Fontos hogy a kapcsolo kormok negativba legyenek azaz mikor osszekapcsolodnak akkor tartjak egymast. Ha mar 0 vagy pozitiv a kopas akkor a nagy erohatas miatt kilokodnek egymasbol ami viszi a villat es a kukactengelyt magaval. A kukactengelyen az a resz kritikus ahol tartja a masodik fokozatban a villat. Azt is vizsgald meg.
A vicces az, hogy a régi váltón látszódott a 2. fogaskerék bemarásain illetve a bele csatlakozó kapcsolókörmökön a durva kopás, a léptetővilla meg lilára volt "égve", azon látszódott a hiba, a bontott váltón meg csak a fogaskerekek fogain a "KM-ek". Holnap dobok fel képeket.
Komplett két tengely fogaskerekekkel, léptetővillák, léptető villa tengelyek, komplett kukactengely cserélve lett. Az "új" (bontott) váltó makulátlan hibátlan blokkból lett kiszerelve.
Közben már kész lett, generátor kuka (az szerencsére volt másik, mivel van egy plussz blokkom hozzá, mellesleg majdnem feketére volt égve a régi), fesszabályzó is, de már van az is, úgyhogy holnap olajcsere (nem tudom, hogy a generátorégéstől-e, de 1500km-es olaj olyan, mint az iszap kis túlzással, ha nem is olyan sűrű, de a szine a piros olajnak barna iszap színű lett, az is biztos, hogy az én motorom szeret melegedni, mint a fene, főleg lassú forgalomban tűző napon még ventilátoroztatás esetén is, pedig nem is pörgetem 10e fölé, azt is csak ritkán - 14e-től van piros) aztán próbaút.
Van otletem. Melyik 2 kereket csereltetek? Kukac tengely milyen allapotban van ott ahol tolja a masodikat? Villa uj volt-e? Kerekek vagy valto uj volt-e?
Hali
Az akkor biztos hogy buhera volt, az enyémen csak egy csatlakozó van, ami belemegy a fesszabályzóba, ha jól tudom így "gyári". Csatlakozóházat (műanyag, amibe a saruk mennek) én special ebayről tudtam csak rendelni, és 2 db-t, így maradt egy, ha gondolod eltudom postázni... Az enyém kontakthiba miatt olvadt meg, ilyenekre nagyon kell figyelni.
ZZr 600 kidobálja a 2. fokozatot 4000 fordulat környékén.
Blokk ki, váltó ki. Léptető villa kuka, kapcsolóköröm berágódva, kell egy új váltó.
Be is szereztük, az utolsó csavarig új a váltó, összedob, indít, start és megint kidobálja........ Agyam eldobom. Ötletek?
Ha esetleg Eger környékén tudna valaki fesszabályzót az nagyon jó lenne, ha pedig még meg is vehetném tőle amennyiben az enyém rossz az még jobb volna.
No megküzdöttem a motorral jó az nem lett van egy pár tapasztalat:
melegszik az elektromos csatlakozó, és akár mit csináltam vele, hogy jobban érintkezzen akkor is melegszik. Most talán kevésbé, meg lehet az egész kábel is csak az kevésbé (most a fesszabályzóéról beszélek)
Aztán töltés továbbra sincs, maga a fesszabályzó nem melegedett az alatta a pár perc alatt amíg próbálgattam, persze lehet később melegedett volna.
Holnap megpróbálok keríteni egy próba erejéig egy fesszabályzót, annak a csatija is másik lesz, tehát a fél csatlakkozó hiba megoldva, mert a fesszabályzó felőli csatlakozófél a rosszabb, nincs meg a műanyag háza sem, gyanús, hogy ez is már valami "kukázott" fesszabályzó
Köszi, meglátom, viszonylag sürgős lenne, de ennek fényében, hogy az nem a gyújtáselektronika teljesen más a helyzet, ugyanis néztem, hogy annak a csatija csupa rozsda szigszalag (ami félig levált), meg buherálás, úgyhogy első körben azt nézem meg, eddig azért nem nagyon foglalkoztam vele, mert mondom az a gyújtásé, az meg jó akármilyen tré is.
Még ma este megnézem aztán lehet ki is derül, hogy a csati vagy az egész doboz a rossz.
sziasztok zzr 400 hoz kéne nekem vizpumpa tömítés(vizoldali olaj oladli szimeringem van) hol lehet beszerezni ilyen tomito szelencet a plusz and roll csapagy boltban nem tudtak segíteni esetleg felujító szett valakinél? elöre is köszi
Szasztok!
nálam jobb oldalon van a farokidom alatt, és hűtőbordás :) Nem akarom senki üzletét rontani, de úgy emlékszem itt a fórumon volt már aki megjárta a gyárival, és egy "utángyártott" vagyis inkább újra legyártott sokkal jobban bevált, nyilván mert újfajta cuccokat raknak bele, és valószínűleg hatásosabb...
Úgy hiszem tőlük lehet rendelni: http://www.cylex.hu/ceg-info/s...
Köszi szépen, majd megnézem, már csak annyi a kérdésem, hogy az ülés alatti egyik doboz a fesszabályzó, és ha igen melyik, illetve honnan lehet ilyet szerezni megfizethető áron?
Fogsz egy multimétert beállítod egyenáram feszültségmérés 20V-os méréshatárral(ha nem automata), beindítod a mocit rámérsz az aksinál a töltésre. Nekem alapjáraton ha le van kapcsolva a lámpa és minden egyéb fogyasztó akkor 12-13V között mozog közel 12V, ha bekapcsolom a lámpákat akkor 13V közelébe megy és mikor oda húzok neki akkor 13.6-14.2V a töltés. Szerintem ha a generátorral van gond akkor már úgyis nagyobb a baj egyébként a generátort is ki lehet mérni. Én még soha nem csináltam, de itt egy cikk. Remélem tudtam segíteni. Sok sikert és eredményes keresgélést :)
Hallottam ilyesmiről, az az ülés alatti egyik fekete doboz?
(Mellesleg nem kezd, hanem tök halott, töltettem akutöltővel rögtön vette a töltést)
Honnan érdemes beszerezni, bontóból (valszeg a 600-asnak ugyan ez lesz, mert úgy tudom nincs nagy különbség a köbcentit leszámítva)
Szervusztok
zzr400-nál nem tudja valaki mi lehet az oka, ha menet közben lemerül az aku. Olyan mintha minimális lenne a töltés (valamennyi valószínű van, mert a lámpa nem szívja le teljesen, de nem indít), vagy esetleg valami szívhatja az akkut, vagy érintkezési hibáról is hallottam, hogy tipikus hibája ezeknek és olyankor rossza töltés
Az akkor biztos hogy buhera volt, az enyémen csak egy csatlakozó van, ami belemegy a fesszabályzóba, ha jól tudom így "gyári". Csatlakozóházat (műanyag, amibe a saruk mennek) én special ebayről tudtam csak rendelni, és 2 db-t, így maradt egy, ha gondolod eltudom postázni... Az enyém kontakthiba miatt olvadt meg, ilyenekre nagyon kell figyelni.
Pécelen van egy szerelő aki nagyon barátságos áron és profin dolgozik. Nagyon ért a soros karbis cuccokhoz.
Diós Dániel: 06304304838
Ajánlom.
ZZr 600 kidobálja a 2. fokozatot 4000 fordulat környékén.
Blokk ki, váltó ki. Léptető villa kuka, kapcsolóköröm berágódva, kell egy új váltó.
Be is szereztük, az utolsó csavarig új a váltó, összedob, indít, start és megint kidobálja........ Agyam eldobom. Ötletek?
Köszi mindenkinek mindennemű segítséget.
melegszik az elektromos csatlakozó, és akár mit csináltam vele, hogy jobban érintkezzen akkor is melegszik. Most talán kevésbé, meg lehet az egész kábel is csak az kevésbé (most a fesszabályzóéról beszélek)
Aztán töltés továbbra sincs, maga a fesszabályzó nem melegedett az alatta a pár perc alatt amíg próbálgattam, persze lehet később melegedett volna.
Holnap megpróbálok keríteni egy próba erejéig egy fesszabályzót, annak a csatija is másik lesz, tehát a fél csatlakkozó hiba megoldva, mert a fesszabályzó felőli csatlakozófél a rosszabb, nincs meg a műanyag háza sem, gyanús, hogy ez is már valami "kukázott" fesszabályzó
Még ma este megnézem aztán lehet ki is derül, hogy a csati vagy az egész doboz a rossz.
nálam jobb oldalon van a farokidom alatt, és hűtőbordás :) Nem akarom senki üzletét rontani, de úgy emlékszem itt a fórumon volt már aki megjárta a gyárival, és egy "utángyártott" vagyis inkább újra legyártott sokkal jobban bevált, nyilván mert újfajta cuccokat raknak bele, és valószínűleg hatásosabb...
Úgy hiszem tőlük lehet rendelni:
http://www.cylex.hu/ceg-info/s...
Nekem van 600-es E modellhez valo fesz. szabalyozom, ha esetleg erdekel, akkor e-mailben folytathatjuk.
Köszi előre is
(Mellesleg nem kezd, hanem tök halott, töltettem akutöltővel rögtön vette a töltést)
Honnan érdemes beszerezni, bontóból (valszeg a 600-asnak ugyan ez lesz, mert úgy tudom nincs nagy különbség a köbcentit leszámítva)
zzr400-nál nem tudja valaki mi lehet az oka, ha menet közben lemerül az aku. Olyan mintha minimális lenne a töltés (valamennyi valószínű van, mert a lámpa nem szívja le teljesen, de nem indít), vagy esetleg valami szívhatja az akkut, vagy érintkezési hibáról is hallottam, hogy tipikus hibája ezeknek és olyankor rossza töltés