Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah a gyújtáskulcs gondod nem neked volt multkor a 6R topikba?
Nem akartam beleszolni de javíthato, ha már elkopott, mert sose volt csepegtetve egy csepp olaj a zárbetétekbe!
Kell keresni olyan zárast aki szétszedi és a kopott kulcsokhoz igazítja a lamellákat. Vagy ügyesen picit "szélesebb" re szedi le a nyers kulcsot és akkor a kulcsot is meg a zárat is össze illeszti aztán a fasza kulcsról másol egy tartalék darabot.
Pepecs munka de megoldható.
Sajnos nem tudok ilyen zárast, mert nagybátjám elhunyt rákban.
Záras vállalkozó volt, a régi rendszerbe meg Ikaruszban nyomta az ipart, volt kint Tuniszban is az ottani buszok gyártásának vezetésekor....

Tuti javítható a kopottkulcs-kopott zárbetét eset...
Közbe bejöttem mühelyből ebédelni :)
Jah este 6kor....
Ez van, egyik gépészmérnök kollégám apuja haza látogatott US ből(ő villanyosmérnök) és mondta kint nem a fél raktárt vetetik meg az emberrel, hanem ami csak kell.
Legyen az több milcsi dolláros villamosipari dolgok vagy csak a sarki autoszervizes....
Tudják, ha nincs hirtelen lehúzás, holnap is van ügyfél!
Nem zavar ha kioktatnak ha jogos a dolog(itt jogos),de annyi az okos ember az autós-motoros világban hogy csak na.
PL.:Nem indult a diesel passat a MESTER ADAGOLÓT AKART VETETNI VELEM a másik mester kicserélt egy betétet a gyujtáskapcsolóban és go.Nem mindegy hogy 50000 vagy 4000 pénz.
Széles utat és jó szerelést neked.
Van spéci olajam is csak akitől vettem azt mondta hogy a gyári szűrőt nem kell olajozni.Mindegy is,nem ártottam a gépnek remélem.(sokat)
Ez van!

Lehet, hogy elég bunkó a stílusom, de ritkán tévedek, mert amíg nem vagyok 100% biztos valamiben nem kezdek bele!
Mikor meg tévedek beismerem rák vörös fejjel szégyenkezve!
Lehet mosolyogva is hazudni, de az nem az én stílusom....
Amit meg írni szoktam jóindulatból írom mindig...

Na megyek, mert van itt egy zxr400 javításra, holnap meg hétfő és rajzolhatom a sok A1 és A2 lapokat :P

Ha kevés a lovéd a motorcserékor le engedett olajat pormentesen enged le valamibe amiben eltárolod, azzal meg a következő 6-8ekm alatt tudod kenni a láncot, gyujtáskulcs zárat, tanksapka zárat, hátsó zárat, légszürőt, gumi cserénél a tengelyt, stb.!
(Tény légszürőhöz jobb lenne a spéci olaj, de ha nem egésznap szakadó esőbe mész jó a motorolaj!)

Széles utat!
Baszus letöltöttem a gyári gépkönyvet a 6/R hez.
Azt írja hogy át kell itatni a tisztított szűrőt 10w-40-es motor olajjal
"After cleaning,saturate the element with SAE 10w-40 motor oil"
Erről ennyit Kawabiker-é a pont és a tisztelet.
Van légszűrő olajam de azt mondták hogy nem kell olajozni ezért nem használom már egy ideje.
Akkor a gyári szivacs szűrőt is kéne olajozni.
A 2002zx6/r be valót ugyanolyan szürke-sárga színű mint ami a képen van a zzr-nél.
Csak emlék,de remélem augusztusban sikerül valami hasonló.
Szépek a felhők. Na meg a motor is.
Friss kaland?
Igen, én is úgy tudom hogy olajosan fogja meg a kisebb szemcséket. De a boltban amikor vettem nekem is azt mondták, hogy nem kell. Továbbá azt, hogy olajozva folytja a motort.
Kell olajozni!
Ha nem motorozol egésznap szakadó esőben sima motorolaj, amugymeg van spéci légszürőszivacs olaj ami elméletileg vízlepergetőhatású.
A szörmés fele megy a beömlő felől, mert az tartja távol a bogarakat a szivacstól, szivacs meg a karbik fele. a szürő után a karbik felé van a "fém rács is" ami a szikrát fogja ha bedurrogna a szivótorokba...
És akkor mi fogja meg a porszemcséket?
A szivacs tartja magában az olajat, és az olaj fogja meg a port....
Mindegyik gumigyártó weboldalán találsz motoradatbázist ahol megtalálod az aktuális gumidhoz a helyes guminyomást, és nem muszáj találgatnod. Én mindig aszerint fújom a gumikat, például most.
Jókedv csináló hozzászólas igy reggelre . Én sem motorozok túl sokat utassal, és ahogy lentebb is írtam elég ritkán húzom meg az alsó idomot.
A plexivel kapcsolatba meg, én is néztem ezt a fajtát feketében de nekem valahogy a másik jobban bejön. Lehet hogy a motoron felszerelve egész máshogy néz ki.
Nem tom, ez van nekem, meg hát látod a linken is ez van
Na, majd nézzük mit mondanak a többiek is!
Nem sok az 1 kicsit? Bár hosszabb utakon kicsit spórolósabb ha túlfújod. Enyémen van 1 táblázat a hátsó lengőkaron, onnan szoktam lesni, holnap megnézem pontosan mennyi is.
Hello
A 636-os zx6/r motoromban közel ugyan ilyen szűrő van
Akitől vettem(Steelhorse)azt mondta hogy nem kell olajozni.
Koszi. Nem sok az egy kicsit? Elol 1.8 ra gondoltam. Gondolom te is 120\60\17-es gumirol beszelsz.
Ezek szerint elől 2.48, hátul 2.83 bar. Én 250-290 kPa szoktam beállítani.
Nekem is leér(t), raktak is bele egy plusz esztergályozott gyűrűt, hogy keményebb legyen (a motor rúgós tagba! mielőtt itt bárki másra gondolna ). Akkor nem ért le de túl merev, kemény volt (ne térjünk le a témáról! ), sikerült vennem egy másikat,, kicsit újabbat, de mivel nem viszek senkit (nagyon, nagyon ritkán, azt is csak rövid távokon) ez a probléma nem jelenik meg. De igen, ez a "leérés" "normális" .

Én ezt a Bubis plexit használom, kicsit kevésbé bubis mint a lenti, az nem tetszett ez viszont olyan köztes megoldás, jól néz ki és kicsit meg is dobja a szelet, szerintem.
Na igen,de lepapirozva is megall 400 korul. Hibatlan motor meg nincs . Szerintem igy is korrekt....

Szia, elvileg annak kéne lennie, de élőbe nem látni annyira a "bubis kiugrást". Először csalódott is voltam mert eBay-en egész máshogy nézett ki, de most már bejön.
Innen rendeltem, 8 napon belül itthon is volt.
Nem mentem még vele sokat, de én úgy tapasztaltam hogy sokkal jobban eltereli sisak felé a menet szelet mint az eredeti plexi. Nem rázza jobbra balra a fejem, sőtt még akkor sem ha busz, kamion, stb. mögött kell kullognom a légörvényekbe.
Nekem is ilyen van. A durva rész néz felfelé addig eljutottam :D Én is elgondolkoztam végül beolajoztam. Elvileg csak a papírosat nem kell olajozni. Ha rosszul gondolom, biztos lesz aki megmondja a tutit.