondolat....
Tudom adjam le hulladékhasznosításra, meg az apjuk faszát!Olyan ez, mint most mindenhol kötelezik a lakókat a csatorna bevezetésére, aztán meg jól felemelik a csatorna díjjat és fizet a paraszt.
Ezt írd már meg a suzukis topikban, ne csak én mondjam nekik az igazat
Hozzá teheted még azokat az apróságokat is, mikor a légolajos fosban megfő az olaj és padon anyáat mérsz annyiszor gyengébb egymás után, vagy mikor a síbertű bele esik, mert úgy kikopott!
Jönnének a modern gixxer ezerrel kérdezd meg hány darabra törik a vázuk.
Az olajszűrő elvileg arra hivatott hogy a törmeléket megfogja.
Ha pedig akkora a törmelék hogy nem tud eljutni a szűrőig szerintem akkor nagyon nagy probléma van.
Tegnap megcsináltam a szűrőcserét.
Volt benne egy maréknyi bogár.Mosáskor fekete lé jött ki belőle.
Pedig 2000 km mentem vele.Be kell vezetni a sűrűbb tisztítást!
Egy régebbi(nagyon) Motor-Revüben(96) volt egy összehasonlítás a
zxr-750 és a Suzuki gsx-r 750, ram air rendszeréről.A KAWA. végsebességnél adott+3 vagy 4 lovat.A Suzuki végsebességnél sem tudott annyi nyomást hogy egy picit is számítson.
Ram air-el kapcsolatban majd küldök neked egy pár fotót, csak még a telóról fel kell dobnom a gépre. Motorolaj nem túl híg a láncra, nem veri le hamar?
inteligens tormelekre gondoltal?
hisz ha van inteligens mosopor is...
Amelyik blokk teli tormelekkel ott a durva es finom szurok eltomodnek majd a siklocsapagyas blokk fotengelyes lesz.Arrol nembeszelve hogy valami nem lesz jo(pl. valto kidobja a kettest es azert van tormelek).
Meg inteligens lancra gondoltal amit kikerul az utszeli porszemcse?
Már értem. :)
:/ :D Milyen ismerős történet, én is hány dologgal voltam így, de szerintem még sokan az élet minden területén: milyen jó lenne ha lenne, aztán meg a fene egye meg milyen jó volt amíg nem volt. Az biztos, hogy nekem könnyebb a ZZR400-al, ram air nélkül, de azért az se rossz ha van ahogy mondtad is a plusz LE-k miatt, bár az is igaz, hogy amilyen öregurasan közlekedek mostanában nekem már hasznom se lenne belőle. :)
Elméletileg a légszürő olajat nehezebben mossa ki a víz....
Bár én úgy vagyok vele a manuál minimum motorolajat ír és az meg lejön a blokkból olajcserekor és ingyen van....
Így is bogár rajos időben a ram air miatt van amikor már 500-1000km után moshatom ki a szürőt, mert érzem hatodik teligázon nem kap elég levegőt a gép és a szürőn meg bogár holtel.... Jól érezni a mosási ciklus időt, hogy szinkronban van a sisak plexi takaritási időkkel
Régen a ram air miatt sírtam, hogy kell nekem, mert plusz paci most meg vissza sírom a H -s zxr -t
jah a kulcs többet kopik, de mikor már erőltetik a zár is kopik rendesen...
Ezért mondtam egy "szélesebb" kulcsbol kilehet játszani a pontos méretet, szétszedett zárnál meg hajszálpontosan, ugye látod hogy mikor van 100% ig nyitva minden lamella....
Nem én voltam bár volt ilyen gondom,nem tudtam elfordítani a kulcsot de nálam a kulcs volt elkopva.
A másik kulcsával tökéletes lett kormányzár is könnyen kapcsolható.
Az összes zárat szoktam néha olajozni.
Azért köszi.
Nagyon szép gép.
Keresek megvételre egy 1992 utáni ZZR-400-ast, lehetőleg 400ezer környékén. Kérlek titeket, aki tud segíteni, az írjon rám.
Köszönöm!
Üdv
2. 2000.-02 zx6/r
3.K mittudom hanyas gsxr (szívlámpás)
4.zx7-r az uccsó évjáratok
S.T.B-HA ÉN GAZDAG LENNNNÉK.
ZX-7R a legszebb motor.
DE több a gyenge pont benne mint a Kawában:(váltó,ropiként törő idomok,műanyag alkatrészek).Ezt nem én találom ki tapasztalják ismerősök.(2 kukás gsx-r)[
Külcsínyre jól néznek ki(szívlámpás gsx-r 1000 az egyik legszebb motor)
Megragadt a lég-olajos blokk.
Egy másik zx12r hasonló okok miatt szintén megragadt(pirosan izzó kipufogóval de miután vissza hűlt
beindult na ez mitől van gondolom a vízhűtés miatt,de a Kawasaki azóta is megy.
b
Legjobb folyamatos olajzó lenne, de még nem került rá sor idő hiány miatt!
Bandit topikban többször téma volt, sokaknak van és bizonyított lánc élettartamon!
Meg van sok olyan rész amit a nyomatékváltó fogaskerekeivel felverődött olaj ken!
Leengedés előtt 1perccel meg még a blokkban tudott kenni de utána már nemtud kenni? Hmmm érdekes gondolat....
Tudom adjam le hulladékhasznosításra, meg az apjuk faszát!Olyan ez, mint most mindenhol kötelezik a lakókat a csatorna bevezetésére, aztán meg jól felemelik a csatorna díjjat és fizet a paraszt.
Hozzá teheted még azokat az apróságokat is, mikor a légolajos fosban megfő az olaj és padon anyáat mérsz annyiszor gyengébb egymás után, vagy mikor a síbertű bele esik, mert úgy kikopott!
Jönnének a modern gixxer ezerrel kérdezd meg hány darabra törik a vázuk.
Ha pedig akkora a törmelék hogy nem tud eljutni a szűrőig szerintem akkor nagyon nagy probléma van.
Volt benne egy maréknyi bogár.Mosáskor fekete lé jött ki belőle.
Pedig 2000 km mentem vele.Be kell vezetni a sűrűbb tisztítást!
zxr-750 és a Suzuki gsx-r 750, ram air rendszeréről.A KAWA. végsebességnél adott+3 vagy 4 lovat.A Suzuki végsebességnél sem tudott annyi nyomást hogy egy picit is számítson.
hisz ha van inteligens mosopor is...
Amelyik blokk teli tormelekkel ott a durva es finom szurok eltomodnek majd a siklocsapagyas blokk fotengelyes lesz.Arrol nembeszelve hogy valami nem lesz jo(pl. valto kidobja a kettest es azert van tormelek).
Meg inteligens lancra gondoltal amit kikerul az utszeli porszemcse?
:/ :D Milyen ismerős történet, én is hány dologgal voltam így, de szerintem még sokan az élet minden területén: milyen jó lenne ha lenne, aztán meg a fene egye meg milyen jó volt amíg nem volt. Az biztos, hogy nekem könnyebb a ZZR400-al, ram air nélkül, de azért az se rossz ha van ahogy mondtad is a plusz LE-k miatt, bár az is igaz, hogy amilyen öregurasan közlekedek mostanában nekem már hasznom se lenne belőle. :)
Bár én úgy vagyok vele a manuál minimum motorolajat ír és az meg lejön a blokkból olajcserekor és ingyen van....
Így is bogár rajos időben a ram air miatt van amikor már 500-1000km után moshatom ki a szürőt, mert érzem hatodik teligázon nem kap elég levegőt a gép és a szürőn meg bogár holtel.... Jól érezni a mosási ciklus időt, hogy szinkronban van a sisak plexi takaritási időkkel
Régen a ram air miatt sírtam, hogy kell nekem, mert plusz paci most meg vissza sírom a H -s zxr -t
Ezért mondtam egy "szélesebb" kulcsbol kilehet játszani a pontos méretet, szétszedett zárnál meg hajszálpontosan, ugye látod hogy mikor van 100% ig nyitva minden lamella....
Egy csepp olaj csodákra képes!
A másik kulcsával tökéletes lett kormányzár is könnyen kapcsolható.
Az összes zárat szoktam néha olajozni.
Azért köszi.